Skocz do zawartości

animacja 3d - symulacja lampa


slowmotion

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

wrzucam ostatnio ukonczone wnetrze. Projekt mial na celu przerobia sobie kilku technik zwiazanych z czasteczkami, clothem, reactorem i koncem knocow kompozycja.

render wnetrza trwal 3 tyg. przygotowanei modeli i symulacje jakis tydzien po godzinach.( czego neistety nie dalo mi pokazac vimeo (kompresja) ale umieszcam rowniez plik na rapidzie 90 mega.)

p.s. jakosc ma znaczenie wiec polecam podciagniecie z rapida.

milego ogladania.

pozdrawiam

vimeo- http://vimeo.com/8618673

rapid- http://rapidshare.com/files/332333223/wnetrze.mp4.html

http://file4u.pl/download/1808656/wnetrze_www.file4u.pl.mp4

Edytowane przez slowmotion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

eh. tam mierzysz to swoja miarka. heh.

"Wystarczyło zanimować kamerę i puścić parę ujęć po krzywych", w sumie to mozna by nawet olac te krzywe.

nie pisalem nigdzie ze to reel, a wlasciwie to jest test.

 

p.s. jezeli juz bym sie zdecydowal na te krzywe czy moglbys mi wskazac wlasciwa?chyba ze chcesz mi powiedziec cos o animacji pokrzywy

Edytowane przez slowmotion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli test to udany - mi się podoba :) to na oknach to żaluzje? powinny się inaczej zwijać. pierwsza dojeżdża do drugiej, ciągnie ją i jadą do trzeciej and so on... właśnie ciekaw jestem jak się robi animację prawdziwego ruchu żaluzji w maxie np.

 

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh. masz racje apropos zaluzji - dopiero ty mi to uswiadomiles ze zaluzje tak dzilaja- apropos twojego pytania to moze daloby to rade wlasnie reaktorem zrobic, albo wire parameters( raczej na 100%- trzeba bybylo pododac wartosci o ile maja sie przesowac kolojne wzdledem pierwszej)-chyba. sprobuje.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro to test, to właściwie czego?

Moment, w którym telewizor odrywa się od ściany i przejeżdża po stoliku to jakiś niewypał. Nie koliduje ani z pozostałymi szczątkami rozpadającego się stołu, ani z partiklami z tego stołu, ani nawet z świeczką. Przenika wszystko jak leci i to wszystko widać. Zaraz potem ściana nagle zaczyna powiewać, trzeba tam było chociaż dać jakiś błysk, płynne przejście, cokolwiek, jakoś oddzielić te momenty.

1:02 to coś na ziemi, poruszające się, przenika przez to drugie coś koło sofy. Skoro to ruszająca się podłoga, a przedmiot leży na ziemi, to coś powinno się z nim dziać.

Poza tym to jeden wielki chaos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PK- particle zwykle maxowskie

 

L- to jest wlasciwie test, tak jak pisalem wyzej , cząsteczek, reactorow, clothow. oczywiscie , ze jest mnowstwo błedow, ale nie wszedzie zależalo mi zeby bylo inaczej.

cieszy mnie to, ze ty bys to zrobil inaczej, jak kazdy z forumowiczow,

i dziekuje za dostrzezenie chaosu. Mial wlasnie byc jeden wielki chaos.

we wczesniejszych wesjach plywaly jescze ryby za oknem ale zrezygnowalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, dużo się dzieje, no ale skoro piszesz, że o to Ci chodziło to jest git ;]

podoba mi się efekt znikania stołu i pomysł z zamknięciem całości w lapku z Twoim logo

efekty na końcu trwają za długo, 30s? mogłyby się spokojnie skończyć po 10

 

stylistyka do mnie nie trafia, ale coraz fajniejsze masz te zabawy i testy

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności