Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam problem z importem gotowej sceny do mojego projektu w 3d maxie 2009.

Modeluje Mustanga z tutoriala i podczas dodawania gotowej sceny poleceniem "Merge", moja scena zamiast wygladac tak :

 

goodoe.jpg

 

wyglada tak

 

97684603.jpg

 

Wie ktoś dlaczego tak się dzieje??

 

Z góry dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
flipnięte raczej nie bo widać jakiś materiał na spoilerze, musisz wyłączyć światła w viewporcie

 

Ja jestem raczej takim noobem w 3d maxie (w ogóle to jest moja pierwsza praca :D ) , więc mógłbyś napisać konkretnie jak to zrobić??

Napisano

żeby scena wyglądała prawidłowo(czytaj. jak na rysunku który podałeś powyżej) musisz po prostu przeskalować ją o wyznaczoną wartość, wyłączyć światła w viewporcie najłatwiej jest kasując je( w przypadku nieskomplikowanych konfiguracji świateł)

Napisano

Może to scena zrobiona pod renderer którego nie masz? Np vray?

Zobacz pod f10, zakładka common, na dole , jak masz missing renderer to przestaw to na mental albo scanline.

Napisano (edytowane)

Mam ten tutek. Scena jest robiona pod Mentala. Nie wiem, czy dobrze myślę, ale sądząc po kształcie, pod samochodem znajduje się sfera. Samochód powinien być w środku, a nie na zewnątrz. Przeskaluj go, żeby "wszedł" do środka. Włącz też widok z kamery, która się importuje razem ze sceną, żeby widzieć, co się dzieje w środku. A tak ogólnie to polecam poczytać o systemie Daylight. Jak chcesz, to możesz zajrzeć do wipa którego kiedyś tu zakładałem. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=62682 Na początku możesz zobaczyć rendery robione według tego tutka, a na końcu przy użyciu Daylight'a i jeszcze jednym sposobem, który opisał Bbandi.

 

Pozdro

Edytowane przez Kubajaniak
  • Confused 1
Napisano
Mam ten tutek. Scena jest robiona pod Mentala. Nie wiem, czy dobrze myślę, ale sądząc po kształcie, pod samochodem znajduje się sfera. Samochód powinien być w środku, a nie na zewnątrz. Przeskaluj go, żeby "wszedł" do środka. Włącz też widok z kamery, która się importuje razem ze sceną, żeby widzieć, co się dzieje w środku.

 

Pozdro

 

Wielkie dzięki Kubajaniak :)

Twoje wskazówki i trochę własnej inwencji i jakoś to zaczęło działać :P




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności