gonnog Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 (edytowane) Ostatnio mam mało czasu, ale coś popoprawiałem. Troszeczkę rozjaśniłem w gimpie. Znacie może jakieś tutoriale do postprodukcji z użyciem Render Elements?? Oddzielnych renderów dla GI i tak dalej? Edytowane 21 Marzec 2010 przez gonnog
Orcher Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 z rzeczy które mi się nie podobaja: widok za oknem, niebo w klimacie równikowym; boazeria; szafli kuchenne chyba za duzo odstaja; framuga świeci; z rzeczy ktore sie podobaja: kafle i blat :-) ładnie zrobione obrus powinieneś trochę osłabić ustawienia światła albo glosów albo coś.. bo wychodzą ci kropki tuż pod doniczką na blacie. materiał zlewu do wymiany.. za duzo "mrówek", dodaj jakis materiał na halogeny bo masz czarne
gonnog Napisano 8 Kwiecień 2010 Autor Napisano 8 Kwiecień 2010 (edytowane) Cośtam poprawiłem. Jakieś uwagi?? Czy przy obliczonym i zapisanym GI mozna zmieniać natężenie świateł?? Wszystko bedzie ok czy trzeba jeszcze raz obliczać GI? No i przydałby się porządby tuorial do PS-a pod wizualizacje. Nie udało mi się ogarnąć świecącej framugi, ale może cos jeszcze z tym zrobię. Edytowane 12 Kwiecień 2010 przez gonnog
Tores Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 To nie świeć vraylightem na framugę:) Użyj Exclude w vraylight.
gonnog Napisano 9 Kwiecień 2010 Autor Napisano 9 Kwiecień 2010 hm brzmi sensownie :P Jakieś rady co do "szarzenia" ścian?
adam_m Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 hm brzmi sensownie :P Jakieś rady co do "szarzenia" ścian? Chcesz poszarzyć ściany czy wybielić? Okno stałe (nie widzę klamki) w kuchni to chyba nie jest trafne rozwiązanie. Ościeżnica wydaje się za cienka. Najlepiej wyszła kuchenka, chociaż kolorystycznie gryzie się z resztą mebli. Ogólnie coraz lepiej to wygląda.
Camel Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 Ograniczony czas z powodu triala i taka ladna kuchnia. Gratuluję takiej szybkości. Na moim miejscu to by mnie szlag trafił :D Scenka mi się bardzo podoba, ale ta czerwona donica pod oknem, ta z dziwnym niebieskozielonym kwiaciorem nie :)
gonnog Napisano 10 Kwiecień 2010 Autor Napisano 10 Kwiecień 2010 Chciałem żeby były troszeczkę bielsze. A ściany to tak po prostu dałem jakieś tam grubości na nic nie patrzyłem i w sumie zapomniałem o tym. Można by ją poszerzyć. Co do triala to miałem pretekst do wyczyszczenia kompa i poszła reinstalka windy a co za ty idzie i maxa :P Do żadnych podstępnych celów programu nie używam więc mam nadzieję że się Autodesk nie obrazi ;P Donica racja mizerna a kwiatek to jakiś czosnek z maxowych roślinek. Może wymodeluję jakiś własny? byłoby to dość ciekawe.
gonnog Napisano 23 Kwiecień 2010 Autor Napisano 23 Kwiecień 2010 Dodałem firanki w oknie. Materiał nie mój, ale jakiś sklecę, na razie mi nie wychodzi. No i walnąłem sobie takie coś , raczej nie do tej sceny. Wciąż szukam tutoriali które pomogą mi w poprawieniu renderów w programie graficznym. Może ma ktoś coś fajnego?
aduko Napisano 23 Kwiecień 2010 Napisano 23 Kwiecień 2010 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=49201
gonnog Napisano 23 Kwiecień 2010 Autor Napisano 23 Kwiecień 2010 (edytowane) Dzięki za link, widziałem to już wcześniej ale nie przewinąłem na koniec, żeby zobaczyć że był upload :P. Renderek i pierwsze zmagania z postprodukcją (narazie w gimpie, ale widzę że jest to program bliźniaczo podobny do PS-a). Już troszkę mnie męczy ta scena, wypadałoby ją skończyć i zając się czymś nowym. Wszelkie porady jak zawsze mile widziane Edytowane 23 Kwiecień 2010 przez gonnog
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się