Napisano 26 Marzec 201015 l Witam. Od jakiegos czasu probuje zrozumiec ów program i posiasc tajemna wiedze obslugiwanai sie nim :) Zalaczam rendery robota ktorego wsumie co do modelowanai juz skonczylem. Oprocz pancerzy inne czesci nie maja wlaczonych wygladzania krawedzi bo niestety moj kompoter ciezko to znosi :P Robocik jest w pelni mobliny przewody silowniki zawiasy wszystko olaczone i ruchome, postaram sie dodac za kilka dni jakies filmiki jak to sie rusza. Ogolnie robot ma wystapic w filmiku, ktory ma wygladac mniejwiecej tak: Jest pustynia sloneczko, robot materializuje sie z piachu, ogolne rozruszanie wszystkich elementow i zblizenie na szklane oczy. W oku pojawia sie smiglowiec i wystrzeliwuje w kierunku robota pociski on sie dematerializuje w piach, rakiety leca w nicosc. Robocik pojawia sie nad smiglowcem w pozie do ataku i przecina go pila. Takie jest zalozenie a jak wyjdzie to sie okaze :) Jesli ktos ma jakies inne pomysly albo sugestie co do modelu albo czegokolwiek, z gory dziekuej za podpowiedz bo jak powiedzialem siedze w tym od niedawna ale pilnie sie ucze. pozdrawiam Maciek
Napisano 26 Marzec 201015 l Robocik fajny, tylko wydaje mi się na takich stópkach to on na pustyni by sobie za bardzo nie poradził.
Napisano 26 Marzec 201015 l Autor No tak nogi ciut male sprobuje je powiekszyc troche. A program 3ds max, i renderuje w mental ray
Napisano 26 Marzec 201015 l BO ja wiewm, czy to jest fajne. Grupa bardziej lub mniej udanych obiektów poskaładanych trochę przypadkowo i bez przemyślenia. Robot pustynny, bo... zabraklo natchnienia i talentu na tlo ? Robot na takich nogach zatonie w piachu. Środek ciężkości tak wysoko spowoduje, że robot bedzie fikal koziolki zamiast stac. Potencjal poszczegolnych czesci zabity przez brak pomyslu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto