Napisano 10 Marzec 201015 l O low-poly czy gamearcie to wiem tyle co nic...ale temat fajny to sobie spróbuję wszelkie uwagi techniczne i nie tylko bardzo mile widziane :) miałem ubota robić ale ostatecznie coś takiego będę się starał wydziergać.. na razie jest tak..jakby ktoś widział, że gdzieś za dużo trisów lub za mało to walić śmiało proszę :) pzdr. edit: finał: Edytowane 21 Marzec 201014 l przez maciekG
Napisano 10 Marzec 201015 l nie jest zle, ale moze te silniki to jednak na geometri zrob...troche tri ci zostalo
Napisano 10 Marzec 201015 l Autor hm..nie do końca rozumiem co masz na myśli przez 'na geometrii'...chodzi o to żeby więcej segmentów dodać w obwodzie..i np te szpiczaste końce polikwidować też ?
Napisano 10 Marzec 201015 l smigielka na geometrii bym podarowal, do gry przy takim limicie i tak byly by zrobione jako plane'y + alfa
Napisano 10 Marzec 201015 l chodzi mi o to zebys silniki zrobil jak te pływaki, bo teraz dochodza do skrzydla i wlasnie nie bardzo widac co to jest, ale wyglada jak plane
Napisano 10 Marzec 201015 l Autor te silniki to tak wyglądają...max nie wyświetla edge'a nie wiem czemu..bardzo możliwe, że ja coś skopałem empeck...no to jest jeden mesh..a to wynika z mojego dyletanctwa...właśnie klikając to się zastanawiałem czy śmigła np/ oddzielnie robić, czy muszą wychodzić z bryły..przez co chyba tracę poly...bo rozumiem, że powinny być oddzielnie (zresztą patrząc po innych wątkach to chyba tak) sorry za moją zieloność...ale gdzie się dowiem jak nie na forum dzięki za rady pzdr.
Napisano 10 Marzec 201015 l no tak, moze duzo rzeczy sie przenikac, wchodzic w siebie albo przechodzic na wylot.wiec skrzydla, silniki caly kadłub moze byc osobnymi meshami . Przez co nie tracisz zbednych trisow, a i mapowanie czasem staje sie łatwiejsze.
Napisano 11 Marzec 201015 l Autor ok dzięki..staram się to zastosować..przemodelowałem parę rzeczy na nowo...zaoszczędzone poly poszły w większą ilość segmentów..teraz trochę z tym dziobem myślę powalczyć ale to już nie dziś... pzdr.
Napisano 15 Marzec 201014 l Autor hej...dzięki... żeby nie było, że nic nie robię to rozłożyłem jakoś w między czasie uvkę i trochę zacząłem diffuse...ale obawiam się, że teraz do weekendu nie będzie czasu na dalszą zabawę
Napisano 20 Marzec 201014 l Autor udało mi się siąść dziś trochę do diffuse znów..mały progress wrzucam.. jakby mi jakaś dobra dusza zechciała doradzić co zrobić z oknami (jaśniej, ciemniej, zamarkować odbicia, na opacity czy coś) to byłbym wdzięczny :]
Napisano 20 Marzec 201014 l bardzo fajnie wyszlo, jednak biale czesci bym troche przyszazyl lub przyzolnil, zeby nie bylyt akie snieznobiałe.W grze moze wyjsc ostre przepalenie, i nie bedize wygladac ladnie. Popracuj nad szybami, bo wygladaja narazie jak namalowane
Napisano 21 Marzec 201014 l Moim zdaniem wszystkie łączenia, zacieki, spawy itp są troszkę za blade. Jak bardziej skontrastujesz będzie wyraźniej. Poza tym fajny samolot.
Napisano 21 Marzec 201014 l Autor hej! dzięki za dobre słowo i rady..starałem się trochę zastosować i popoprawiać tu i ówdzie...niestety trochę się z tą bitwą porwałem z motyką na słońce :)..z braku czasu wrzucam to co mam Sebastian planowałem je...wyszło tak, że specular jakiś prowizoryczny jest..za normal mapy się nie dam rady już zabrać..zresztą nie wiem też za bardzo jak :] generalnie nawet diffuse nie jest skończony..dół samolotu nie ma zabrudzeń nic etc...ale nic nie poradzę już..tak samo to szkło nieszczęsne. pzdr. Edytowane 21 Marzec 201014 l przez maciekG
Napisano 22 Marzec 201014 l Autor hej dzięki wielkie. no ja wiem że brakuje...szczególnie na tych wszystkich zagięciach blach..ale życie no...:]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto