Napisano 5 Luty 201015 l Test layermaterialow w maxwellrenderze z wykorzystanie przetarc uzyskanych za pomoca vertexcolor. Sumarycznie 2 dni model, 2 dni mapowanie, 1 dzien materialy, godzina rigowania. Tlo w przypadku sceny uzyskane ze zdjecia oczywiscie ;) Pomysl na podstawie concept arta znaleziony w necie, autor nieznany :)
Napisano 5 Luty 201015 l Sam koncept robota, średni, ale wykonanie... pierwsza klasa - klimat, światło, kompozycja mogłaby być ciut ciekawsza.
Napisano 6 Luty 201015 l rozumiem ze zamiast głowy można robotowi walnąć jakąś kamerke i wszystko ale żeby go pozbawiać rąk to już okaleczanie, zgadzam się z chłopakami, w studio nie siedzi tak ładnie jak w scence bo tam jest klimat, ale texturki cacy ;)
Napisano 6 Luty 201015 l Tak jak Chlopaki wyzej powiedzieli. Ja sie jednak zastanawiam nad skala. Patrzac na dym robot wydaje sie 30-50 metrowy, a na ziemie - 1,5-3 metrowy. A jak jest wg konceptu?
Napisano 6 Luty 201015 l Autor mpta napisał: Tak jak Chlopaki wyzej powiedzieli. Ja sie jednak zastanawiam nad skala. Patrzac na dym robot wydaje sie 30-50 metrowy, a na ziemie - 1,5-3 metrowy. A jak jest wg konceptu? Hmm nie bardzo rozumiem czemu patrzac na dym wydaje sie byc wiekszy niz patrzac na ziemie, moze zla interpretacja tego co tam widac? Te takie "krzaki" wstajace z ziemi to w rzeczywistosci drzewa :) Oryginalnie na pierwszym planie staly tez slupy wysokiego napiecia siegajace robotowi do "kostek", ale musialy zostac usuniete. Ps. koncept dotyczyl jedynie robota nie sceny :)
Napisano 6 Luty 201015 l Fajne wizualnie, tylko troche brak logiki w tym obrazku jakies wybuchy robot bez kończyn ciężko to zreasumować.
Napisano 6 Luty 201015 l Kozacko wygląda scena, sam render dość średnio. I generalnie robot mógłby mieć jakieś łapki ;)
Napisano 7 Luty 201015 l Odan napisał: Hmm nie bardzo rozumiem czemu patrzac na dym wydaje sie byc wiekszy niz patrzac na ziemie, moze zla interpretacja tego co tam widac? Te takie "krzaki" wstajace z ziemi to w rzeczywistosci drzewa :) Oryginalnie na pierwszym planie staly tez slupy wysokiego napiecia siegajace robotowi do "kostek", ale musialy zostac usuniete. Ps. koncept dotyczyl jedynie robota nie sceny :) Ahh no to wszystko jasne. Bo to po lewej wygladalo jak kepa trawy :)
Napisano 15 Luty 201015 l Genialne! Fajny koncept, bomba shadery i świetny obrazek finałowy! Bardzo bardzo mi się podoba!