simonhc Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 witam wszystkich. kilka obrazkow poklejonych szybciutko dla mojego kolegi z roku. 3dsmax, v ray, ps Pozdrawiam P
indian Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 przedostatnie jest debest, tylko te iesy nie wiadomo z kąd. *****
Orangegraphics Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 za duże post pro trochę, glow i wogóle, ale ogólny efekt great, bardzo kompleksowy projekt, na jakim komputerze i ile ci zchodziło na jedno ujęcie czasu przy renderingu?
simonhc Napisano 26 Październik 2009 Autor Napisano 26 Październik 2009 za duże post pro trochę, glow i wogóle, ale ogólny efekt great, bardzo kompleksowy projekt, na jakim komputerze i ile ci zchodziło na jedno ujęcie czasu przy renderingu? Gracias, gracias komputer: 2 x xeon quad 2.83 16 Gb ram generalnie pierwszy raz renderowalem w lwfie(sceny nie-testowe). Czasy bardzo przyzwoite, w rozdzialkach ok 4000 na szerokosc ok 40-60 min kazde.
FF Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 Dla kolegi z roku takie cuda robisz? Fajnie ma ten kolega ze ma takich kolegow. Jedyne co to blur na 3 renderze troche nie bardzo, w grach taki jest. Reszta gites majonez.
Marshall Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 Na 1 i 2 renderze kadrowanie leży IMO, skoro rendery mają temat "muzeum historii". No i poprawiłbym lakier samochodowy, ale to czepiania się na siłę. A tak to b. ladnie :) Pozdrawiam.
peter_f Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Bardzo smakowne rendery, fajny budyn, super ujęcia i niesamowita dbałość o detale (trawa i teren perfekcyjne). Jakby się trzeba było czegoś uczepić to przesadzone flary na lampach (powinny być subtelniejsze IMO, zwłaszcza rozchodzące się promienie), DOF na 3 wygląda dość sztucznie jednak, szyby mogłyby mieć jakąś nierówność bo wszystkie odbijają identycznie (widoczne najlepiej na pierwszym i ostatnim), troszkę sztuczny ten motion blur na 4 dodany w postpro. Glow za duży w ostatnim jak zauważył Freedom Fighter. Mimo tych rzeczy które napisałem i tak ogromne brawa, że przy tak dużej scenie zadbałeś o te elementy, które często umykają, jak DOF, blury, glowy, flary. Dobra robota.
Gość Gosc Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 fajnie, fajnie ale ten bloom troszke przesada, lepiej bys zrobil fajny color grading zamiast tego
simonhc Napisano 27 Październik 2009 Autor Napisano 27 Październik 2009 Dziekuje wszystkim za komenty. Wszystkie uwagi odnotowalem i wprowadze w zycie. Peter-dzieki za slowa otuchy! Czasami po kilkunastu godzinach na solarium sam juz nie wiem co jak i czy dobrze wyglada...
Zbychowaty Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 rendery bardzo ładne poza tym cholernym blurem, arch tez spoko:)
Leleń Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 ladnie ladnie, ale mam uwage co do wielkosci obrazkow! o panie, nast. razem prosze o miniaturki albo linki do tych obrazkow, nie kazdy ma 10mb/s i 22calowy monitor :O pzdr
Rekomendowane odpowiedzi