Napisano 23 Listopad 200915 l A to moja ostatnia wizka, nawiasem mowiąc pierwszy exterior wiec jesli macie uwagi prosze o komentarze i rady:
Napisano 23 Listopad 200915 l U, do wipa, do wipa. Tzn sorry, że tak odrazu, ale nawet nie wiem gdzie zacząć od komentowania. Kolorystyka, kontrast, odbijajace się tło, kiepskie materiały, światło, błędy w architekturze, i jeszcze ten straszny czarny pasek na górze... Poważnie, polecam Ci przenieść to do wipa, tam uzyskasz konkretniejsze uwagi wraz z postępem prac, i proszę potraktuj to jako twórczą wskazówkę, a nie próbę zniechęcenia Ciebie, bo model fajny, ale można duuuużo więcej dużo lepiej zrobić. ;) Pozdrawiam Szymon
Napisano 23 Listopad 200915 l zapomniałeś o 2 oknach dachowych które były w projekcie :) a wizka czerstwa na razie: kolory, światło, materiały, posprodukcja
Napisano 23 Listopad 200915 l Poprzesuwałeś chyba wszystkie możliwe suwaki w PS na max. Więc na początek dam ci jedna radę... NIE RÓB TEGO ! Ten pasek z podpisem jest... bark mi słów
Napisano 23 Listopad 200915 l Oj kiszka wyszła. Pokaż czysty render czy nie jest czasami lepszy od tej postprodukcji i sprawdź czy nie masz kolorystyki na monitorze źle ustawionej. PS. płatwie górne też tam były.
Napisano 23 Listopad 200915 l wg mnie ta sciana w cieniu wyglada fajnie (taki klimat zniszczonego budynku), szkoda że do reszty nie pasuje.. A o reszczie wszystko zostało powiedziane czyli do wipa i jedziesz :-)
Napisano 23 Listopad 200915 l heh jakoś znajomo ten projekt wygląda :D ogólnie wizka nie daje rady do WIP'a
Napisano 23 Listopad 200915 l Autor heh... :D no to widze ze wizka z serii "podobała sie mamie" nie przejdzie ^^, hehe dziek iza wskazówki, zamierzam wrzucic do wipa i studiowac z wami wsio od poczatku tylko mam jescze pytanie czy usuwac ten i zrobic w wipie next? na poczatku chcialem goły model bez tekstur wrzucic do wipa i przestudiowac all z wami, licze sie z wasza krytyka i dziekuje za nia tak brakuje jeszcze dwoch okien na poddaszu, kompletnie o nich zapomnialem, mialem sie wziac na koniec i jakos przeszly mi obok oczu, wynik tak hardkorowych ustawien w psie jest w duzej mierze zasludze tego ze wsio robie na lapku i jak wrzucam na komp to jest tragedia, bede musial brac sie za post pro na zwyklym monitorze z kineskopem bo wydaje mi sie ze najlepiej skalibrowane dają dobry efekt, sam projekt tak jak zauwazyliscie jest z katalogu Edytowane 23 Listopad 200915 l przez Areien
Napisano 23 Listopad 200915 l drzewa okropnie niedokladnie posklejane .... mapy dawane w PS ? dziwna ta krzywa sciana z cegiel ; pasek na gorze z podpisem powoduje ze kadr jest brzydki ( leci w gore ), komin lewituje , plamy na scianach ... reszta modelu moze byc
Napisano 23 Listopad 200915 l Autor kurcze co do krzywej sciany chodzi ci o mapowanie z lewej strony?? bo faktycznie dziwnie tekstura sie polozyla :/,, komin na moje oko nie lewituje, tam jest wygieta blacha. plamy zauwazylem dopiero na kompie stacjonarnym .. tak wyszlo ladniej na lapku :(( co do przeniesienia pracy do wip to ten mam poprostu zostawic w spokoju a w wipie zalozyc nowy watek tak?? Edytowane 23 Listopad 200915 l przez Areien
Napisano 23 Listopad 200915 l co do przeniesienia pracy do wip to ten mam poprostu zostawic w spokoju a w wipie zalozyc nowy watek tak?? poproś administratora o przeniesienie wątku do wip'a.
Napisano 24 Listopad 200915 l blacha na spodzie komina oraz blacha na polaci dachowej -- one maja przerwe z tego co widac na foto , albo to jakas zmykla w tej rozdzielczosci ..
Napisano 24 Listopad 200915 l Autor nie, nie blacha wydaje sie byc ok bo nawet patrzalem na rzutach w cinemce wiec jednak wina tego drugiego :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto