Skocz do zawartości

Pręt zbrojeniowy


gregory

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zależy ile ma być drucików i w jakim zbliżeniu będzie je widać.

 

jeżeli dużo drucików i widok z daleka to mapka displacement zrobi za Ciebie żebrowanie . Sam druciki najlepiej zrobić splajnem któremu włączysz renderable.

 

jeżeli drucik będzie w bardzo bliskim planie to trza będzie modelnąć żeberka z palca .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już chyba znalazlem rozwiązanie, dokładnie chodziło mi o puźniejsze nałożenie mapy displace na powyginany pręt, do zmapowania uzylem uvw mapping 'cylindrycznie', a potem do wygiecia pretów PathDeform-(mapa łądnie wygina sie razem z prętem).

 

Dzieki wszytkim za wskazówki:):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności