Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Test layermaterialow w maxwellrenderze z wykorzystanie przetarc uzyskanych za pomoca vertexcolor. Sumarycznie 2 dni model, 2 dni mapowanie, 1 dzien materialy, godzina rigowania. Tlo w przypadku sceny uzyskane ze zdjecia oczywiscie ;) Pomysl na podstawie concept arta znaleziony w necie, autor nieznany :)

Destroyer_by_3d_odan.jpg

Robot_by_3d_odan.png

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sam koncept robota, średni, ale wykonanie... pierwsza klasa - klimat, światło, kompozycja mogłaby być ciut ciekawsza.

Napisano

rozumiem ze zamiast głowy można robotowi walnąć jakąś kamerke i wszystko ale żeby go pozbawiać rąk to już okaleczanie, zgadzam się z chłopakami, w studio nie siedzi tak ładnie jak w scence bo tam jest klimat, ale texturki cacy ;)

Napisano

Tak jak Chlopaki wyzej powiedzieli. Ja sie jednak zastanawiam nad skala. Patrzac na dym robot wydaje sie 30-50 metrowy, a na ziemie - 1,5-3 metrowy.

A jak jest wg konceptu?

Napisano
  • Autor
  mpta napisał:
Tak jak Chlopaki wyzej powiedzieli. Ja sie jednak zastanawiam nad skala. Patrzac na dym robot wydaje sie 30-50 metrowy, a na ziemie - 1,5-3 metrowy.

A jak jest wg konceptu?

 

Hmm nie bardzo rozumiem czemu patrzac na dym wydaje sie byc wiekszy niz patrzac na ziemie, moze zla interpretacja tego co tam widac? Te takie "krzaki" wstajace z ziemi to w rzeczywistosci drzewa :) Oryginalnie na pierwszym planie staly tez slupy wysokiego napiecia siegajace robotowi do "kostek", ale musialy zostac usuniete.

Ps. koncept dotyczyl jedynie robota nie sceny :)

Napisano

Fajne wizualnie, tylko troche brak logiki w tym obrazku jakies wybuchy robot bez kończyn ciężko to zreasumować.

Napisano

Kozacko wygląda scena, sam render dość średnio. I generalnie robot mógłby mieć jakieś łapki ;)

Napisano
  Odan napisał:
Hmm nie bardzo rozumiem czemu patrzac na dym wydaje sie byc wiekszy niz patrzac na ziemie, moze zla interpretacja tego co tam widac? Te takie "krzaki" wstajace z ziemi to w rzeczywistosci drzewa :) Oryginalnie na pierwszym planie staly tez slupy wysokiego napiecia siegajace robotowi do "kostek", ale musialy zostac usuniete.

Ps. koncept dotyczyl jedynie robota nie sceny :)

 

Ahh no to wszystko jasne. Bo to po lewej wygladalo jak kepa trawy :)

Napisano

Genialne! Fajny koncept, bomba shadery i świetny obrazek finałowy! Bardzo bardzo mi się podoba!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności