crv Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 witam. mam taki problem. probije wyrenderowac cos takiego: mi wychodi tak: (to jest lighttracer ze skylightem) probowalem juz robic to mentalem ale slabo mi wychodzilo. wszystko ma byc na jednolitym tle, bez scen, bez wnetrza tak jak render 1-dokladnie tak. brak mi rozswietlen i mam nienaturalne cienie. probowalem ustawic bounce w lighttracerze ale lipa mi sie robila bo cienie praktycznie zanikaly. uzywalem juz materialow arch. i standardowych tez. nie mowie juz o chromie na klamkach bo z tym to juz glowa trace zupelnie. w mentalu jeszcze jakos to wygladalo. moze swiatlo mam zle ustawione-jest pionowo w dol nad drzwiami:) [probowalem zmieniac kierunek, ale nic sie nie zmienialo:D] jakiej metody do tego najlepiej uzyc? jak myslicie?
pressenter Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Spróbuj najlepiej oświetlić jakąś hdrką. Sz. 1
crv Napisano 25 Marzec 2010 Autor Napisano 25 Marzec 2010 troche podzialalem! zostalem przy light tracerze. uzylem skylight i 3 spotlighty(cienie wylaczylem). jeszcze problem z realistycznymi klamkami, ale chyba nie bede sie meczyl tylko w PS wkleje. w sumie jak by ktos podpowiedzial jak taka klameczke dobrze obteksturowac i odbicia sceny porobic to fajnie by bylo;) teksture chromu mam nawet ciekawa, ale w tej scenie sie nie sprawdza jakos. moze za malo obła klamka jest... jeszcze nie wiem. probuje dalej:)
crv Napisano 26 Marzec 2010 Autor Napisano 26 Marzec 2010 dlaczego mam wrazenie jakbym rozmawial sam ze soba... :)
crv Napisano 26 Marzec 2010 Autor Napisano 26 Marzec 2010 ehhh... byc moze, ale:) pracuje nad tym, wiec mysle, ze jest to WIP.
gonzo71 Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 chrom musi miec co odbijac a u ciebie nie ma co wiec wychodzi slabo.
crv Napisano 29 Marzec 2010 Autor Napisano 29 Marzec 2010 nowiem wlasnie, ze musi miec co odbijac i wlasnie zastanawiam sie jak to rozwiazac, aby mi tu koncepcji nie rozwalilo bo sceny nie chce rozbudowywac. wiec zostane raczej przy wklejaniu w PS.
Simple_man Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 zawsze możesz to oświetlić HDRką będzie się odbijać o scena się nie powiększy. Chociaż ja osobiście wolę budować wyposażenie studia, którego nie widać na scenie ale daje to ładne odbicia i bardziej realistycznie generuje się cała scena. 1
Loki Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 dodaj mapkę environment do materiału chromu - wtedy będzie miał co odbijać a nie będzie tego widać w scenie - tzn ta mapka nie będzie miała wpływu na nic innego w scenie.
kudzawa Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 MR + mia_materials + phisica sun sky to wszystko. Pozdrowienia dla Pana Z.N.;) Ile za to bierzesz?
crv Napisano 29 Marzec 2010 Autor Napisano 29 Marzec 2010 thx all MR + mia_materials + phisica sun sky to wszystko. Pozdrowienia dla Pana Z.N.;) Ile za to bierzesz? to moja praca, tu na miejscu! dostaje stala wyplate, ale to juz zachowam dla siebie. ale dzieki za odpowiedz. tak myslalem, ze tu trafie na osobe, ktora to robila:D pozdrawiam serdecznie! ps: kudzawa za duze klamki wkleliles i teraz mam problem;)
kudzawa Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 Klamki nie były wklejane tylko modelowane i liczone w scenie (na bazie rys. tech.) . To z drzwiami jest coś nie tak, ale co tu dużo mówić jacy "designerzy" takie drzwi. Nawet jak na polskie standardy projektowe to farsa. Nazwałbym to kalkomanią - patrz konkurencja - Klimek i Kluś. Pozdrawiam :)
crv Napisano 30 Marzec 2010 Autor Napisano 30 Marzec 2010 cos w tym jest co piszesz:) czesto mi sie tu cos nie zgadza! :D faktycznie modele slabe... nie chcialem urazic:) z tymi klamkami, ale serio myslalem, ze wklejone;) teraz ja mam przechalapane ;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się