Pipboy Napisano 11 Grudzień 2009 Share Napisano 11 Grudzień 2009 jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 11 Grudzień 2009 Share Napisano 11 Grudzień 2009 W 3.5 da się ponoć ale W 3.1 się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 11 Grudzień 2009 Share Napisano 11 Grudzień 2009 (edytowane) Się da i w 3.1, włącz sobie malowanie MRGB lub M (materiałem). Można mieć i 5 matcapów na jednym subtoolu, po prostu włączasz malowanie materiałem. Jest to na tym pasku co zadd i zsub. Np. włączasz sobie subtoola, aktywujesz samo M, RGB dezaktywujesz, klikasz na górze menu color i wybierasz fill object. Obrazek wyjaśniający bo sam nie kumam co napisałem: Edytowane 11 Grudzień 2009 przez Levus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipboy Napisano 11 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2009 dzieki cos poprubuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Druid Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 Tez mialem z tym problem do poki nie zrozumialem, ze pierwsza rzecza ktora musisz zrobic to zastosowac material na obiekcie (FillObject). Potem mozesz albo miec rozne materialy i rozne kolory na tym samym obiekcie albo ten sam material i rozne kolory. Wszystko zalezy od tego co ustawisz:Mrgb (mat i kolor) albo rgb (tylko kolor) - oczywiscie zakladam ze wiesz ze musisz wylaczyc Zadd/Zsub. Pozdrawiam PS. Na obiekcie mam na mysli na osobnym Sub-tool. Kazdy Sub-tool to osobny obiekt :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się