Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogólnie ładnie. Nie znam założeń co do modelu, ale wydaje mi sie że poly z atrapy można by spożytkować w wygładzenie nadkoli i zderzaka. Jeszcze rowków między drzwiami nie widać, chociaż na teksturze są.

Napisano

Si, grill i kołpaki na normala bym dał, a drzwi zrobiłbym otwieralne. Na renderze nie widać drzwi... Ogólnie model fajny,

Napisano

Ok dzięki, mógłbyś jeszcze tylnego ? Chodzi mi o to jak zaczynasz od dołu, bo u mnie to kombinuję też z fiatem i nie mogę go nigdy skończyć - brak chęci ;/

Napisano

Eddy__, z tylnym mostkiem nie ma za bardzo co szaleć;] jest odcięty(edge cut) azeby nie łamał normali, a linie ciecia przysłania listewka więc jest ładnie :]

imtt9s.jpg

Napisano

a ja jak zwykle napiszę, że za dużo trisów;) i tekstura nie przemyślana do końca

Napisano

model wydaje się przyzwoity, ale dałoby się zaoszczędzić

 

Xiz0r - przecież to jest gameart, więc co komu do trisów i po co?

istotą game artu jest właśnie oszczędzanie trisów, i jak najbardziej wydajne wykorzystywanie każdego trisa i piksela

 

textura natomiast jest bardzo słaba. 90% jej powierchni jest pokryte niczym. jeśli chciałeś zrobic samochód idealnie biały to ok ale powinienes zrobic mniejszą texture a biełe fragmenty mapowac z jednego kawałka. podobnie ze światłami które na texturze się powtarzają a mogły byc po prostu zmapowane z jednego

 

proponuję teraz bardziej wykozystac ta tex którą masz, jednak dodać na niej detalu. założenie pewnie było że ma byc to samochód nowy, jednak nawet samochód nowy nie wyglada tak sterylnie. aby uzyskać wygląd samochodu nowego polakierowanego powinno coś się w nim jeszcze odbijać

Napisano

ah ah już pędzę z wytłumaczyć po co, jak i dlaczego :] a więc:

e=mc^2: a ja jak zwykle napiszę, że za dużo trisów;) i tekstura nie przemyślana do końca

trisów owszem mogło być mniej, nawet było ale w enginie gry normale/refleksy sie kopały wiec musiałem dodać tu i tam :/ mapy normalne nie są brane pod uwagę. natomiast textura.. i tu od razu odp. dla Mr 'Valery'. Otóż sądzę, że texturka jest zrobiona na 92% gdyż: prawdopodobnie na karoserie będą nakładane różnego rodzaju malowania itp, natomiast światła również postanowiłem rozseparować na zaś... a nóż Pomysłodawcy/Programiście przyjdzie do głowy zagospodarować te powierzchnie na brud, popękane klosze, porysowaną karoserie itp.. Osobiście wolałbym zrobić to na zasadzie texturek jak do GTA3 plus oddzielne na kola i inne powtarzające się elementy w autach ale...

Napisano

oglnie to nie chce mi sie pisac co do modelowania bo inni trochu juz pisali, co do texy: pobrudzil bym to cos dodalo by moze realizmu trochu, chodz patrzac na screena z tym shaderkiem odbijania to moze to nic nie dac jesli nie wyalfujesz speculara

Napisano

Najchetniej zrobiłbym cały zestaw mapek (nor, spec) ale zleceniodawca nie chce (brudu tez) pozatym mam srednio miesiac na 2.5 samochodu wiec i czasu mało :]

Gość WojciechZ
Napisano

Jesli zleceniodawca tak chciał to ok. Model bardzo przyjemny.

Co do siatki - nie wypowiem się, nie jestem specjalistą. Tekstura faktycznie mogłaby być przybrudzona. Ten biały po prostu jest nienaturalny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności