Odan Napisano 5 Luty 2010 Share Napisano 5 Luty 2010 Test layermaterialow w maxwellrenderze z wykorzystanie przetarc uzyskanych za pomoca vertexcolor. Sumarycznie 2 dni model, 2 dni mapowanie, 1 dzien materialy, godzina rigowania. Tlo w przypadku sceny uzyskane ze zdjecia oczywiscie ;) Pomysl na podstawie concept arta znaleziony w necie, autor nieznany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torm Napisano 5 Luty 2010 Share Napisano 5 Luty 2010 Sam koncept robota, średni, ale wykonanie... pierwsza klasa - klimat, światło, kompozycja mogłaby być ciut ciekawsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 5 Luty 2010 Share Napisano 5 Luty 2010 To samo co wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyman Napisano 6 Luty 2010 Share Napisano 6 Luty 2010 rozumiem ze zamiast głowy można robotowi walnąć jakąś kamerke i wszystko ale żeby go pozbawiać rąk to już okaleczanie, zgadzam się z chłopakami, w studio nie siedzi tak ładnie jak w scence bo tam jest klimat, ale texturki cacy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 6 Luty 2010 Share Napisano 6 Luty 2010 Tak jak Chlopaki wyzej powiedzieli. Ja sie jednak zastanawiam nad skala. Patrzac na dym robot wydaje sie 30-50 metrowy, a na ziemie - 1,5-3 metrowy. A jak jest wg konceptu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Odan Napisano 6 Luty 2010 Autor Share Napisano 6 Luty 2010 Tak jak Chlopaki wyzej powiedzieli. Ja sie jednak zastanawiam nad skala. Patrzac na dym robot wydaje sie 30-50 metrowy, a na ziemie - 1,5-3 metrowy. A jak jest wg konceptu? Hmm nie bardzo rozumiem czemu patrzac na dym wydaje sie byc wiekszy niz patrzac na ziemie, moze zla interpretacja tego co tam widac? Te takie "krzaki" wstajace z ziemi to w rzeczywistosci drzewa :) Oryginalnie na pierwszym planie staly tez slupy wysokiego napiecia siegajace robotowi do "kostek", ale musialy zostac usuniete. Ps. koncept dotyczyl jedynie robota nie sceny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eddy__ Napisano 6 Luty 2010 Share Napisano 6 Luty 2010 no scena niczym z jakiegoś filmu :D 5***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 6 Luty 2010 Share Napisano 6 Luty 2010 Fajne wizualnie, tylko troche brak logiki w tym obrazku jakies wybuchy robot bez kończyn ciężko to zreasumować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaVirr Napisano 6 Luty 2010 Share Napisano 6 Luty 2010 Kozacko wygląda scena, sam render dość średnio. I generalnie robot mógłby mieć jakieś łapki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 7 Luty 2010 Share Napisano 7 Luty 2010 Hmm nie bardzo rozumiem czemu patrzac na dym wydaje sie byc wiekszy niz patrzac na ziemie, moze zla interpretacja tego co tam widac? Te takie "krzaki" wstajace z ziemi to w rzeczywistosci drzewa :) Oryginalnie na pierwszym planie staly tez slupy wysokiego napiecia siegajace robotowi do "kostek", ale musialy zostac usuniete. Ps. koncept dotyczyl jedynie robota nie sceny :) Ahh no to wszystko jasne. Bo to po lewej wygladalo jak kepa trawy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Odan Napisano 8 Luty 2010 Autor Share Napisano 8 Luty 2010 Dzieki za komentarze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 15 Luty 2010 Share Napisano 15 Luty 2010 Genialne! Fajny koncept, bomba shadery i świetny obrazek finałowy! Bardzo bardzo mi się podoba! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi