Charzak Napisano 25 Kwiecień 2004 Share Napisano 25 Kwiecień 2004 Witam. Mam male pytanie: jak zrobic aby plane bylo widoczne z obu stron?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 25 Kwiecień 2004 Share Napisano 25 Kwiecień 2004 w materiałach zaznaczasz 2-sided Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_e_t_e_r Napisano 25 Kwiecień 2004 Share Napisano 25 Kwiecień 2004 tylko jest maly problem z geforcami na sterownikach direct 3d, otoz renderuje sie z 2 stron, jednak w viewporcie widac prawidlowo tylko jedna strone. to tak na marginesie poniewaz mialem taki problem na moim geforce 4mx 440 zdarzylo sie jeszcze komus cos takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 25 Kwiecień 2004 Share Napisano 25 Kwiecień 2004 W direct 3d to chyba standard, 2-sided w viewporcie działa bez problemu na openGL. Na Direct 3D można problem rozwiązać odznaczając opcję \'backface cull\' we właściwościach obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 25 Kwiecień 2004 Share Napisano 25 Kwiecień 2004 wogole bezsens cokolwiek robic na d3d...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klaster Napisano 25 Kwiecień 2004 Share Napisano 25 Kwiecień 2004 no tak tylko jak ktos nie ma dobrej grafy by dzialac na OpenGL to musi na Direct3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 26 Kwiecień 2004 Share Napisano 26 Kwiecień 2004 Ja też od jakiegoś czasu działam na d3d... Przedtem na maxtrmeach robiłem, ale one po pewnym czasie zaczynajau mnie kaszanić:/ A na mojej karcie (gf4ti4200) porównanie OpenGL vs. D3d wypada na korzyść tej 2 opcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi