Kruku Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 (edytowane) Witam, spróbuje na obecną bitwę zrobić coś takiego ;] Schwerer Gustav, działo kolejowe. pierwszy progres chyba jest za szeroki XD Zobaczymy co wyjdzie ;] KONIEC Edytowane 22 Marzec 2010 przez Kruku
_michal Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Na pewno masz największą lufę :D Fajnie wygląda :)
tadek Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Kurcze, a miałem wybrać właśnie ten 'pojazd'.. ajj : D
plutko Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Wielka lufa... czyzby jakies kompleksy? :) Ale tam jest mnostwo paskudnego detalu na dole. Masz jakies dobre refki?
Kruku Napisano 12 Marzec 2010 Autor Napisano 12 Marzec 2010 hehe XD nie spodziewałem się dowcipów co do WIELKOŚCI działa ;). Refki w większości rysunki i plastikowe modele bo oryginalne fotografie są tylko kiepskiej jakości z ww2. Na szczęście mniej więcej wiem co gdzie jest.
Fr3d3k Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 (edytowane) z tym polycountem wartoby podpatrzec podobne działo w ET na mapce RailGun e: nie, jednak lepiej nie oglądaj. Dawno nie grałem na tej mapce, a wydawało mi się, że ten model fajny jest :) Edytowane 13 Marzec 2010 przez Fr3d3k
Grzechu 12 Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Dajesz Kruku :) Fajny progres i czekam na więcej. Nigdy nie robiłem modeli tak po prostu na bitwy, nigdy nic na max3d nie zamieściłem. Przykre, ale ograniczam się tylko do robienia modeli do moda, a często nie ma modeli, dzięki którym się rozwijasz (postawisz poprzeczkę wyżej). Cóż trzeba się zmieniać i to właśnie mam zamiar zrobić.
Kruku Napisano 14 Marzec 2010 Autor Napisano 14 Marzec 2010 Taki mały update 998 tri. Więcej usunąłem z poprzedniej wersji żeby dodać drobiazgi, itak to za mało ;p tylko nie wiem gdzie bardziej go uprościć XD.
Bro Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 wyglada spoko - ciekawe jak teksturki rozłożysz ;)
Kruku Napisano 14 Marzec 2010 Autor Napisano 14 Marzec 2010 (edytowane) wyglada spoko - ciekawe jak teksturki rozłożysz ;) Właśnie tego najbardziej się boję XD edit Dobra Model finalnie chyba będzie taki równo 1K tri :> Jakieś szczegóły poprawie bo nie podoba mi się ta ścisła symetria ;/ Edytowane 15 Marzec 2010 przez Kruku
Kruku Napisano 17 Marzec 2010 Autor Napisano 17 Marzec 2010 Praktyczni skończyłem podstawową wersję dla textur. To co na masce wypalone z HP, teraz zacznę robić większe elementy i pojedyńczo wypalać.
Kruku Napisano 20 Marzec 2010 Autor Napisano 20 Marzec 2010 Cholera.. Wszystko na razie w wersji ogólnej i bazowej, nie wiem czy się z tym wyrobie ;/. No ale zapodaje progres ;] najwyżej będzie na styk albo nieskończone XD texty 512 raz szarpnięte :]
Kuba Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 Bardzo fajnie sobie poradziłeś z tym limitem. Na mniejszych obrazkach będzie wyglądało jeszcze lepiej ;)
Bro Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 Tak jak chlopacy mowia, mnustwo detalu jest - teraz zrob tak aby wszytko nie bylo jednokolorowe
Kruku Napisano 22 Marzec 2010 Autor Napisano 22 Marzec 2010 Dzięki panowie ;] teraz progres koloru Brakuje ... żółtego? nie wiem trochę co dalej z tym robić ;/
AkkA Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 taki model z tym limitem to niezle wyzwanie, zeby niebylo jednokolorowo korzystaj z fotek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się