Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Wiem, że nie jestem zbyt orginalny zamieszczając wizualizację domku, ale co robic ;) Jest to moje pierwsze podejście do wizualizacji i prośiłbym szanownych forumowiczów o rady i wytykanie błędów ;) Szczególnie chodzi mi o render i oświetlenie sceny.

Soft: 3ds Max 2010 + Mental Ray

Oświetlenie to skylight z hdrką nieba i jeden spot.

 

lugwald1.jpg

 

Pozdrawiam i będe wdzięczny za wszelkie rady

Blinq

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

troszke bidno, za ciemno, materialy slabuja, i jakby cieni nie bylo, przesun jakos slonce/swiatlo, aby dalo cien w ktoras strone....

 

dotego wiecej natury potrzeba, i daj na te krzaczki i drzewa jakies textury...

Napisano
  • Autor

Hej!

Dzięki za odpowiedzi! Przesyłam mały update. Tym razem kombinuje z daylight system. Zmieniłem trochę materiały i odpaliłem GI. Co o tym myślicie? W dobrą stronę idę? Wstawiłem też żaluzje w okna, ale coś słabo je widać...

Jeszcze mam pytanie. Jak osiągnąć nocne oświetlenie za pomocą daylight system? Jak coś renderuje po zmroku to wychodzi wszystko na czarno...

 

11242002.jpg

 

Pozdrawiam

Blinq

Napisano
  • Autor

Hej! Dzięki za miłe słowa.

Trawka jest zrobiona mapką displacement+tekstura trawy. A drzewa są z Max'a, tylko zmieniłem tekstury.

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć skąd się biorą te syfy dookoła okien? Za słabe ustawienia GI?

Napisano

Ostatnio również ucze się renderować sceny exterior i na wielu stronach pisało, że dla tego typu scen wystarczą dobre ustawienia FG i exposure control bez GI. Ale to już doświadczeni użytkownicy niech się lepiej wypowiedzą.

Napisano

Mi się podoba, ale jest różnica jak jest z daylight. Osobiście jak scenki są na zewnątrz to zawsze wolę ustawić daylight, jest realniej, Co prawda mam słabego kompa ale efekt zawsze dużo lepszy.

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi. Niestety teraz nie mam chwilowo czasu usiąść do tej scenki, ale za kilka dni zapodam jakiegos updejta :)

Napisano

nom jest ciekawie, ale jeszcze bym dopracował kolorystykę, bo trochę mdłe, pobaw się w exposure control.

krawężnik za wysoki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności