Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Potrzebuje zrobić prety zbrojeniowe z charakterystycznymi żeberkami, a potem całą konstrukcje zbrojenia betonu, ma ktoś jakieś wskazówki co do tych żeberek?

No i potem jak strzworzyć taka platanine drucików:)

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zależy ile ma być drucików i w jakim zbliżeniu będzie je widać.

 

jeżeli dużo drucików i widok z daleka to mapka displacement zrobi za Ciebie żebrowanie . Sam druciki najlepiej zrobić splajnem któremu włączysz renderable.

 

jeżeli drucik będzie w bardzo bliskim planie to trza będzie modelnąć żeberka z palca .

Napisano
  • Autor

To nie duzy projekt wielkości łóżka, zbliżenia tez bedą, zależy mi na w miare dobrym pokazaniu detalu, rdzy i łączeń.

Napisano

mozesz zrobic splajnami, i potem jak poprzednicy mowia disp mapke:) albo przemodelowac, nie wiem czy w maxie, ale w tych nowych jest juz zaznaczanie co 2 poligon np...

Napisano

kurde, plugin do platania sznurka... swiat zmierza ku upadkowi :P

 

spline, recznie splatany z nalozonym displacem

Napisano
  • Autor
displace da radę nawet w dużych zbliżeniach

proszę bardzo:

 

 

-jak nałożyleś displace na na zaplątanego splajna?

Napisano

Ja bym użył modyfikatora LATTICE.... ale ja nie znam, aż tak dobrze max'a więc niżej tutek

 

Napisano
  • Autor

Już chyba znalazlem rozwiązanie, dokładnie chodziło mi o puźniejsze nałożenie mapy displace na powyginany pręt, do zmapowania uzylem uvw mapping 'cylindrycznie', a potem do wygiecia pretów PathDeform-(mapa łądnie wygina sie razem z prętem).

 

Dzieki wszytkim za wskazówki:):):)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności