kamiltsn Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 Czy ktoś miał już problem z aktywacją? Mój problem polega na tym, że wygasła licencja i mimo pomyślnego przejścia okienka z aktywacją to max i tak się nie aktywował :( Dziś mi wygasłą kompletnie licencja. Jakieś pomysły ?
lorence Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 zadzwoń na infolinie Autodesk Sp. z o.o. ul. Wołoska 9 02-583 Warszawa tel. 0-22 376 66 00 fax: 0-22 376 66 01 Kontakt e-mail: [email protected] Bezpłatna infolinia Autodesk: 00 800 23 787 355 * Uwaga: w sprawach związanych z aktywacją i rejestracją produktów prosimy o bezpośredni kontakt z infolinią Autodesk. *Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 18.00,. Połączenie z telefonów komórkowych, w zależności od dostawcy, może być ograniczone. W takim wypadku prosimy o korzystanie z telefonu stacjonarnego.
D3amianRC Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 (edytowane) Witam, aby nie zaśmiecać forum podepnę się pod ten temat, bo problem w gruncie rzeczy też natury aktywacji. Wprowadzenie: Otóż od października zarejestrowałem się na stronie autodesku i pobrałem 3d's max 2011 EDU (licencja studencka), program najpierw zainstalowałem i aktywowałem na osobistym laptopie z windows 7 64bit i wszystko było ok. Jednak laptop 4 tygodnie temu wylądował w serwisie, a że w tym czasie pracowałem nad projektem, byłem zmuszony zainstalować program (3d's max) na starym PC z 32 bitowym windowsem xp, po 2 tygodniach użerania się z 1 GB pamięci i ogólnie wolnym procesorem - rozbudowałem komputer, w tym wymieniłem płytę główną, procesor, pamięć i zainstalowałem 64 bitowy win7. Istota problemu: Jak można było przypuszczać, po instalacji win7 i 3d's max na odświeżonym PC aktywacja tego drugiego skończyła się komunikatem o wykorzystaniu wszystkich dostępnych licencji... (aktwacja nr 1 -> laptop - OK , aktywacja nr 2 -> PC z win xp 32b - OK, aktywacja nr 3 -> PC z win7 64b - fiasko) Napisałem co prawda e-mail z opisem problemu na adres podany wyżej ([email protected]) ale jak na razie bez odpowiedzi. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem albo ma pomysły jak go rozwiązać. Głupio byłoby nie móc teraz korzystać z 3d's max'a na PC który był odnowiony głównie z myślą o tym programie. Edytowane 16 Luty 2011 przez D3amianRC
kamiltsn Napisano 16 Luty 2011 Autor Napisano 16 Luty 2011 co do samego problemu to nie wiem co może być przyczyną, ale nie dzwoń na "infolinię"... Ja to zrobiłem i straciłem trochę kasy bo nie szło się dodzwonić. Taka Ci to infolinia...
Dynamico Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 Jeżeli licencja była 30 dniowa to raz aktywowana biegnie. Jedynym rozwiązaniem jest pobranie na nowo programu na nowe konto zarejestrowane w Autodesk. Nie wiem tylko czy w czasie instalacji nie jest sprawdzany fakt (rejestr windows) już raz robionej wcześniejszej instalacji. Ja polecam wam zakup 13 miesięcznej wersji pakietu Autodesk Education Suite for Entertainment Creation 2011 ( w pakiecie 3ds MAX, Maya, Softimage, MotionBuilder, Mudbox, Toxik, Stitcher, SketchBookPro 100% funkcjonalne) 215 zł albo licencja 5 letnia za 600 zł. Ta druga wersja ma jeszcze tę zaletę że po 6 miesiącach mażna zrobić Crossgrade do pełnej wersji komercyjnej np. Maxa za ok. 4000 zł (18.000 zł normalny zakup). Moja córka skorzystała
D3amianRC Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 Nie, to nie jest 30 dniowa wersja, licencja jest ważna do 2013-12-22 (3 lata od pierwszej aktywacji). Samo konto było założone na adres e-mail, który założyła i udostępniła każdemu studentowi uczelnia (w windows live) i który też był podstawą do założenia konta na stronie students.autodesk.com i możliwości pobrania stamtąd programu wraz z 3 letnią licencją. Z pewnością nie jest to wina rejestru, gdyż jak pisałem wcześniej na PC był zainstalowany windows xp a potem został wymieniony dysk i na niego zainstalowany po raz pierwszy windows 7 i 3d's max. Tak że myślę, iż problem tkwi w tym, że wykorzystałem już 2 aktywacje na 2 różnych komputerach a teraz po odnowieniu jednego z nich serwer autodesku odczytuje to jako próbę aktywacji na 3 komputerze. Pytanie czy nie da się jakoś zdeaktywować / unieważnić tej aktywacji, która była przeprowadzona na PC z poprzednim systemem albo przerzucić na ten obecny. Ten pakiet o którym piszesz Dynamico ( Autodesk Education Suite for Entertainment Creation 2011) faktycznie wygląda bardzo ciekawie, ale póki co wydałem sporo oszczędności na odnowienie komputera i chce chociaż spróbować rozwiązać problem.
Dynamico Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 Przy okazji kolejnej instalacji windows czy office też za którymś razem nie ma zgody na aktywację. Pozostaje wtedy telefon do microsoft i po kilku minutach mam nowy klucz. Może jednak trzeba zadzwonić do polskiego Autodesk. Chociaż pamiętam jak córka próbowała dobić się do nich bo tez miała problem z aktywacją AutoCAD. Dłuuuuuuugo to trwało. A może załapałeś się na zmianę wersji programu? Zazwyczaj nowa wersja - licznik "idzie" od nowa.
D3amianRC Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 Hm.. zdaje się że nie mam wyjścia i będę musiał spróbować się do nich dodzwonić, chociaż jeszcze trochę liczę, że odpowiedzą na mój e-mail... Ze strony autodesku w grudniu pobrałem wersję 2011 max'a i raczej nie wyszła już wersja 2012.
chudy Napisano 17 Luty 2011 Napisano 17 Luty 2011 można to załatwić również mailowo. wysyłasz maila na adres: [email protected] w treści wpisujesz swoje dane, te które podawałeś przy zakładaniu konta (tego akurat do końca nie wiem bo robiłem to tylko na firmowym oprogramowaniu), request code, nr seryjny i product key. w przeciągu doby powinni odesłać Ci kod aktywacyjny. Pozdr. Dawid 1
D3amianRC Napisano 17 Luty 2011 Napisano 17 Luty 2011 Zrobiłem jak radził chudy i tak jak napisał - dostałem e-mailem kod aktywacyjny, tak że problem rozwiązany. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Levus Napisano 17 Luty 2011 Napisano 17 Luty 2011 Problem z aktywacją pojawia się przy włączonej kontroli konta użytkownika czy jak to się tam nazywa (vista i windows7). Trzeba odpalać soft jako administrator bo inaczej licencja nie wejdzie. Kiedyś też ze 3 razy pisałem po nowy kod bo nie złapałem o co biega.
D3amianRC Napisano 17 Luty 2011 Napisano 17 Luty 2011 Zapewne masz na myśli UAC (User Account Control), nie wykluczam, że może ona być powodem problemów z aktywacją. Ale u mnie nie była z tego prostego powodu, że zawsze ją wyłączam bo jedyne co robi to irytuje, a firewalla nie zastąpi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się