WojtekFus Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 Ciekawy styl :) W ostatnim szkicu proporcjonalnie jest ok. Wrzucaj więcej :)
Silvanus Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 (edytowane) Dzięki Fusman! ;> Jedziem dalej: Portret dla znajomej Edytowane 4 Wrzesień 2010 przez Silvanus
Kpax Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 wow Silvanus nieźle jedziesz do przodu ten ostatni portret bardzo ładny tylko ten obrys mi się nie podoba może że tak miało być;p oby tak dalej pozdrawiam
Silvanus Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 wow Silvanus nieźle jedziesz do przodu ten ostatni portret bardzo ładny tylko ten obrys mi się nie podoba może że tak miało być;p oby tak dalej pozdrawiam o Kpax! Miło widzieć, dzięki bardzo. Obrys zrobiłem ze względu, że uwypukla rysunek. Dobrze się robi robiąc grubszy obrys niż linie w środku (szczegóły).
WojtekFus Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Szybko posuwasz się do przodu :) Sugestie ode mnie - ostatni portret wyszedł troszkę płasko, wydaje mi się, że zabrakło odważniejszego waloru. I mimo wszystk ooobrys nie potrzebny - gdyby walor był ciemniejszy, całość miałaby większy kontrast i nie trzebaby było zaznaczać krawędzi postaci. Idziesz w dobrym kierunku.
Silvanus Napisano 31 Sierpień 2010 Autor Napisano 31 Sierpień 2010 (edytowane) Nowa pani: za mało kontrastu, wiem. ~.- EDIT: teraz tak porównałem rysunek w realu z tym zeskanowanym i stwierdzam, że ten na kartce wygląda 3 razy lepiej. Musze pokombinować z kontrastem. Tak to mniej więcej wygląda na kartce: Edytowane 31 Sierpień 2010 przez Silvanus
Silvanus Napisano 31 Sierpień 2010 Autor Napisano 31 Sierpień 2010 (edytowane) WIP ilustracji do pewnego projektu gry zręcznościowej/przygodowej, w której mam przyjemność bycia grafikiem 2d. Dla zainteresowanych - 2 screeny: 1 2 Progres pracy: Edytowane 31 Sierpień 2010 przez Silvanus
Tasior Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 Dobra, dynamiczna kompozycja...przeszkadza mi ten labirynt w oddali...po pierwsze ustawiony jest w innej perspektywie niż reszta, a po drugie ustawiony jest w troszkę złym miejscu...konkretnie chodzi mi o to że powinien być przesunięty trochę w lewo żeby wieża nachodziła na niego... Czekam na dalsze postępy ;) Pozdrawiam
Tonic Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 Ooo, zawsze lubiłem takie organiczne kompozycje, tzn. poskręcane, z kilkoma perspektywami i kompaktowym rozmieszczeniem elementów :) Ale Tasior ma rację z umiejscowieniem labiryntu - wieża powinna na niego nachodzić. Będziesz to kolorować?
Silvanus Napisano 1 Wrzesień 2010 Autor Napisano 1 Wrzesień 2010 Tak, często popełniam ten błąd (na przykładzie tego labiryntu) - zamiast zachować pewien realizm i przypadkowość, to ja staram się wszystko rysować tak, że wygląda to w taki, a nie inny sposób (sztucznie). Nad przekształcaniem tego w digital się zastanawiałem, ale pewnie spróbuję. Jednak jakoś na tablecie jeszcze nie idzie mi tak, jakbym chciał, żeby szło. Staram się na ten moment mało na nim rysować z tego względu, że muszę zadbać najpierw o podstawy w ołówku, które zaniedbałem. I tak nie wiążę przyszłości z digital-paintingiem (chociaż niedawno wiązałem, ale nie chce być blady, mieć dołów pod oczami i mieszkać w mieście ;o), ale jako hobby na pewno pozostanie.
WojtekFus Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 Ta ostatnia praca świetnie się zapowiada. Czekam na finisz, mam nadzieję w kolorze, chociaż w ołówku tez ma mnóstwo uroku. I podpisuję się pod wymianą miejsca położenia labiryntu :)
Silvanus Napisano 4 Wrzesień 2010 Autor Napisano 4 Wrzesień 2010 (edytowane) Ta ostatnia praca świetnie się zapowiada. Czekam na finisz, mam nadzieję w kolorze, chociaż w ołówku tez ma mnóstwo uroku. I podpisuję się pod wymianą miejsca położenia labiryntu :) Dzięki! Co do zmiany na digital, to nie wydaje mi się, żeby powstało z tego coś szczególnie imponującego biorąc pod uwagę moje umiejętności. Labirynt rozciągnąłem według wymagań zlecającego (miał być wokół pałacu z lodu). Ogólnie niechętnie kończę tą prackę, bo jest w niej mnóstwo takich szczegółów... no nie wiem, np. rysowanie każdego pojedynczego drzewka, albo dokańczanie tego labiryntu (który i tak miał być obrośnięty roślinnością itp.). kontynuacja: Edytowane 4 Wrzesień 2010 przez Silvanus
Silvanus Napisano 4 Wrzesień 2010 Autor Napisano 4 Wrzesień 2010 Metalowy kubek... moja pierwsza martwa od dłuższego czasu. Trochę krzywy, wiem.
Silvanus Napisano 17 Wrzesień 2010 Autor Napisano 17 Wrzesień 2010 Po małej przerwie portret Audrey Tautou z "Amelii" i time-lapse do tego: Time-lapse większa wersja: http://img148.imageshack.us/img148/3913/amelia2.jpg
Blejsoid Napisano 18 Wrzesień 2010 Napisano 18 Wrzesień 2010 w pracy z ruinami chmurki bym jednak wywalił, nie wyglądają zbyt przekonująco. labirynt już mniej kłuje, horyzont chyba wciąż za nisko. Poza tym fajne. kubek spoko, ale radzę ci poćwiczyć rysowanie okręgów w perspektywie. krawędź płynu nie zgadza się z zewnętrzną krawędzią kubka i jest mocno oczkowata, jeśli wiesz o co mi chodzi.
Coyote Napisano 18 Wrzesień 2010 Napisano 18 Wrzesień 2010 wogóle nie konstruujesz a to nie dobrze bo pani ameli strasznie poleciały proporcje.
lisu Napisano 18 Wrzesień 2010 Napisano 18 Wrzesień 2010 wogóle nie konstruujesz co najbardziej widać w tym timelapsie - nie masz mordy a katujesz sie kołnierzykiem..
Silvanus Napisano 18 Wrzesień 2010 Autor Napisano 18 Wrzesień 2010 Tak, zgadza się, dopiero po wszystkich zauważyłem z daleka, że proporcje twarzy kuleją. Powrót do digitalu po małej przerwie: Czapka z natury: Z wyobraźni:
Urbanboogie Napisano 18 Wrzesień 2010 Napisano 18 Wrzesień 2010 Baardzo fajnie prezentuje sie dalszy plan w tej ostatniej pracy. Nie znam sie za mocno na envirosach, ale to co mi sie nie do konca podoba, to ze sa w niej jakby tylko dwa plany - moglbys jeszcze troche popracowac nad przestrzenia i rzucic nieco kolorow na przod zeby nie bylo tak monochromatycznie :)
Silvanus Napisano 19 Wrzesień 2010 Autor Napisano 19 Wrzesień 2010 Baardzo fajnie prezentuje sie dalszy plan w tej ostatniej pracy. Nie znam sie za mocno na envirosach, ale to co mi sie nie do konca podoba, to ze sa w niej jakby tylko dwa plany - moglbys jeszcze troche popracowac nad przestrzenia i rzucic nieco kolorow na przod zeby nie bylo tak monochromatycznie :) Heh, no tutaj, to akurat porwałem się z motyką na księżyc, bo nigdy nie ćwiczyłem envirów i maznąłem to raczej tak dla rozluźnienia, żeby zrobic coś absolutnie spontanicznie, z wyobraźni, a zainspirował mnie do tego >ten pan<.> Dobra, to teraz trochę inaczej. >Ten próba pędzla: i dalej:
Coyote Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 dopóki nie zaczniesz konstruować czy to perspektywicznie (envrios) czy anatomicznie to wszystko się będzie rozjeżdżać
Silvanus Napisano 7 Październik 2010 Autor Napisano 7 Październik 2010 po przerwie (jak to zwykle u mnie bywa): papryczki, które zrobiłem 5 miesięcy temu w b&w: żuczek: i skończona ilustracja, którą wcześniej męczyłem:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się