szczuro Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 (edytowane) dziś wieczorem naszło mnie aby coś porobić ;) jak na razie 818 i na dzisiaj starczy Edytowane 22 Marzec 2010 przez szczuro
szczuro Napisano 19 Marzec 2010 Autor Napisano 19 Marzec 2010 dzieki, 992 i zaczyna się szukanie niepotrzebnych faceów ;)
Sebastian Ozga Napisano 19 Marzec 2010 Napisano 19 Marzec 2010 Słabo się znam na Low-Poly, więc mogę się mylić: 1. Te zbiegające się linie wyglądają, jakby tam za kołem był vertex - jeśli jest niepotrzebny to zawsze klika tris ;) 2. weld do najbliższego na dole to kolejny trójkącik 3. Nie wiem co dokładnie chcesz umieścić na tym planie, ale po przecięciu pionowo na pół może zastąpi wszystkie tris przy 2 Ten taki kołpak na zapasowym kole bardzo gęsty, może jeszcze tam Ci się uda zaoszczędzić. Bardzo fajny modelik, jedziesz dalej!
szczuro Napisano 19 Marzec 2010 Autor Napisano 19 Marzec 2010 1. niestety nie mogę usunąć tego 2. nie było jeszcze skonczone ale dzieki za podpowiedz koło takie gęste zostawiłem sobie żeby mieć z czego schodzić :) dobiłem do 1000
Bro Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 nooo wyglada spoko - zabieraj sie za uv i texturki bo czasu malo zostalo
szczuro Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 (edytowane) nigdy nie byłem masterem tekstur ;/ a wczoraj w połowie pixelartu :) straciłem warstwy przez reseta, może i dobrze bo były beznadziejne ;P teraz próbuje od początku w inkscape taką bazę pod bumpa i color na raz :) jeszcze co prawda nie skonczona i nie wiem czy wyrobie się ze wszystkim, ale liczę na jakieś komentarze bo z tekstur jestem noga :P a i wywaliłem seama na szybie :) 996 :) Edytowane 21 Marzec 2010 przez szczuro
szczuro Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 jest już normalka i alpha :) siadam do diffa
Kuba Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 No właśnie, dlaczego takie ekstremalne ujęcia? :)
szczuro Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 experymentuje z diff, empeck: a kółka wyszły średnio, ale to nie ich docelowy kolor kuba: w poprzednim chciałem pokazać detal w środku :) ogólnie nie pracuje w perspektywie :) a blender domyślnie ma ustawioną jakąś beznadziejną :)
szczuro Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 chyba więcej nie chce mi się nad tym siedzieć, może jeszcze coś z rana poprawię
Bruneq Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 a rdza gdzie? Fajnei wyszło, nie powiem:) ale klamki mogles srebrne zrobic:)
Ardeni Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Nie lubię takich fov'ów. Można sie problemów z oczyma nabawić, tyle jeśli chodzi o prezentacje. Tekstura średnia, bardzo średnia. Trójkąty na kole zmarnowane, bo nie widać ich praktycznie.
Bro Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Świetny modelik wyszedł - teksturka faktycznie troche slaba a;le normal na modelu nadrabia. pozdro
ledyr Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 fajnie ze jednak sie zdecydowales wystarowac. wyszlo spoko
szczuro Napisano 22 Marzec 2010 Autor Napisano 22 Marzec 2010 stosując się do uwag Ardeniego zamieszczam nową wersje finalną :)
Ardeni Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Wg mnie jest dużo lepiej, Gdyby tylko posiedzieć dłużej nad samym difem i przybrudzeniami to byłoby świetnie.
szczuro Napisano 22 Marzec 2010 Autor Napisano 22 Marzec 2010 niestety żona ma dziś urodziny i nie będe miał za bardzo czasu :) po za tym do bro i tak mi daleko ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się