Skocz do zawartości

Pojazd3D: Porsche GT3 - Rim


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie. Zaczalem chyab dosc nietypowo bo od felgi i samego kola :) Zachecam do komentowania i przesyłania swoich sugestii co do samego modelu. Bedzie to czesc porschaka za ktorego planuje sie na dniach zabrac :) Model robiony w Mayce.

 

Referka:

por115blk2w.jpg

 

Moje Wypociny:

testlambert1.jpg

 

testlambert5.jpg

 

testlambert3.jpg

 

Siateczka:

wireframe1z.jpg

 

wireframe2.jpg

Edytowane przez SzakalSzaleniec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zrezygnowałbym z tej podwójnej krawędzi, która biegnie po okręgu wewnętrznej części felgi. Na refce ciężko rozszyfrować czy jest tam wcięcie biegnące między wpustami na śruby, czy to tylko refleks, a próbując to odwzorować trochę moim zdaniem popsułeś efekt, bo po mesh smooth dziwnie to wygląda i chyba tam nie pasuje. Inna uwaga, to spróbowałbym na Twoim miejscu zrobić następną felgę już jako jeden obiekt. Kiedy dojdzie Ci shader i refleksy podejrzewam, że to łączenie obiektów może być widoczne.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak, to spróbuj tą krawędź zaostrzyć nieco. Ogólnie u Ciebie teraz wygląda jakby to był rowek. Jeśli możesz, daj siatkę felgi, żeby była widoczna bardziej pod kątem, coś jak ostatnie ujęcie wyrenderowane, tylko jeszcze bardziej z boku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności