Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jeżeli chodzi o tą o której wspomniała Telthona to mowa o blue-box.com.pl stronce, którą się poługiwałem jak miałem w PL agencje, a teraz się nią uwiarygadniam robiąc interesy, póki nie powstanie nowa.

 

nie wiem czy wrzucałem Sandwich Fever http://www.fiqa.com/skill-games/338/play-sandwich-fever

i tower defence dosyć stary, ale właśnie go wypuszczono - nie jestem szczegołnie zadowolony - popełniłem tysiące błędów ale jestem o tysiąc błędów mądrzejszy ;)

http://www.fiqa.com/strategy-games/404/play-fiqa-defender

  • Odpowiedzi 812
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ok, kolejny odcinek serialu brazylijskiego o robieniu gier.

Tu jet obrazek promo na jeden portal - mam nadzieje, ze nie ma baboli. I video z ostatecznej wersji mata. Spoto sie zmieniło i siedziałem nad tym ostatnie dni. Dodatkowo ogarnąłem jkilka nowych pomysłów, jak sprawdziłem statystyki obecnych Matt'ów. Okazało sie, ze wersja bez matematyki ma naprawde dobre statystyki (w sumie najlepsze jakie kiedykolwiek miałem, bo gdybym włączył reklamy gra zarabiałaby 10-20usd dziennie od 4miesięcy :P) i potanowiłem zaoferować sprzedaż gry w dwóch wersjach - czyli wygrywsz aukcję i bierzesz dwie. W drugiej zamiast matematyki masz małe puzzle.

 

realDealPromo.png

 

 

Moge wrócić na krótką chwilę do kolejnego projektu.

Napisano

Troche odpoczywałem i podróżowałem. Ale już rozpakowałem maszynerię i chcialem pokazać menu do nowej gry, któej ekrany wklejałem przed urlopem. Nie zobaczycie jak działają upgrade'y, bo kasa jest powiązana z poziomami ale można sobie poklikać i dojść do ekranu gry - która jest tylko makietą (chwilowo).

 

http://blue-box.com.pl/klienci/samples/m3/menu.html

 

jeżeli ktokolwiek będzie miał ochotę skomentować użyteczność i intuicyjność będę wdzięczny ;)

 

na deser można sobie pograć w smoki: http://www.fiqa.com/skill-games/411/play-fiqa-dragoons

nic specjalnego ale mam dużo zamówień na trochę bardziej rozbudowane wersje tej gry więc jestem bardzo zadowolony, że miałem okazję je wykonać.

Napisano

Hej, nie wiem na ile będzie to już takie czepianie się na siłę, ale:

 

- ikonki zablokowanych plansz są trochę dziwne, choć w sumie czytelne, nie rozumiem kółka zębatego tam

- może fajnie, jakby aktywna plansza była bardziej odznaczająca się? tera np. statki są równie ważne i można pomyśleć, że to też mapy - może to kwestia tego, jak są ustawione?

- new game trochę ginie, bo jest tak przyklejone do continue

 

...ale generalnie to chyba już takie na siłę czepianie się, bo każdy, kto gra, pewnie skuma i tak.

Napisano

dzięki, też dostrzegłem te babole i jeżeli czas powoli to poprawię. Musiałem dodać więcej poziomów, bo upgrade będzie mniej atrakcyjny jeżeli nie będzie można z niego korzystać w pełni.

Napisano

OOk, jutro mam nadzieje skończyć tę grę, przez weekend zbalansować - tu jest testowy gameplay z lemmingami, bez komponentu match three.

Jest troche tłoczno, ale dla fanów match three pozostaną proste zabiegi jak pułapki. Fani tower defence dostaną czary i strażników jako element planowania rozgrywki.

 

Napisano

taki plan na szybki reskin jednej z gier, przy okazji jak skórka załapie, to puszczę więcej reskinów z tej serii

 

claraDetective.png

Napisano

mam złudzenie jakby nogi zamiast się mijac to wychodziły jedna przed drugą na zmianę,

same nóżki fajnie trochę sztywny tułów, tak czy siak szybki jesteś ;]

Napisano

tak, noga ciągle ta sama, nie chciało mi się bawić z detalami, bo gol czasowy na to nie pozwoli.

 

poprawiłem layout startowy i dorobiłem proste wariacje potrzebne do ekranó między etapami.

 

claraPromo1.png

 

 

claraPromo2.png

Gość Chrupek3D
Napisano

trochę nie bardzo widać, że to język... trzeba się przyglądać :-)

Napisano

Ok, troche mnie nie było.

Miałem peszka i dysk z dwoma gotowymi na sprzedaż grami padł przy restarcie, bo chciałem nagrać tylko gameplay. Troche miałem zabawy w odzyskiwanie danych. Clara w związku z tym nie zabrała zegarowych 24h tylko łącznie ok 40h ale sprzedała się więc spoko. Troche mi się jednak skomplikował harmonogram.

Tovver najprawdopodobniej za ok2miesiące będzie dostępny na mobile. Udało mi się zbalansować gameplay i dostał bardzo ciepłe recenzje więc będzie to moja najdroższa gra - co wcale nie oznacza, że droga.

 

Poniżej mój typ na najgłupszy tytuł miesiąca. Gra powinna być gotowa w tym tyg. ale kiedy będzie premiera nie wiem. Mam nadzieje niedługo.

yaay1.png

Napisano

ok gra jest prawie skończona, w zasadzie już ktoś chce ją kupić ale szukam lepszej opcji,by zostawić sobie wersję mobilną.

 

gayplay video:

- wersja testowa

 

poniżej mała wektorówka, wiem ze plasko itp. ale mimo wszystko sporo assetów da się wygrzebać do kolejnych gier ;)

 

bcgsLoop2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności