blinq Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 Witam! Wiem, że nie jestem zbyt orginalny zamieszczając wizualizację domku, ale co robic ;) Jest to moje pierwsze podejście do wizualizacji i prośiłbym szanownych forumowiczów o rady i wytykanie błędów ;) Szczególnie chodzi mi o render i oświetlenie sceny. Soft: 3ds Max 2010 + Mental Ray Oświetlenie to skylight z hdrką nieba i jeden spot. Pozdrawiam i będe wdzięczny za wszelkie rady Blinq
plasti Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 troszke bidno, za ciemno, materialy slabuja, i jakby cieni nie bylo, przesun jakos slonce/swiatlo, aby dalo cien w ktoras strone.... dotego wiecej natury potrzeba, i daj na te krzaczki i drzewa jakies textury...
blinq Napisano 31 Marzec 2010 Autor Napisano 31 Marzec 2010 Hej! Dzięki za odpowiedzi! Przesyłam mały update. Tym razem kombinuje z daylight system. Zmieniłem trochę materiały i odpaliłem GI. Co o tym myślicie? W dobrą stronę idę? Wstawiłem też żaluzje w okna, ale coś słabo je widać... Jeszcze mam pytanie. Jak osiągnąć nocne oświetlenie za pomocą daylight system? Jak coś renderuje po zmroku to wychodzi wszystko na czarno... Pozdrawiam Blinq
sewcio Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 Witam, coraz fajniej! Jak robiles trawe i drzewa? Pozdrawiam!
blinq Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Napisano 2 Kwiecień 2010 Hej! Dzięki za miłe słowa. Trawka jest zrobiona mapką displacement+tekstura trawy. A drzewa są z Max'a, tylko zmieniłem tekstury. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć skąd się biorą te syfy dookoła okien? Za słabe ustawienia GI?
jarox Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Ostatnio również ucze się renderować sceny exterior i na wielu stronach pisało, że dla tego typu scen wystarczą dobre ustawienia FG i exposure control bez GI. Ale to już doświadczeni użytkownicy niech się lepiej wypowiedzą.
graqu Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 Mi się podoba, ale jest różnica jak jest z daylight. Osobiście jak scenki są na zewnątrz to zawsze wolę ustawić daylight, jest realniej, Co prawda mam słabego kompa ale efekt zawsze dużo lepszy.
blinq Napisano 9 Kwiecień 2010 Autor Napisano 9 Kwiecień 2010 Dzięki za odpowiedzi. Niestety teraz nie mam chwilowo czasu usiąść do tej scenki, ale za kilka dni zapodam jakiegos updejta :)
Stachu Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 nom jest ciekawie, ale jeszcze bym dopracował kolorystykę, bo trochę mdłe, pobaw się w exposure control. krawężnik za wysoki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się