Napisano 8 Kwiecień 201014 l Czy ktoś miał już problem z aktywacją? Mój problem polega na tym, że wygasła licencja i mimo pomyślnego przejścia okienka z aktywacją to max i tak się nie aktywował :( Dziś mi wygasłą kompletnie licencja. Jakieś pomysły ?
Napisano 8 Kwiecień 201014 l zadzwoń na infolinie Autodesk Sp. z o.o. ul. Wołoska 9 02-583 Warszawa tel. 0-22 376 66 00 fax: 0-22 376 66 01 Kontakt e-mail: [email protected] Bezpłatna infolinia Autodesk: 00 800 23 787 355 * Uwaga: w sprawach związanych z aktywacją i rejestracją produktów prosimy o bezpośredni kontakt z infolinią Autodesk. *Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 18.00,. Połączenie z telefonów komórkowych, w zależności od dostawcy, może być ograniczone. W takim wypadku prosimy o korzystanie z telefonu stacjonarnego.
Napisano 16 Luty 201114 l Witam, aby nie zaśmiecać forum podepnę się pod ten temat, bo problem w gruncie rzeczy też natury aktywacji. Wprowadzenie: Otóż od października zarejestrowałem się na stronie autodesku i pobrałem 3d's max 2011 EDU (licencja studencka), program najpierw zainstalowałem i aktywowałem na osobistym laptopie z windows 7 64bit i wszystko było ok. Jednak laptop 4 tygodnie temu wylądował w serwisie, a że w tym czasie pracowałem nad projektem, byłem zmuszony zainstalować program (3d's max) na starym PC z 32 bitowym windowsem xp, po 2 tygodniach użerania się z 1 GB pamięci i ogólnie wolnym procesorem - rozbudowałem komputer, w tym wymieniłem płytę główną, procesor, pamięć i zainstalowałem 64 bitowy win7. Istota problemu: Jak można było przypuszczać, po instalacji win7 i 3d's max na odświeżonym PC aktywacja tego drugiego skończyła się komunikatem o wykorzystaniu wszystkich dostępnych licencji... (aktwacja nr 1 -> laptop - OK , aktywacja nr 2 -> PC z win xp 32b - OK, aktywacja nr 3 -> PC z win7 64b - fiasko) Napisałem co prawda e-mail z opisem problemu na adres podany wyżej ([email protected]) ale jak na razie bez odpowiedzi. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem albo ma pomysły jak go rozwiązać. Głupio byłoby nie móc teraz korzystać z 3d's max'a na PC który był odnowiony głównie z myślą o tym programie. Edytowane 16 Luty 201114 l przez D3amianRC
Napisano 16 Luty 201114 l Autor co do samego problemu to nie wiem co może być przyczyną, ale nie dzwoń na "infolinię"... Ja to zrobiłem i straciłem trochę kasy bo nie szło się dodzwonić. Taka Ci to infolinia...
Napisano 16 Luty 201114 l Jeżeli licencja była 30 dniowa to raz aktywowana biegnie. Jedynym rozwiązaniem jest pobranie na nowo programu na nowe konto zarejestrowane w Autodesk. Nie wiem tylko czy w czasie instalacji nie jest sprawdzany fakt (rejestr windows) już raz robionej wcześniejszej instalacji. Ja polecam wam zakup 13 miesięcznej wersji pakietu Autodesk Education Suite for Entertainment Creation 2011 ( w pakiecie 3ds MAX, Maya, Softimage, MotionBuilder, Mudbox, Toxik, Stitcher, SketchBookPro 100% funkcjonalne) 215 zł albo licencja 5 letnia za 600 zł. Ta druga wersja ma jeszcze tę zaletę że po 6 miesiącach mażna zrobić Crossgrade do pełnej wersji komercyjnej np. Maxa za ok. 4000 zł (18.000 zł normalny zakup). Moja córka skorzystała
Napisano 16 Luty 201114 l Nie, to nie jest 30 dniowa wersja, licencja jest ważna do 2013-12-22 (3 lata od pierwszej aktywacji). Samo konto było założone na adres e-mail, który założyła i udostępniła każdemu studentowi uczelnia (w windows live) i który też był podstawą do założenia konta na stronie students.autodesk.com i możliwości pobrania stamtąd programu wraz z 3 letnią licencją. Z pewnością nie jest to wina rejestru, gdyż jak pisałem wcześniej na PC był zainstalowany windows xp a potem został wymieniony dysk i na niego zainstalowany po raz pierwszy windows 7 i 3d's max. Tak że myślę, iż problem tkwi w tym, że wykorzystałem już 2 aktywacje na 2 różnych komputerach a teraz po odnowieniu jednego z nich serwer autodesku odczytuje to jako próbę aktywacji na 3 komputerze. Pytanie czy nie da się jakoś zdeaktywować / unieważnić tej aktywacji, która była przeprowadzona na PC z poprzednim systemem albo przerzucić na ten obecny. Ten pakiet o którym piszesz Dynamico ( Autodesk Education Suite for Entertainment Creation 2011) faktycznie wygląda bardzo ciekawie, ale póki co wydałem sporo oszczędności na odnowienie komputera i chce chociaż spróbować rozwiązać problem.
Napisano 16 Luty 201114 l Przy okazji kolejnej instalacji windows czy office też za którymś razem nie ma zgody na aktywację. Pozostaje wtedy telefon do microsoft i po kilku minutach mam nowy klucz. Może jednak trzeba zadzwonić do polskiego Autodesk. Chociaż pamiętam jak córka próbowała dobić się do nich bo tez miała problem z aktywacją AutoCAD. Dłuuuuuuugo to trwało. A może załapałeś się na zmianę wersji programu? Zazwyczaj nowa wersja - licznik "idzie" od nowa.
Napisano 16 Luty 201114 l Hm.. zdaje się że nie mam wyjścia i będę musiał spróbować się do nich dodzwonić, chociaż jeszcze trochę liczę, że odpowiedzą na mój e-mail... Ze strony autodesku w grudniu pobrałem wersję 2011 max'a i raczej nie wyszła już wersja 2012.
Napisano 17 Luty 201114 l można to załatwić również mailowo. wysyłasz maila na adres: [email protected] w treści wpisujesz swoje dane, te które podawałeś przy zakładaniu konta (tego akurat do końca nie wiem bo robiłem to tylko na firmowym oprogramowaniu), request code, nr seryjny i product key. w przeciągu doby powinni odesłać Ci kod aktywacyjny. Pozdr. Dawid
Napisano 17 Luty 201114 l Zrobiłem jak radził chudy i tak jak napisał - dostałem e-mailem kod aktywacyjny, tak że problem rozwiązany. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Napisano 17 Luty 201114 l Problem z aktywacją pojawia się przy włączonej kontroli konta użytkownika czy jak to się tam nazywa (vista i windows7). Trzeba odpalać soft jako administrator bo inaczej licencja nie wejdzie. Kiedyś też ze 3 razy pisałem po nowy kod bo nie złapałem o co biega.
Napisano 17 Luty 201114 l Zapewne masz na myśli UAC (User Account Control), nie wykluczam, że może ona być powodem problemów z aktywacją. Ale u mnie nie była z tego prostego powodu, że zawsze ją wyłączam bo jedyne co robi to irytuje, a firewalla nie zastąpi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto