Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Temat: Postac z horroru. Najstraszniejsi i najbardziej ochydni bohaterowie waszych ulubionych filmów.

 

Czas: 6h

 

Deadline: 27.11.09 godz. 20.00

 

Zasady:

 

 

-model moze być wyrzeźbiony zarówno z dowolnej bryły prymitywnej( sphere, cube etc.) jak i z przygotowanej bazy- jeśli korzystamy z drugiej opcji czas przeznaczony na modeling musi zostać odjety od całkowitej puli. Pamiętaj ze jest to sculpting i twój model ma być wyrzeźbiony a nie wymodelowany.

 

- Można korzystać z dowolnej liczby obiektów na oczy, uzębienie i akcesoria. Nalezy jednak pamiętać ze czas jaki chcemy przeznaczyć na ich rzeźbienie również zalicza się do puli. Modele z których checesz wyrzeźbić dodatkirównież muszą być bardzo proste - staraj się ograniczać do extredutowanych boxów/spher!

 

- Na finalnym obrazku powinny znajdować się dwa-trzy ujęcia modelu oraz poziomy podziału siatki. Przykład:http://img230.imageshack.us/img230/3559/szymek.jpg

 

- Obrazek nie powinien być szerszy niż 900px

 

- Model powinien być przedstawiony w prosty sposób - Zbrush'owe matcapy, Mudbuxowy viewport etc. Zaawansowany rendering/postprodukcja nie jest dozwolona. .

 

-Nie można korzystać z wczesniej przygotowanych modeli.

 

-Nagrodą jest wymyślenie tematu na przyszły tydzień i nieśmiertelna sława:)

 

Panowie do dzieła:) Życzę powodzenia i wielu prac.

Edytowane przez Lucek

  • Odpowiedzi 39
  • Wyświetleń 9,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no graty Mafida za poprzedni speed, a temat nowy to czytasz w moich myślach bo o tym samym myslałem, horror :) gl

Napisano

huh, z formy wyszedem z deka cos mi sie widzi...

poki co jakies 40 minutasek iz aklepanie franiego. mam nadzieje ze potem bedzie bardziej jak boris wygladal

93475736.jpg

Napisano

No nieźle tylko narazie wygląda jakby mu sę nic nie chciało jakby kawy z ranana nie pił daj mu troche życia (błyskawica:)).

Napisano
  • Autor

Morte myślałem że umarłeś tak cię długo na forum nie było. Czekam na progress.

Napisano

oj coraz mniej popularne te minibitwy :-( ktos wie czemu tak sie dzieje ?

Napisano

wiesz moze to kwestia braku 2/3 osob ktore pociagna bitwe, jak one cos przedstawia to reszta ma motywacje i tez cos robi, ja w ostatnich bitwach mam duza ochote cos zrobic ale nie mam kompa w domu narazie:/

Napisano
  • Autor

Dzieje się tak bo 6 godzin to za dużo i ciężko tyle wysupłać. Codziennie staram się zabrać za sculpt i nie daję rady. Studenci i maturzyści wiedzą o co chodzi. Młodsi pewnie się wstydzą zarzucać a starsi mają to w d:) Pozdrawiam!

Napisano

Być może komuś temat nie pasuje :)

Ja skrobię i mam na razie 1,5h.

 

Pozdr.

Napisano

cos nie che mi sie wierzy ze ludzie czasu nie maja? przeciez to tylko 6 godzin jeden wieczor, ja osobiscie nie lubie robic rzeczy od zera tzn robic nowa baze czlowieka poraz enty itd.

Napisano
  • Autor

Ja się postaram dzisiaj przed finishem coś wrzucić:) Pomysłu nie mam, ale jeszcze 8h także luz:)

Napisano

Ja wrzucę, ale mogę mieć poślizg do maks 20min :)

 

Pozdr.

Napisano

Nikt chyba niema nic przeciwko, żeby przedłużyć ;]

 

Edit:

 

Ja jestem za przedłużeniem o 1 dzień czyli do 21-11-2009 20:00.

Edytowane przez Vega

Napisano

Ja wrzucam swoją prace. Czas +-5h. Zrobiłem Chucky'iego :)

 

laleczkachucky.jpg

 

Mam nadzieje, że ktoś jeszcze wrzuci :)

 

Pozdr.

Napisano
  • Autor

Dopisałem tydzień. A co do sculptu to na pewno lepiej niż poprzednio. Jak masz jeszcze trochę czasu po pokombinuj move toolem jeszcze. Jest progress.

Napisano

Chucky spoko ziom, ale pokombinuj jeszcze z grzywką bo mi sie średnio widzi:/.

Napisano
  • Autor

43494540.jpg

Zacząłem coś takiego i nie wiem co z tm dalej zrobić. Macie jakieś sugestie?

Napisano

lucek91-dodaj jakiś kark, wyłupiaste oczy, no i jakiś wzór na kapeluszu.

Napisano
  • Autor

bbandi: Może znajdę dzisiaj pół godzinki to coś dorzucę jeszcze. Przy okazji zapraszam do udziału:)

Napisano

Dzięki ale rzeźbiarz ze mnie to raczej mierny:/, wolę ogladać pracę tych którzy maja smykałke do tego typu rzeczy.

Napisano

Świetny temacik, moj wybor padl na Nosferatu. Base mesh z maxa - kilka extudowanych boxow na glowe, uszy, zeby a oczy to zbrushowe polymeshe3d. Caly czas wykorzystany wiec poprawek nie bedzie :) .

 

nosferatuwampir.jpg

Napisano

Proponawałbym Ci przeznaczyć jeszcze pare minut na poprawienie brwi, bo wyglądaja jakby wieniec cezara, no i zęby szerzej to nie królik tylko krwiożerczy wampir. pozatm całkiem ładnie.

Napisano

taki quasi progress odemnie- no time fo' sculpting,homies.

15878355.jpg

Napisano

Wow nieźle, właśnie co zacząłem "nockę w pracy" a tu taki miły koleszka się pojawia:), narazie prowadzisz bez dwóch zdań.

Napisano

KLICEK możesz coś powiedzieć więcej o tych zmarszczkach? Czym robione (jakim brushem)? Domyślam się, że rękawiczka (czy coś takiego) była robiona w innym sofcie.

Napisano

rekawiczka model z wingsa, zmarszczi po prostu na poczatku troche clej toolem na szybko zaznaczasz miejsca gdzie pozniej cos bedzie, pozniej na przemian clej tubes ze standardem i smoothem czasem troche flata. Rewelki nie ma, bo wstepnie chcialem pozaznaczac miejsca na detal zeby czasu nie tracic

Napisano

laleczkachuckyfinish.jpg

 

To jest ostateczna moja wersja. Pewnie niema różnicy, ale próbowałem kilka rzeczy zmienić :)

Napisano

Trochę późno się za to wziąłem, no ale udało się coś zlepić przed czasem:-) Klaun z horroru Kinga.

NASTRASH - masz mój głos na chwilę obecną, reszta pracek spoko, no ale jednak ta wpadła mi w oko najbardziej:-) pozdr!

 

clownmr.jpg

Napisano

forestt, z "To"? Moim zdaniem całkiem fajny, ale ten cylinder jest jego Piętą Achillesową ;)

Napisano

Z "It" :-) nie starczyło mi czasu na włosy, dodałem więc cylinder żeby taki łysol nie wyszedł :-)

Napisano

Uff:) widzę że się ruszył speedsculpting,już się bałem że wymyśliłem najgorszy temat w historii konkursu:D.Narazie Frankenstein I Freddy najfajniejsze,może jeszcze ktoś coś wrzuci:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności