Napisano 8 Styczeń 201015 l witam. wrzucam ostatnio ukonczone wnetrze. Projekt mial na celu przerobia sobie kilku technik zwiazanych z czasteczkami, clothem, reactorem i koncem knocow kompozycja. render wnetrza trwal 3 tyg. przygotowanei modeli i symulacje jakis tydzien po godzinach.( czego neistety nie dalo mi pokazac vimeo (kompresja) ale umieszcam rowniez plik na rapidzie 90 mega.) p.s. jakosc ma znaczenie wiec polecam podciagniecie z rapida. milego ogladania. pozdrawiam vimeo- http://vimeo.com/8618673 rapid- http://rapidshare.com/files/332333223/wnetrze.mp4.html http://file4u.pl/download/1808656/wnetrze_www.file4u.pl.mp4 Edytowane 8 Styczeń 201015 l przez slowmotion
Napisano 8 Styczeń 201015 l Drętwe to. Wystarczyło zanimować kamerę i puścić parę ujęć po krzywych i by było dynamicznie, pasowaloby do muzyki. A tak to masz fajną piosenkę i raczej test niż reel.\ Jak ta piosenka się nazywa?
Napisano 8 Styczeń 201015 l Autor eh. tam mierzysz to swoja miarka. heh. "Wystarczyło zanimować kamerę i puścić parę ujęć po krzywych", w sumie to mozna by nawet olac te krzywe. nie pisalem nigdzie ze to reel, a wlasciwie to jest test. p.s. jezeli juz bym sie zdecydowal na te krzywe czy moglbys mi wskazac wlasciwa?chyba ze chcesz mi powiedziec cos o animacji pokrzywy Edytowane 9 Styczeń 201015 l przez slowmotion
Napisano 9 Styczeń 201015 l jeśli test to udany - mi się podoba :) to na oknach to żaluzje? powinny się inaczej zwijać. pierwsza dojeżdża do drugiej, ciągnie ją i jadą do trzeciej and so on... właśnie ciekaw jestem jak się robi animację prawdziwego ruchu żaluzji w maxie np. pzdr!
Napisano 9 Styczeń 201015 l Autor heh. masz racje apropos zaluzji - dopiero ty mi to uswiadomiles ze zaluzje tak dzilaja- apropos twojego pytania to moze daloby to rade wlasnie reaktorem zrobic, albo wire parameters( raczej na 100%- trzeba bybylo pododac wartosci o ile maja sie przesowac kolojne wzdledem pierwszej)-chyba. sprobuje. pozdrawiam
Napisano 14 Styczeń 201015 l mi sie podoba uwazam ze ruch kamery bylby zbedny. co do zaluzji to zanimuj recznie, a jak chcesz miec nad tym wladze to reaction maneager to tak prosta zaluzja bedzie. a particle jakie, thinking?
Napisano 14 Styczeń 201015 l Skoro to test, to właściwie czego? Moment, w którym telewizor odrywa się od ściany i przejeżdża po stoliku to jakiś niewypał. Nie koliduje ani z pozostałymi szczątkami rozpadającego się stołu, ani z partiklami z tego stołu, ani nawet z świeczką. Przenika wszystko jak leci i to wszystko widać. Zaraz potem ściana nagle zaczyna powiewać, trzeba tam było chociaż dać jakiś błysk, płynne przejście, cokolwiek, jakoś oddzielić te momenty. 1:02 to coś na ziemi, poruszające się, przenika przez to drugie coś koło sofy. Skoro to ruszająca się podłoga, a przedmiot leży na ziemi, to coś powinno się z nim dziać. Poza tym to jeden wielki chaos.
Napisano 14 Styczeń 201015 l Autor PK- particle zwykle maxowskie L- to jest wlasciwie test, tak jak pisalem wyzej , cząsteczek, reactorow, clothow. oczywiscie , ze jest mnowstwo błedow, ale nie wszedzie zależalo mi zeby bylo inaczej. cieszy mnie to, ze ty bys to zrobil inaczej, jak kazdy z forumowiczow, i dziekuje za dostrzezenie chaosu. Mial wlasnie byc jeden wielki chaos. we wczesniejszych wesjach plywaly jescze ryby za oknem ale zrezygnowalem
Napisano 14 Styczeń 201015 l heh, fajne, pasuje do muzyki. Troche kolory mnie kooyom w oczy na koncu ale to szczegół greets
Napisano 14 Styczeń 201015 l hehe, dużo się dzieje, no ale skoro piszesz, że o to Ci chodziło to jest git ;] podoba mi się efekt znikania stołu i pomysł z zamknięciem całości w lapku z Twoim logo efekty na końcu trwają za długo, 30s? mogłyby się spokojnie skończyć po 10 stylistyka do mnie nie trafia, ale coraz fajniejsze masz te zabawy i testy Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto