Charzak Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 Witam. Mam male pytanie: jak zrobic aby plane bylo widoczne z obu stron??
p_e_t_e_r Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 tylko jest maly problem z geforcami na sterownikach direct 3d, otoz renderuje sie z 2 stron, jednak w viewporcie widac prawidlowo tylko jedna strone. to tak na marginesie poniewaz mialem taki problem na moim geforce 4mx 440 zdarzylo sie jeszcze komus cos takiego ?
VGT Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 W direct 3d to chyba standard, 2-sided w viewporcie działa bez problemu na openGL. Na Direct 3D można problem rozwiązać odznaczając opcję \'backface cull\' we właściwościach obiektu.
Damian Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 wogole bezsens cokolwiek robic na d3d......
klaster Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 no tak tylko jak ktos nie ma dobrej grafy by dzialac na OpenGL to musi na Direct3D
kozioo Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 Ja też od jakiegoś czasu działam na d3d... Przedtem na maxtrmeach robiłem, ale one po pewnym czasie zaczynajau mnie kaszanić:/ A na mojej karcie (gf4ti4200) porównanie OpenGL vs. D3d wypada na korzyść tej 2 opcji...
Rekomendowane odpowiedzi