Napisano 6 Styczeń 201015 l Jedno z ostatnich zlecań jakie otrzymałem. Komentarze mile widziane :] Edytowane 7 Styczeń 201015 l przez JaSzczur title
Napisano 6 Styczeń 201015 l Ogólnie ładnie. Nie znam założeń co do modelu, ale wydaje mi sie że poly z atrapy można by spożytkować w wygładzenie nadkoli i zderzaka. Jeszcze rowków między drzwiami nie widać, chociaż na teksturze są.
Napisano 7 Styczeń 201015 l Si, grill i kołpaki na normala bym dał, a drzwi zrobiłbym otwieralne. Na renderze nie widać drzwi... Ogólnie model fajny,
Napisano 7 Styczeń 201015 l Bardzo fajny :) najbardziej lubię tą wersję :) Mam prośbę mógłbyś pokazać siatkę przy słupkach ??
Napisano 7 Styczeń 201015 l Ok dzięki, mógłbyś jeszcze tylnego ? Chodzi mi o to jak zaczynasz od dołu, bo u mnie to kombinuję też z fiatem i nie mogę go nigdy skończyć - brak chęci ;/
Napisano 8 Styczeń 201015 l Autor Eddy__, z tylnym mostkiem nie ma za bardzo co szaleć;] jest odcięty(edge cut) azeby nie łamał normali, a linie ciecia przysłania listewka więc jest ładnie :]
Napisano 15 Styczeń 201015 l a ja jak zwykle napiszę, że za dużo trisów;) i tekstura nie przemyślana do końca
Napisano 15 Styczeń 201015 l model wydaje się przyzwoity, ale dałoby się zaoszczędzić Cytat Xiz0r - przecież to jest gameart, więc co komu do trisów i po co? istotą game artu jest właśnie oszczędzanie trisów, i jak najbardziej wydajne wykorzystywanie każdego trisa i piksela textura natomiast jest bardzo słaba. 90% jej powierchni jest pokryte niczym. jeśli chciałeś zrobic samochód idealnie biały to ok ale powinienes zrobic mniejszą texture a biełe fragmenty mapowac z jednego kawałka. podobnie ze światłami które na texturze się powtarzają a mogły byc po prostu zmapowane z jednego proponuję teraz bardziej wykozystac ta tex którą masz, jednak dodać na niej detalu. założenie pewnie było że ma byc to samochód nowy, jednak nawet samochód nowy nie wyglada tak sterylnie. aby uzyskać wygląd samochodu nowego polakierowanego powinno coś się w nim jeszcze odbijać
Napisano 15 Styczeń 201015 l Autor ah ah już pędzę z wytłumaczyć po co, jak i dlaczego :] a więc: Cytat e=mc^2: a ja jak zwykle napiszę, że za dużo trisów;) i tekstura nie przemyślana do końca trisów owszem mogło być mniej, nawet było ale w enginie gry normale/refleksy sie kopały wiec musiałem dodać tu i tam :/ mapy normalne nie są brane pod uwagę. natomiast textura.. i tu od razu odp. dla Mr 'Valery'. Otóż sądzę, że texturka jest zrobiona na 92% gdyż: prawdopodobnie na karoserie będą nakładane różnego rodzaju malowania itp, natomiast światła również postanowiłem rozseparować na zaś... a nóż Pomysłodawcy/Programiście przyjdzie do głowy zagospodarować te powierzchnie na brud, popękane klosze, porysowaną karoserie itp.. Osobiście wolałbym zrobić to na zasadzie texturek jak do GTA3 plus oddzielne na kola i inne powtarzające się elementy w autach ale...
Napisano 15 Styczeń 201015 l nigdy nie widzialem w aucie bialych wycieraczek:D ;) btw. to jest screen z silnika czy render z maxa? (to 1sze)
Napisano 16 Styczeń 201015 l Autor wycieraczki są w chromie na życzenie zleceniodawcy. w wątku są rendery natomiast screeny i overview są tu: http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=5670 http://www.gamedev.pl/videos.php?x=view&id=491
Napisano 20 Styczeń 201015 l oglnie to nie chce mi sie pisac co do modelowania bo inni trochu juz pisali, co do texy: pobrudzil bym to cos dodalo by moze realizmu trochu, chodz patrzac na screena z tym shaderkiem odbijania to moze to nic nie dac jesli nie wyalfujesz speculara
Napisano 21 Styczeń 201015 l Autor Najchetniej zrobiłbym cały zestaw mapek (nor, spec) ale zleceniodawca nie chce (brudu tez) pozatym mam srednio miesiac na 2.5 samochodu wiec i czasu mało :]
Napisano 29 Styczeń 201015 l Jesli zleceniodawca tak chciał to ok. Model bardzo przyjemny. Co do siatki - nie wypowiem się, nie jestem specjalistą. Tekstura faktycznie mogłaby być przybrudzona. Ten biały po prostu jest nienaturalny.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto