Napisano 25 Kwiecień 200420 l Witam. Mam male pytanie: jak zrobic aby plane bylo widoczne z obu stron??
Napisano 25 Kwiecień 200420 l tylko jest maly problem z geforcami na sterownikach direct 3d, otoz renderuje sie z 2 stron, jednak w viewporcie widac prawidlowo tylko jedna strone. to tak na marginesie poniewaz mialem taki problem na moim geforce 4mx 440 zdarzylo sie jeszcze komus cos takiego ?
Napisano 25 Kwiecień 200420 l W direct 3d to chyba standard, 2-sided w viewporcie działa bez problemu na openGL. Na Direct 3D można problem rozwiązać odznaczając opcję \'backface cull\' we właściwościach obiektu.
Napisano 25 Kwiecień 200420 l no tak tylko jak ktos nie ma dobrej grafy by dzialac na OpenGL to musi na Direct3D
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Ja też od jakiegoś czasu działam na d3d... Przedtem na maxtrmeach robiłem, ale one po pewnym czasie zaczynajau mnie kaszanić:/ A na mojej karcie (gf4ti4200) porównanie OpenGL vs. D3d wypada na korzyść tej 2 opcji...