Skocz do zawartości

[pytanie]: kolorowanie low poly/high poly - kolejność.


Chrupek

Rekomendowane odpowiedzi

dręczy mnie takie pytanie, czy objekty koloruje się jako high poly, czy low poly?

 

Może powiem od początku, jak ja to widzę. Robię model high poly, wypalam normal mape, AO i coś jeszcze... Następnie robie retopologie i dopiero wtedy koloruje/texsturuje objekt low poly. Czy taka jest kolejność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Przydatne moze byc przydzielenie HP roznych materialow. Po przepaleniu diffuse'e masz gotowa mapke do selekcji w Photoshopie. Dzieki temu nie zapomina sie jakis tam srubek, ktore owszem na normalce wyszly, ale w nawale pracy zamaziano je z okolicznym drewnem.

 

edit:

Oczywiscie chodzi o prosty, niekoniecznie ostateczny kolor. I przydaje sie tylko przy bardziej skomplikowanych modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy w sumie nie wystarczy AO, żeby widzieć zarys objektu pod texture robioną w Szopie?

Najlepiej będzie jak sobie wypróbuję to o czym mówicie i zobacze na własnej skórze, jakie powstają problemy. Dzięki.

 

ps. przymierzam się do wnętrza, coś na kształt Unreala - ściany, drzwi, jakieś tam maszyny itd.

Zbrusza używał nie będę, w Mayce porobię HP i wypale mapki na LP, a że roię to pierwszy raz, będę musiał potestować proste objekty, no i ostro przysiąść nad edytorem Unreala.

Postaram się wrzucać tu swoje wypociny, abyście mogli mnie podkształcić w tej materi, bo jestem zielonkawy ;)

Edytowane przez Chrupek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności