martez Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 Taka o to sobie scenka z zegarkiem w roli głównej. Mam problem z serwetką, co by tu zrobić by wyglądała realniej ? Jeśli macie jakieś pomysły co tu dorzucić, to bardzo prosze.
hokr Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 hmm ta serwetka troche za gruba i wyglada jakos dziwnie :)
Ebor Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 To jest serwetka ?? hmmm ;). Lepiej by było gdyby np. ten budzik był zaprojektowany przez Ciebie, bo wygląda jak pierwszy lepszy z jakiegoś targowiska :P
rdo Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 budzik jest akurat bardzo fajny... a reszta sceny niestety brzydka
martez Napisano 24 Kwiecień 2004 Autor Napisano 24 Kwiecień 2004 W scenie jeszcze wiele sie zmieni...lepiej pomóżcie mi jak zrobić tą serwetke ;)
rdo Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 a f czym to robisz???? jak w 3ds to nic nie pomoge o nie znam 3ds
Archangel Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 przede wszystkim moim zdaniem powinna byc bardziej azurowa....czyli mniej materialu wiecej otworów...po drugie jak juz pisano jest za gruba, Pomysl nad jakim ciekawszym i bardziej skomplikowanym wzorem. Nie wiem jak Ty to robisz ale ja taka serwetke splinami bym poskladal i bardzo delikatnie extrudowal...
martez Napisano 24 Kwiecień 2004 Autor Napisano 24 Kwiecień 2004 Serwetka poprawiona, jeszcze ją oteksturuje albo pokombinuje z displace map.
uncle Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 to chyba przegiecie zeby serwetke modelowac?:> opacity + dobry bump i po sprawie :)
mkk3a Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 juz lepiej wygląda ta serwetka niz na poczatku, ale dalej nie jest dobra. ja chyba bym zrobił tak jak uncle - czyli popracuj w Photoshopie. na razie ta serwetka ma chyba więcej polygonów niż cała reszta razem wzięta
martez Napisano 25 Kwiecień 2004 Autor Napisano 25 Kwiecień 2004 Hehe może i macie racje, poroniony pomysł ;)
empik Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 ta serwetka wyglada jak kawalek metau wedlug mnie :)
illy Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 napisał uncle to chyba przegiecie zeby serwetke modelowac?:> opacity + dobry bump i po sprawie :) Nie kazdy idzie na latwizne...
Archangel Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 co racja to racja latwiej jest w 2D Pamietaj ze kazdy otwor musi byc obczyty no chyba ze jest to plastikowa ceratka...
uncle Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 nie chodzi ze o to ze w 2d jest latwiej, bo tak naprawde jest o wiele trudniej, ciezko jest zrobic odpowiedni bump map zeby uzsykac efekt materialu a nie plastikowej serwetki, ale jest to mozliwe ;>
martez Napisano 2 Maj 2004 Autor Napisano 2 Maj 2004 W scenie pojawi sie jeszcze młotek na szaweczce, wiadomo w jakim celu ;). Zostało jeszcze poprawić modeling w paru miejscach i dokończyć tekstórowanie, możliwe że pojawi sie jeszcze pare obiektów dla wypełnienia sceny... Piszcze swoje uwagi...
mkk3a Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 1) popraw teksturę na bardziej korkową 2) daj jeszcze więcej dziur w serwetce 3) po co ten młotek? :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się