mctomciu Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 Mam taki problem. Zrobiłem sobie boxa i go zeskalowałem że teraz wygląda jak prostokątne pudełko. Jak rozkładam na siatkę w UV/Image Editor to rozklada mi się tak że wszystkie ścianki są kwadratami. Jak rozłożyć tę siatkę tak żeby była taka jak model tego pudełka prostokątnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 zaznaczyles seamy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) trzeba go było zeskalować na poziomie vertexów a nie obiektu. Teraz musisz w unwrapie poprzestawiać sobie vertexy. edit:sorry nie doczytałem że to blender :D Edytowane 11 Styczeń 2010 przez Bacry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 w object mode ctrl A > apply scale (przepisuje skalę obiektu na vertexy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mctomciu Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2010 Super działa. Wielkie dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 trzeba go było zeskalować na poziomie vertexów a nie obiektu. Teraz musisz w unwrapie poprzestawiać sobie vertexy. edit:sorry nie doczytałem że to blender :D Hehe, ale i tak masz racje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się