maciekG Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) O low-poly czy gamearcie to wiem tyle co nic...ale temat fajny to sobie spróbuję wszelkie uwagi techniczne i nie tylko bardzo mile widziane :) miałem ubota robić ale ostatecznie coś takiego będę się starał wydziergać.. na razie jest tak..jakby ktoś widział, że gdzieś za dużo trisów lub za mało to walić śmiało proszę :) pzdr. edit: finał: Edytowane 21 Marzec 2010 przez maciekG
Bruneq Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 nie jest zle, ale moze te silniki to jednak na geometri zrob...troche tri ci zostalo
maciekG Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 hm..nie do końca rozumiem co masz na myśli przez 'na geometrii'...chodzi o to żeby więcej segmentów dodać w obwodzie..i np te szpiczaste końce polikwidować też ?
AkkA Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 smigielka na geometrii bym podarowal, do gry przy takim limicie i tak byly by zrobione jako plane'y + alfa
_michal Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Dlaczego wszystko jest jednym ciągłym meshem? Bo chyba dobrze widzę?
Bruneq Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 chodzi mi o to zebys silniki zrobil jak te pływaki, bo teraz dochodza do skrzydla i wlasnie nie bardzo widac co to jest, ale wyglada jak plane
maciekG Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 te silniki to tak wyglądają...max nie wyświetla edge'a nie wiem czemu..bardzo możliwe, że ja coś skopałem empeck...no to jest jeden mesh..a to wynika z mojego dyletanctwa...właśnie klikając to się zastanawiałem czy śmigła np/ oddzielnie robić, czy muszą wychodzić z bryły..przez co chyba tracę poly...bo rozumiem, że powinny być oddzielnie (zresztą patrząc po innych wątkach to chyba tak) sorry za moją zieloność...ale gdzie się dowiem jak nie na forum dzięki za rady pzdr.
Bruneq Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 no tak, moze duzo rzeczy sie przenikac, wchodzic w siebie albo przechodzic na wylot.wiec skrzydla, silniki caly kadłub moze byc osobnymi meshami . Przez co nie tracisz zbednych trisow, a i mapowanie czasem staje sie łatwiejsze.
maciekG Napisano 11 Marzec 2010 Autor Napisano 11 Marzec 2010 ok dzięki..staram się to zastosować..przemodelowałem parę rzeczy na nowo...zaoszczędzone poly poszły w większą ilość segmentów..teraz trochę z tym dziobem myślę powalczyć ale to już nie dziś... pzdr.
maciekG Napisano 14 Marzec 2010 Autor Napisano 14 Marzec 2010 powoli koniec modelowania ode mnie 992 tri
tadek Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 Teraz silniki prezentują się o niebo lepiej :) Ogólnie good job.
maciekG Napisano 15 Marzec 2010 Autor Napisano 15 Marzec 2010 hej...dzięki... żeby nie było, że nic nie robię to rozłożyłem jakoś w między czasie uvkę i trochę zacząłem diffuse...ale obawiam się, że teraz do weekendu nie będzie czasu na dalszą zabawę
maciekG Napisano 20 Marzec 2010 Autor Napisano 20 Marzec 2010 udało mi się siąść dziś trochę do diffuse znów..mały progress wrzucam.. jakby mi jakaś dobra dusza zechciała doradzić co zrobić z oknami (jaśniej, ciemniej, zamarkować odbicia, na opacity czy coś) to byłbym wdzięczny :]
Sebastian Ozga Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 Świetnie wygląda, planujesz jeszcze specular i normal?
Bruneq Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 bardzo fajnie wyszlo, jednak biale czesci bym troche przyszazyl lub przyzolnil, zeby nie bylyt akie snieznobiałe.W grze moze wyjsc ostre przepalenie, i nie bedize wygladac ladnie. Popracuj nad szybami, bo wygladaja narazie jak namalowane
Kuba Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 Moim zdaniem wszystkie łączenia, zacieki, spawy itp są troszkę za blade. Jak bardziej skontrastujesz będzie wyraźniej. Poza tym fajny samolot.
maciekG Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 (edytowane) hej! dzięki za dobre słowo i rady..starałem się trochę zastosować i popoprawiać tu i ówdzie...niestety trochę się z tą bitwą porwałem z motyką na słońce :)..z braku czasu wrzucam to co mam Sebastian planowałem je...wyszło tak, że specular jakiś prowizoryczny jest..za normal mapy się nie dam rady już zabrać..zresztą nie wiem też za bardzo jak :] generalnie nawet diffuse nie jest skończony..dół samolotu nie ma zabrudzeń nic etc...ale nic nie poradzę już..tak samo to szkło nieszczęsne. pzdr. Edytowane 21 Marzec 2010 przez maciekG
maciekG Napisano 22 Marzec 2010 Autor Napisano 22 Marzec 2010 hej dzięki wielkie. no ja wiem że brakuje...szczególnie na tych wszystkich zagięciach blach..ale życie no...:]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się