XaoC Napisano 24 Kwiecień 2010 Napisano 24 Kwiecień 2010 Witam:) Robię pewnego tutka i w sumie to nie chcę ludzi uczyć głupich, niepotrzebych nawyków. Bo sam zawsze sklejałem mirrora przez poszczgolne wybieranie par vertexow i collapse. I robie tak od kiedy siegam pamiecia:) A podejrzewam ze jest jakis modyfikator czy plugin ktory wlasnie do tego sluzy:) He?
Touch Napisano 24 Kwiecień 2010 Napisano 24 Kwiecień 2010 Zaznaczenie wszystkich vertex'ów na styku mirrorów i weld z odpowiednim thresholdem?
mafida Napisano 24 Kwiecień 2010 Napisano 24 Kwiecień 2010 W jakim programie?W maxie masz modyfikator symmetry,sam się skleja,treshold też możesz ustawić. Pozdr:)
Hynol Napisano 25 Kwiecień 2010 Napisano 25 Kwiecień 2010 Do tego panie kolego służy modyfikator symmetry. Mirror służy do kopiowania elementów które nie są połówkami docelowego kształtu. Poza tym ma tą wadę że pojawiają nam sie ujemne transformacje i trzeba resetować siatkę.
XaoC Napisano 28 Kwiecień 2010 Autor Napisano 28 Kwiecień 2010 @Hynol - Thx wielkie:) Z dnia na dzien czuje sie bardziej jak dinozaur, ktory nie obczail ze przylecial meteor i wszystkich wybil i dalej swoje po swojemu...:P
mafida Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 No tak mi to nikt nie podziękuje,a napisałem to samo co Hynol tylko wcześniej,ech wszyscy mnie ignorują:D ;)
Rekomendowane odpowiedzi