Napisano 29 Marzec 201015 l Witam! Wiem, że nie jestem zbyt orginalny zamieszczając wizualizację domku, ale co robic ;) Jest to moje pierwsze podejście do wizualizacji i prośiłbym szanownych forumowiczów o rady i wytykanie błędów ;) Szczególnie chodzi mi o render i oświetlenie sceny. Soft: 3ds Max 2010 + Mental Ray Oświetlenie to skylight z hdrką nieba i jeden spot. Pozdrawiam i będe wdzięczny za wszelkie rady Blinq
Napisano 30 Marzec 201015 l troszke bidno, za ciemno, materialy slabuja, i jakby cieni nie bylo, przesun jakos slonce/swiatlo, aby dalo cien w ktoras strone.... dotego wiecej natury potrzeba, i daj na te krzaczki i drzewa jakies textury...
Napisano 31 Marzec 201015 l Autor Hej! Dzięki za odpowiedzi! Przesyłam mały update. Tym razem kombinuje z daylight system. Zmieniłem trochę materiały i odpaliłem GI. Co o tym myślicie? W dobrą stronę idę? Wstawiłem też żaluzje w okna, ale coś słabo je widać... Jeszcze mam pytanie. Jak osiągnąć nocne oświetlenie za pomocą daylight system? Jak coś renderuje po zmroku to wychodzi wszystko na czarno... Pozdrawiam Blinq
Napisano 2 Kwiecień 201015 l Autor Hej! Dzięki za miłe słowa. Trawka jest zrobiona mapką displacement+tekstura trawy. A drzewa są z Max'a, tylko zmieniłem tekstury. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć skąd się biorą te syfy dookoła okien? Za słabe ustawienia GI?
Napisano 3 Kwiecień 201015 l Ostatnio również ucze się renderować sceny exterior i na wielu stronach pisało, że dla tego typu scen wystarczą dobre ustawienia FG i exposure control bez GI. Ale to już doświadczeni użytkownicy niech się lepiej wypowiedzą.
Napisano 8 Kwiecień 201015 l Mi się podoba, ale jest różnica jak jest z daylight. Osobiście jak scenki są na zewnątrz to zawsze wolę ustawić daylight, jest realniej, Co prawda mam słabego kompa ale efekt zawsze dużo lepszy.
Napisano 9 Kwiecień 201015 l Autor Dzięki za odpowiedzi. Niestety teraz nie mam chwilowo czasu usiąść do tej scenki, ale za kilka dni zapodam jakiegos updejta :)
Napisano 11 Kwiecień 201014 l nom jest ciekawie, ale jeszcze bym dopracował kolorystykę, bo trochę mdłe, pobaw się w exposure control. krawężnik za wysoki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto