Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

O low-poly czy gamearcie to wiem tyle co nic...ale temat fajny to sobie spróbuję

wszelkie uwagi techniczne i nie tylko bardzo mile widziane :)

 

miałem ubota robić ale ostatecznie coś takiego będę się starał wydziergać..

 

h8k-1.jpg

 

Kawanishi_H8K_Emily_take_off.png

 

na razie jest tak..jakby ktoś widział, że gdzieś za dużo trisów lub za mało to walić śmiało proszę :)

 

001fxg.jpg

 

 

pzdr.

 

 

 

edit: finał:

 

fincopy.jpg

Edytowane przez maciekG
  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hm..nie do końca rozumiem co masz na myśli przez 'na geometrii'...chodzi o to żeby więcej segmentów dodać w obwodzie..i np te szpiczaste końce polikwidować też ?

Napisano

chodzi mi o to zebys silniki zrobil jak te pływaki, bo teraz dochodza do skrzydla i wlasnie nie bardzo widac co to jest, ale wyglada jak plane

Napisano

te silniki to tak wyglądają...max nie wyświetla edge'a nie wiem czemu..bardzo możliwe, że ja coś skopałem

 

enginej.jpg

 

 

empeck...no to jest jeden mesh..a to wynika z mojego dyletanctwa...właśnie klikając to się zastanawiałem czy śmigła np/ oddzielnie robić, czy muszą wychodzić z bryły..przez co chyba tracę poly...bo rozumiem, że powinny być oddzielnie (zresztą patrząc po innych wątkach to chyba tak)

 

sorry za moją zieloność...ale gdzie się dowiem jak nie na forum

 

dzięki za rady

 

pzdr.

Napisano

no tak, moze duzo rzeczy sie przenikac, wchodzic w siebie albo przechodzic na wylot.wiec skrzydla, silniki caly kadłub moze byc osobnymi meshami . Przez co nie tracisz zbednych trisow, a i mapowanie czasem staje sie łatwiejsze.

Napisano

ok dzięki..staram się to zastosować..przemodelowałem parę rzeczy na nowo...zaoszczędzone poly poszły w większą ilość segmentów..teraz trochę z tym dziobem myślę powalczyć ale to już nie dziś...

 

pzdr.

 

002gur.jpg

Napisano

hej...dzięki...

żeby nie było, że nic nie robię to rozłożyłem jakoś w między czasie uvkę i trochę zacząłem diffuse...ale obawiam się, że teraz do weekendu nie będzie czasu na dalszą zabawę

 

texted.jpg

Napisano

udało mi się siąść dziś trochę do diffuse znów..mały progress wrzucam..

jakby mi jakaś dobra dusza zechciała doradzić co zrobić z oknami (jaśniej, ciemniej, zamarkować odbicia, na opacity czy coś) to byłbym wdzięczny :]

 

dif01.jpg

 

 

dif02.jpg

 

 

diff2copy.jpg

Napisano

bardzo fajnie wyszlo, jednak biale czesci bym troche przyszazyl lub przyzolnil, zeby nie bylyt akie snieznobiałe.W grze moze wyjsc ostre przepalenie, i nie bedize wygladac ladnie. Popracuj nad szybami, bo wygladaja narazie jak namalowane

Napisano

Moim zdaniem wszystkie łączenia, zacieki, spawy itp są troszkę za blade. Jak bardziej skontrastujesz będzie wyraźniej. Poza tym fajny samolot.

Napisano (edytowane)

hej!

 

dzięki za dobre słowo i rady..starałem się trochę zastosować i popoprawiać tu i ówdzie...niestety trochę się z tą bitwą porwałem z motyką na słońce :)..z braku czasu wrzucam to co mam

 

Sebastian planowałem je...wyszło tak, że specular jakiś prowizoryczny jest..za normal mapy się nie dam rady już zabrać..zresztą nie wiem też za bardzo jak :]

 

generalnie nawet diffuse nie jest skończony..dół samolotu nie ma zabrudzeń nic etc...ale nic nie poradzę już..tak samo to szkło nieszczęsne.

 

pzdr.

 

fincopy.jpg

Edytowane przez maciekG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności