graphic Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Wrzucam tego shotguna bo już nie mam siły na poprawki. 2072 tris tex 1024x1024 spec + normal Wytykajcie błędy :) Pozdrawiam
Bruneq Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 "zabiłes" normala poprzez mieszanie go z tym mikrodetalem...w czym mieszales? Modelik spoko, mozna troche go okroic z tri...ale nie ma co narzekac! wrzuc go tylko do jakiegos silnika!
graphic Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 (edytowane) Mieszałem w pluginie nVidii. Do silnika jutro wrzucę. Dzięki za pozytyw:D Wrzucam model w silniku Edytowane 12 Listopad 2009 przez graphic
PAINbringer Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Wybacz offtopa, ale dlaczego ten kamień jest ... fioletowy? Oczywiście zdarza się, że ludzie nie widzą tej barwy (ekhm patrz - art director World of Warcraft ;) ). Ale nie rób tak, gdyż większość Ziemian nie oceni dobrze modelu zaprezentowanego w ten sposób. Ale pomijając to - model całkiem fajny jak na jeden z pierwszych. Tylko bardzo brakuje mu env mapy na tej czarnej farbie. Dodałaby ona metalicznej jakości tej matowej powierzchni. Pozdr.
graphic Napisano 12 Listopad 2009 Autor Napisano 12 Listopad 2009 PAINbringer wybaczam;] offtopa. No tak fiolet. Widziałem, że ktoś zwróci uwagę. Montowałem na szybko tą mapę na dole i tak wyszło. Poprawie jutro. Myślałem o env ale już mi się nie chce ruszać tego modelu. W następnym będzie na 100%;] Dzięki za pozytywny komentarz. To mój pierwszy temat, gdzie pozytywnie piszą:D
_michal Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Poprawiłbym nieco geometrię rękojeści, nie musisz loopa ciągnąć wokół rączki, dodaj więcej detalu z przodu, tam gdzie jest profilowanie pod palce, z tyłu kontur jest gładki, nie potrzeba tam tyle geometrii.
Kruku Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Co można powiedzieć, jak na model W_ do gry wygląda ok ;] swoją praktyczną rolę by spełnił. Jednak staraj się robić textury które się bardziej uzupełniają. Diffuse zawiera za dużo informacji które powinny być zachowane tylko dla normal czy specular mappy. Usuwając NM podejrzewam że nie było by widać szczególnej różnicy. Działaj dalej coraz lepiej ci to idzie ;] Pozdro.
F/X Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Modelik bardzo fajny. Natomiast Textura troche monotonna, ale do gry spokojnie by przeszla.
graphic Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 Dzięki za komentarze! Gdy tylko znajdę czas zabiorę się za kolejny modelik. Postaram się podnieść poziom.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się