Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostanie zleconko.

Dosyć dużo renderów ,mam nadzieje że nie znudzicie się oglądając :)

Konstruktywna krytyka wskazana.

 

Za tydzień wrzucę piętro.

Pozdro

1

cam0000.jpg

2

cam0005.jpg

3

cam0010.jpg

4

cam0015.jpg

5

cam0025.jpg

6

cam0030.jpg

7

cam0035.jpg

8

cam0040.jpg

9

cam0050.jpg

10

cam0045.jpg

11

cam0055.jpg

12

cam0060.jpg

13

cam0065.jpg

14

pokojcam2.jpg

15

pokojczm1.jpg

16

lazienkamala0000.jpg

17

lazienkamala0040.jpg

18

lazienkamniejsza0000.jpg

19

lazienkamniejsza0010.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak dla mnie rewelka :)) ale moznaby sie przyczepic mapowania drewna gdzieniegdzie i ta na maxa pociągnieta perspektywa troche imho razi :)) swietne panele, ustawienia tekstury czy ukladane?? :D - bo tak wygladaja realistycznie

Napisano

No cóż, może nie być zbyt dużo komentarzy, bo ostatnie prace, jakie w FW się pojawiają, są troszkę inne jesli chodzi o poziom. Pisałeś, że potrzebujesz twórczej krytyki zatem oto ona:

 

-większość kadrów strasznych, przez to ustawienie kamery pod kątem i nie stosowanie korekcji tejże

 

-takie ujęcia kamery jak w łazienkach, bardzo kiesko się prezentują, trzebab było skorzystać z clipping, i umieszczać kamery troszkę poza pomieszczeniami

 

-przy tak niskim samplingu wszelkiego rodzaju chromów i aluminium aberacja słabo się prezentuje

 

-horyzont, na trzecim ujęciu szczególnie, źle dopasowany

 

-materiały bardzo, ale to bardzo, kuleją, chodzi mi tutaj w szczególności o drewno drzwi w hallu, i to wenge w salonie

 

I szum, bardzo wszystko szumi, jakbyś renderował z szumem ustawionym na 0,02. Dać szum tak na 0,008, sampling świateł troszkę podciągnąć, parametry IRR... Gdzieś w którymś wątku hcpitera Świerszczu o tym pisał sporo, jak to zrobić dobrze i bez specjalnych podbić czasu.

 

Mam nadzieję, że się nie obrazisz, to miała być konstruktywna krytyka na przyszłość. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

Areien - dzięki:) podłoga to shader ...

pressenter - no fakt nie spodziewałem się zbyt dużej aprobaty tego wątku.W sumie to nie włożyłem nawet grama serca w te pracy i robiłem byle tylko jak najszybciej to oddać ,bo sam projekt i wytyczne mi sie nie podobały wcale...

co od ktytyki to juz mi pare osob powiedziało ze stać mnie na coś lepszego ;p heh

a do tego co napisałeś to zgadzam się :) i dzięki , mam nadzieję że w następnym razem będzie mniej do wypomnienia ;)

 

Dzięki ! :)

Pozdrawiam

Napisano

Widać, że nie włożyłeś serca w te prace i ty komercha ale widać też, że technicznie masz bardzo dobrze opanowane środowisko, w którym robisz. Myślę, że jakbyś usiadł nad jednym projektem tak długo jak nad tą całą mieszanką to mogłaby być srebrna galeria :)

Napisano

hehe Nvidia z tą srebrną to Cie troszku poniosło hehe ;) ale fakt smierdzi to komerchą i małym wkładem pracy ;p coś swojego postaram się niebawem zrobić, heh może góra mi lepiej pojdzie bo wałśnie sięza nią zabieram :) pozdro

Napisano

momentami miałam wrażenie że nie ma lustra nad umywalką.

ale całościowo, to muszę powiedzieć że ta wizka robi wrażenie ;) zarówno z powodu realistycznego wykonania jak i samego projektu. ten dom jest po prostu piękny :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności