Napisano 23 Luty 201015 l 2386 tris Tekstury 2048/2048 http://www.jedaith.yoyo.pl/przyczepa/maps.jpg siatka i screen z normalką i specularem: Normalka w gimpie pluginem. Jeszcze trochę screenów: Edytowane 23 Luty 201015 l przez Jedaith
Napisano 24 Luty 201015 l podobaja mi sei bardzo opony ,chociaż ja na bierzniku dal bym wiecej zabrudzen ( błotko ,kurz ect) ,siatka też mi sie podoba . Najbardziej skolapes mapowanie i texture na krawedziach tej "narzuty" siatak na rogach jest ladnei zaokraglona ,ale przez te bledy wyglada jak by byla kanciata . http://www.youtube.com/user/eMa421#p/f/47/NjqY8i_-Xe0
Napisano 24 Luty 201015 l IMO poskapiles trisow w paru miejscach, zrobiles uber wypasione zapinki, a felgi plaskie.
Napisano 28 Luty 201015 l Autor Co do mapowania to chyba nie jest takie złe na tej narzucie. Problemem było zrobienie odpowiednio tekstury, tam gdzie są zagięcia, tak aby nie było widać seemów. Z kolei z modelem jest tak, że właściwie ten to tak najbardziej skomplikowana rzecz jaką do tej pory wymodelowałem, nie mam za bardzo doświadczenia w tej kwestii. Z teksturami było trochę prościej, bo robię je od dłuższego czasu. Dzięki za komentarze, do pracy chyba nie będę już wracał, ale postaram się w następnych nie popełnić tych samych błędów.
Napisano 28 Luty 201015 l Dorzuce swoje 3 grosze. Plandeka wyglada kiepsko. Jedno to sama tekstura i kolor, nie zgrywa sie to z reszta modelu. Za silne chyba cieniowanie na na diffusie, generalnie takie rzeczy powinny z normalki wynikac (oczywiscie wszystko zalezy od silnika pozniej). Druga sprawa, to niezgranie mapowania na bokach. Boli, bo przeciez wlasnie tam powinny byc szwy i sznureczki. Czyli taki naturalny szew. http://img248.imageshack.us/img248/4083/dsc03900e.jpg Brakuje troche detalu, tylna klapa powinna sie otwierac i tam sa zwykle zamkniecia, do tego srubki jakies, zaczepy. To samo dotyczy haka, przewody kolo niego itp.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto