Odan Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 Test layermaterialow w maxwellrenderze z wykorzystanie przetarc uzyskanych za pomoca vertexcolor. Sumarycznie 2 dni model, 2 dni mapowanie, 1 dzien materialy, godzina rigowania. Tlo w przypadku sceny uzyskane ze zdjecia oczywiscie ;) Pomysl na podstawie concept arta znaleziony w necie, autor nieznany :)
torm Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 Sam koncept robota, średni, ale wykonanie... pierwsza klasa - klimat, światło, kompozycja mogłaby być ciut ciekawsza.
rallyman Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 rozumiem ze zamiast głowy można robotowi walnąć jakąś kamerke i wszystko ale żeby go pozbawiać rąk to już okaleczanie, zgadzam się z chłopakami, w studio nie siedzi tak ładnie jak w scence bo tam jest klimat, ale texturki cacy ;)
ptaszek Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Tak jak Chlopaki wyzej powiedzieli. Ja sie jednak zastanawiam nad skala. Patrzac na dym robot wydaje sie 30-50 metrowy, a na ziemie - 1,5-3 metrowy. A jak jest wg konceptu?
Odan Napisano 6 Luty 2010 Autor Napisano 6 Luty 2010 Tak jak Chlopaki wyzej powiedzieli. Ja sie jednak zastanawiam nad skala. Patrzac na dym robot wydaje sie 30-50 metrowy, a na ziemie - 1,5-3 metrowy. A jak jest wg konceptu? Hmm nie bardzo rozumiem czemu patrzac na dym wydaje sie byc wiekszy niz patrzac na ziemie, moze zla interpretacja tego co tam widac? Te takie "krzaki" wstajace z ziemi to w rzeczywistosci drzewa :) Oryginalnie na pierwszym planie staly tez slupy wysokiego napiecia siegajace robotowi do "kostek", ale musialy zostac usuniete. Ps. koncept dotyczyl jedynie robota nie sceny :)
bbandi Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Fajne wizualnie, tylko troche brak logiki w tym obrazku jakies wybuchy robot bez kończyn ciężko to zreasumować.
RaVirr Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Kozacko wygląda scena, sam render dość średnio. I generalnie robot mógłby mieć jakieś łapki ;)
ptaszek Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Hmm nie bardzo rozumiem czemu patrzac na dym wydaje sie byc wiekszy niz patrzac na ziemie, moze zla interpretacja tego co tam widac? Te takie "krzaki" wstajace z ziemi to w rzeczywistosci drzewa :) Oryginalnie na pierwszym planie staly tez slupy wysokiego napiecia siegajace robotowi do "kostek", ale musialy zostac usuniete. Ps. koncept dotyczyl jedynie robota nie sceny :) Ahh no to wszystko jasne. Bo to po lewej wygladalo jak kepa trawy :)
peter_f Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 Genialne! Fajny koncept, bomba shadery i świetny obrazek finałowy! Bardzo bardzo mi się podoba!
Rekomendowane odpowiedzi