olaf Napisano 25 Maj 2013 Autor Napisano 25 Maj 2013 jeżeli chodzi o tą o której wspomniała Telthona to mowa o blue-box.com.pl stronce, którą się poługiwałem jak miałem w PL agencje, a teraz się nią uwiarygadniam robiąc interesy, póki nie powstanie nowa. nie wiem czy wrzucałem Sandwich Fever http://www.fiqa.com/skill-games/338/play-sandwich-fever i tower defence dosyć stary, ale właśnie go wypuszczono - nie jestem szczegołnie zadowolony - popełniłem tysiące błędów ale jestem o tysiąc błędów mądrzejszy ;) http://www.fiqa.com/strategy-games/404/play-fiqa-defender
olaf Napisano 27 Maj 2013 Autor Napisano 27 Maj 2013 ok, kolejny odcinek serialu brazylijskiego o robieniu gier. Tu jet obrazek promo na jeden portal - mam nadzieje, ze nie ma baboli. I video z ostatecznej wersji mata. Spoto sie zmieniło i siedziałem nad tym ostatnie dni. Dodatkowo ogarnąłem jkilka nowych pomysłów, jak sprawdziłem statystyki obecnych Matt'ów. Okazało sie, ze wersja bez matematyki ma naprawde dobre statystyki (w sumie najlepsze jakie kiedykolwiek miałem, bo gdybym włączył reklamy gra zarabiałaby 10-20usd dziennie od 4miesięcy :P) i potanowiłem zaoferować sprzedaż gry w dwóch wersjach - czyli wygrywsz aukcję i bierzesz dwie. W drugiej zamiast matematyki masz małe puzzle. Moge wrócić na krótką chwilę do kolejnego projektu.
olaf Napisano 4 Czerwiec 2013 Autor Napisano 4 Czerwiec 2013 Troche odpoczywałem i podróżowałem. Ale już rozpakowałem maszynerię i chcialem pokazać menu do nowej gry, któej ekrany wklejałem przed urlopem. Nie zobaczycie jak działają upgrade'y, bo kasa jest powiązana z poziomami ale można sobie poklikać i dojść do ekranu gry - która jest tylko makietą (chwilowo). http://blue-box.com.pl/klienci/samples/m3/menu.html jeżeli ktokolwiek będzie miał ochotę skomentować użyteczność i intuicyjność będę wdzięczny ;) na deser można sobie pograć w smoki: http://www.fiqa.com/skill-games/411/play-fiqa-dragoons nic specjalnego ale mam dużo zamówień na trochę bardziej rozbudowane wersje tej gry więc jestem bardzo zadowolony, że miałem okazję je wykonać.
panRebonka Napisano 4 Czerwiec 2013 Napisano 4 Czerwiec 2013 Hej, nie wiem na ile będzie to już takie czepianie się na siłę, ale: - ikonki zablokowanych plansz są trochę dziwne, choć w sumie czytelne, nie rozumiem kółka zębatego tam - może fajnie, jakby aktywna plansza była bardziej odznaczająca się? tera np. statki są równie ważne i można pomyśleć, że to też mapy - może to kwestia tego, jak są ustawione? - new game trochę ginie, bo jest tak przyklejone do continue ...ale generalnie to chyba już takie na siłę czepianie się, bo każdy, kto gra, pewnie skuma i tak.
olaf Napisano 4 Czerwiec 2013 Autor Napisano 4 Czerwiec 2013 dzięki, też dostrzegłem te babole i jeżeli czas powoli to poprawię. Musiałem dodać więcej poziomów, bo upgrade będzie mniej atrakcyjny jeżeli nie będzie można z niego korzystać w pełni.
olaf Napisano 6 Czerwiec 2013 Autor Napisano 6 Czerwiec 2013 OOk, jutro mam nadzieje skończyć tę grę, przez weekend zbalansować - tu jest testowy gameplay z lemmingami, bez komponentu match three. Jest troche tłoczno, ale dla fanów match three pozostaną proste zabiegi jak pułapki. Fani tower defence dostaną czary i strażników jako element planowania rozgrywki.
olaf Napisano 8 Czerwiec 2013 Autor Napisano 8 Czerwiec 2013 taki plan na szybki reskin jednej z gier, przy okazji jak skórka załapie, to puszczę więcej reskinów z tej serii
olaf Napisano 8 Czerwiec 2013 Autor Napisano 8 Czerwiec 2013 (edytowane) ok kilka poprawek dziewczynki i mamy już animację na ekran startowy. http://blue-box.com.pl/klienci/samples/clara/claraDetective2.html wciąż jestem (nome omen) nogą w walk cycle ale licze ze ilość zrobi jakość (czyli, ze sie kiedys naucze). Będzie to prosta gra puzzlowa na bazie Free Bernie i mam zamiar przeskinować ją w max 24 godziny zegarowe. Edytowane 8 Czerwiec 2013 przez olaf
yarosh Napisano 8 Czerwiec 2013 Napisano 8 Czerwiec 2013 mam złudzenie jakby nogi zamiast się mijac to wychodziły jedna przed drugą na zmianę, same nóżki fajnie trochę sztywny tułów, tak czy siak szybki jesteś ;]
olaf Napisano 8 Czerwiec 2013 Autor Napisano 8 Czerwiec 2013 tak, noga ciągle ta sama, nie chciało mi się bawić z detalami, bo gol czasowy na to nie pozwoli. poprawiłem layout startowy i dorobiłem proste wariacje potrzebne do ekranó między etapami.
Gość Chrupek3D Napisano 8 Czerwiec 2013 Napisano 8 Czerwiec 2013 trochę nie bardzo widać, że to język... trzeba się przyglądać :-)
olaf Napisano 23 Czerwiec 2013 Autor Napisano 23 Czerwiec 2013 Ok, troche mnie nie było. Miałem peszka i dysk z dwoma gotowymi na sprzedaż grami padł przy restarcie, bo chciałem nagrać tylko gameplay. Troche miałem zabawy w odzyskiwanie danych. Clara w związku z tym nie zabrała zegarowych 24h tylko łącznie ok 40h ale sprzedała się więc spoko. Troche mi się jednak skomplikował harmonogram. Tovver najprawdopodobniej za ok2miesiące będzie dostępny na mobile. Udało mi się zbalansować gameplay i dostał bardzo ciepłe recenzje więc będzie to moja najdroższa gra - co wcale nie oznacza, że droga. Poniżej mój typ na najgłupszy tytuł miesiąca. Gra powinna być gotowa w tym tyg. ale kiedy będzie premiera nie wiem. Mam nadzieje niedługo.
olaf Napisano 1 Lipiec 2013 Autor Napisano 1 Lipiec 2013 ok gra jest prawie skończona, w zasadzie już ktoś chce ją kupić ale szukam lepszej opcji,by zostawić sobie wersję mobilną. gayplay video: - wersja testowa poniżej mała wektorówka, wiem ze plasko itp. ale mimo wszystko sporo assetów da się wygrzebać do kolejnych gier ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się