Jump to content

Architektura Wnętrz - Koncept


Zbychowaty

Recommended Posts

REWELACJA.

 

Skąd bierzesz inspiracje do takich pomysłów?

 

 

tylko 2 pytania mam: kto sprząta chipsy i popcorn po oglądaniu filmu w sypialni, i dlaczego trzeba otworzyć szafę żeby umyć twarz w toalecie ? :)

Edited by Loki
Link to comment
Share on other sites

REWELACJA.

 

Skąd bierzesz inspiracje do takich pomysłów?

 

Oj to jest strasznie skomplikowane...a moze proste tylko sam proces komplikuje sie sam. To jak cos wyglada chyba narzuca sama przestrzen i proporcje pomiedzy strefami. Kolory i w co jest wszystko "opakowane" pierwotnie jest wynikiem jakiegos zalozenia ze np chalupa ma byc jasna i kazda ze stref w danym klimacie. Pozniej, po dodaniu chocby jednego mebla sie to wszystko miesza i 90% tego co widzisz mialo inny kolor lub wyglad. Tu w zasadzie calosc wystroju dopasowalem do kanapy ktora wyjatkowo od poczatku zostala jasna. Sypialnia jest czerwona bo jeszcze jestem mlody, przez co sam taka chcialbym miec :D Oczywiscie to jak to wyglada teraz nawiazuje do pewnej linii estetycznej ktora jest mi bliska oraz....lenistwo :D. Jednym z przykladow tego co mi sie bardzo podoba jest Minotti.

Link to comment
Share on other sites

Mi się podoba. Sypialnia jednoznacznie mi się kojarzy i chętnie bym z takiej skorzystał przez godzinę lub dwie ;). Ale w domu takiej bym nie chciał. Mam pytanie jak wymodelować takie zasłony? Jak długo generuje się obrazek w takiej jakości? I czy mógłbyś napisać coś o ustawienia Vraya?

Link to comment
Share on other sites

Mi się podoba. Sypialnia jednoznacznie mi się kojarzy i chętnie bym z takiej skorzystał przez godzinę lub dwie ;). Ale w domu takiej bym nie chciał. Mam pytanie jak wymodelować takie zasłony? Jak długo generuje się obrazek w takiej jakości? I czy mógłbyś napisać coś o ustawienia Vraya?

 

Hej, sypialnia miala sie jednoznacznie kojarzyc. Zaslony sa modelowane clothem. Silnik ustawiam troche schematycznie. Wielkosci tych obrazkow to 3500 pikseli i na ta wielkosc ustwiania wygladaly nastepujaco.

Adaptive dmc 3/7, bez zadnego filtra

Irr Map High 70/30

Lc 3000/0,013, wlaczone use lc for gloss rays, bez tego filtra po prawej.

Adaptive Amount 0,85, min s. 8, global 1.

Kazdy obrazek byl brutalnie gwalcony postprodukcja;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy