veti Napisano 21 Listopad 2009 Share Napisano 21 Listopad 2009 Witam. To mój pierwszy post na tym forum. Od jakieś czasu kombinuje sobie taki ciągnik siodłowy. Część użytkowników może go kojarzyć z tematu imć Kellyq'a - mamy takiego multiwip'a Modeling w Blenderze, rendering chwilowo w Yafaray'u (nie wiem czy tak zostanie) Wszelkie uwagi mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 22 Listopad 2009 Share Napisano 22 Listopad 2009 Ludzie, weźcie i opamiętajcie się, co kolejny model robiony w blenderze to lepszy, jak tak może być. Jakbyś dodał spawy do tego to ja już nie wiem, tylko tu widzę mój upadek plackiem na klawiaturę. Tak trzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 22 Listopad 2009 Share Napisano 22 Listopad 2009 jak wy to robicie, że wam się chce taki detal modelować, bryka wymiata, będziesz tak jak Kellyq teksturował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goat91 Napisano 24 Listopad 2009 Share Napisano 24 Listopad 2009 pierwszy post na forum... Opony genialnie zrobione, az nie moge wyjsc z podziwu ;) Ten naczep na przyczepe tez niczego sobie:P Masz takiego w domu? Nie widze innego wyjasnienia na taka ilosc detali... 6! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 24 Listopad 2009 Share Napisano 24 Listopad 2009 Faktycznie modeling masz niezły. Mam pytanko masz do tego jakąś refke? czy na freestylu jedziesz:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veti Napisano 25 Listopad 2009 Autor Share Napisano 25 Listopad 2009 Tak mam referkę i to (jak dla mnie) genialnej jakości. Większość materiałów biorę z tej strony: http://bart300872.republika.pl/maz-537/maz-537.html (Wielki dzięki dla Shere_Khan'a) + różne zdjęcia z googla PS. Opony może i wyglądają dobrze, ale 8 kół (opony+felgi) to 514 656 vertex'ów, czyli mniej więcej tyle co skończone poprzednie projekty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 25 Listopad 2009 Share Napisano 25 Listopad 2009 Te refki to są nieźle "crazy":), każdy szczegół i detal. O czołg na naczepie narazie nie pytam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veti Napisano 26 Listopad 2009 Autor Share Napisano 26 Listopad 2009 Update. Chwilowo zabrałem się za przyczepę. Wygląda jak wygląda, bo brakuje jeszcze mnóstwo detalu (samemu ciągnikowi też jeszcze kilku rzeczy brakuje). Już wiem, że jako dopełnienie zestawu ciągnik+przyczepa będzie 2s7 Pion - radziecka armata samobieżna kalibru 203 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kellyq Napisano 27 Listopad 2009 Share Napisano 27 Listopad 2009 jedziesz dalej z tym koksem pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veti Napisano 28 Listopad 2009 Autor Share Napisano 28 Listopad 2009 Update Trochę posiedziałem nad materiałami. Jako, że ten projekt to jednocześnie nauka malowania tekstur, efekty są jakie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 28 Listopad 2009 Share Napisano 28 Listopad 2009 extra, ale wydaje mi sie że na dachu troche mniej błotka. Na kołach przekręć troszku materiał tak aby każde koło inaczej sie "pobrudziło" Pozatym dobrze jest.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veti Napisano 2 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2009 Nie do końca pasują mi te tekstury. Wykonam je jeszcze raz (od zera), ale w chwili obecnej chce skończyć modelowanie. Aktualnie pracuję nad dopełnieniem zestawu, czyli samobieżną haubicą kal. 203 mm - 2S7 Pion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halset Napisano 2 Grudzień 2009 Share Napisano 2 Grudzień 2009 Zwariowałem :o Jak render nie będzie na takim poziomie jak model, to wiedz że Cie znajdziemy i skrzywdzimy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 3 Grudzień 2009 Share Napisano 3 Grudzień 2009 nieprzejmuj sie texturami. rob ile i jak potrafisz a skill sam przyjdzie bo skill w 80 procentach to praktyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się