Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Składam sobie małą scenkę, dużo roślinności, budynek i trochę przedmiotów. W sumie nie do końca obrałem widok w grze, no ale coś ala'fpsowego. Został mi jeszcze teren, który walnę tylko do prezentacji na jednej teksturze pewnie 2k, domek, może jeszcze jedno drzewko i parę dupereli. Zależy mi na dobrym oświetleniu, więc jak macie jakieś rady to walcie.

 

render3.jpg

render4.jpg

 

PS: trawsko itd. na szybko ustawiałem, będzie to zrobione bardziej z głową.

 

 

Pozdro,

 

;)

Edytowane przez Manver
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na trawisku widać krzyże, na prezentacji unikaj widoku z góry. Zeduj normalne żeby wszystkie na trawie dawały w góre. puść gradienta rozjasniającego trawe u góry, a na dole spasowanego maksymalnie z terenem. Swiatło to w tym wypadku tak jak na obiektach robisz. niebieski z tyłu/w cieniu, żółte słoneczko. Jeśli zamierzasz renderować to sporo da AO i właśnie żółtawe światło.

Napisano

jak dla mnie za zielono jesli chodzi o swiatło, w przypadku enviro prostymi metodami chyba nie osiągniesz dobrych rezultatów , chyba ze tam zabajerujesz nastawami renderera jakiegoś

Napisano

Cześć, dzięki za rady.

 

 

Eric_Draven: edytowałem wcześniej normalne, tylko dałem je za bardzo na zewnątrz, teraz poszły max. w górę i jest lepiej, choć pewnie jeszcze się tym pobawię.

 

Mario: no będę jeszcze próbował, ale dojdzie wiele ciemniejszych barw, np. domek, jego belki, kamienie, wydeptana dróżka, itd. Bo tą zieleń głównie przez brak innych kolorów odczuwasz. Zresztą z każdym kolejnym renderem mówię sobie, że wrzucę to do udk. Zobaczymy.

 

Selena: dzięki, no jeszcze trochę pracy przede mną.

Napisano

Nie wiem czy widziałeś tego mojego tutka o vert. normals - ale jeden dzynks z pniami drzew jest jeszcze - nałóż na postawę pnia jakiś mech (coby przypominał z tex. gruntu).

Vertex normale przy podstawie pnia (w miejscu zetknięcia z gruntem) daj do góry - to da ładne płynne przejście od gruntu do pnia, będzie wyglądało jakby pień z gruntu wyrastał a nie był postawionym obiektem.

Tak samo możesz zrobić zresztą ze wszystkim - włączając sciany domu, pniaki, słupki itp..

Niezadługo wrzucę tutka z mojego bloga + parę innych na temat drzew.

 

Co do trawy/roślinek - rozmieść je z sensem - np wokół drzew/w zakątkach większe rośliny, tam gdzie sie łazi nawet piach czy sucha trawa.

G.

Gość Marioza
Napisano
AFAIK UDK nie supportuje user normals.

 

 

yhy to przy udk minus sobie w zeszycie juz zapisuje :D

Napisano

dorzucę 3 grosze

Ja bym pogrubił te kantówki na piętrze...na tych pozostałych daszkach są w miare ok, ale te przy tym zadaszeniu to takie zapałeczki. Lekki wiaterek to zmuchnie. Dodatkowo wzmocnił bym tę konstrukcje jeszcze jakimiś wspornikami i dodatkowo belkami w poprzek. No i jak juz zrobiles tam zadaszenie to jakies barierki tez by sie zdały.

Poza tym jeśli to ma byc kawałek wioski to dodałbym jakąś kupe siana, bude dla psa, płot ze sztachet, jakieś miejsce gdzie układa sie te drewienka, wychodek, studnie, traktor, stodołe, kurnik...... (chyba sie zagalopowałem, sorka :) )

Ogolnie : more details !

Bede zaglądał. Licze, że zobacze tu fajny wycinek wioski.

pzdr !

Napisano (edytowane)

Cześć, dzięki za rady i komentarze. Gutek, trochę przy normalach robiłem, jest lepiej. No ale w sumie nie pomyślałem by stosować je na resztę modeli. Na pewno spróbuję. Empeck, (_michal?), a poleciłbyś coś? W sumie chciałbym trochę więcej podłubać w chromie, obsługuje normalsy? Fr3d3k dzięki za wiele rad, na pewno parę zastosuję. W sumie trochę namieszałem. Bo ani to wiocha, ani szopa, po prostu klimaty medieval. W sumie pierwszy raz tak trochę na wyczucie robię, no i nie chcę żebyście spodziewali się krów i łajna, bo nie do końca to chcę osiągnąć. Dalej dłubię, nie zwracajcie uwagi na brak belek domu, nie skończyłem jeszcze go mapować i trochę się zmieni (np. same deski). No ale zapodaje, bo nie porzuciłem projektu. Jak zwykle render z dupy ;)

 

wiocha_n2.jpg

większy screen

 

Mam nadzieję, że lepiej to wygląda. No i oczywiście czekam na dalsze rady.

Pozdro.

 

 

Edit: Yhmm, beczki celowo zapadły się pod ziemię. ;)

Edytowane przez Manver
Napisano (edytowane)

pf1_d.jpg

 

 

Witam, linki padły, tak samo jak mój serwer i konto w banku ;) W zasadzie już raczej tego nie skończę, ale ostatnio bawiłem się indigo, no i zapodaje render. Ogólnie traktuje projekt jako test roślinności, etc. Pozdro!

Edytowane przez Manver

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności