Napisano 11 Listopad 200915 l Wrzucam tego shotguna bo już nie mam siły na poprawki. 2072 tris tex 1024x1024 spec + normal Wytykajcie błędy :) Pozdrawiam
Napisano 11 Listopad 200915 l "zabiłes" normala poprzez mieszanie go z tym mikrodetalem...w czym mieszales? Modelik spoko, mozna troche go okroic z tri...ale nie ma co narzekac! wrzuc go tylko do jakiegos silnika!
Napisano 11 Listopad 200915 l Autor Mieszałem w pluginie nVidii. Do silnika jutro wrzucę. Dzięki za pozytyw:D Wrzucam model w silniku Edytowane 12 Listopad 200915 l przez graphic
Napisano 12 Listopad 200915 l Wybacz offtopa, ale dlaczego ten kamień jest ... fioletowy? Oczywiście zdarza się, że ludzie nie widzą tej barwy (ekhm patrz - art director World of Warcraft ;) ). Ale nie rób tak, gdyż większość Ziemian nie oceni dobrze modelu zaprezentowanego w ten sposób. Ale pomijając to - model całkiem fajny jak na jeden z pierwszych. Tylko bardzo brakuje mu env mapy na tej czarnej farbie. Dodałaby ona metalicznej jakości tej matowej powierzchni. Pozdr.
Napisano 12 Listopad 200915 l Autor PAINbringer wybaczam;] offtopa. No tak fiolet. Widziałem, że ktoś zwróci uwagę. Montowałem na szybko tą mapę na dole i tak wyszło. Poprawie jutro. Myślałem o env ale już mi się nie chce ruszać tego modelu. W następnym będzie na 100%;] Dzięki za pozytywny komentarz. To mój pierwszy temat, gdzie pozytywnie piszą:D
Napisano 12 Listopad 200915 l Poprawiłbym nieco geometrię rękojeści, nie musisz loopa ciągnąć wokół rączki, dodaj więcej detalu z przodu, tam gdzie jest profilowanie pod palce, z tyłu kontur jest gładki, nie potrzeba tam tyle geometrii.
Napisano 12 Listopad 200915 l Co można powiedzieć, jak na model W_ do gry wygląda ok ;] swoją praktyczną rolę by spełnił. Jednak staraj się robić textury które się bardziej uzupełniają. Diffuse zawiera za dużo informacji które powinny być zachowane tylko dla normal czy specular mappy. Usuwając NM podejrzewam że nie było by widać szczególnej różnicy. Działaj dalej coraz lepiej ci to idzie ;] Pozdro.
Napisano 12 Listopad 200915 l Modelik bardzo fajny. Natomiast Textura troche monotonna, ale do gry spokojnie by przeszla.
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor Dzięki za komentarze! Gdy tylko znajdę czas zabiorę się za kolejny modelik. Postaram się podnieść poziom.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto