Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pojawiła się nowa wersje Alpha 5 programu MakeHuman. MakeHuman to

darmowy program do modelowania trójwymiarowych postaci humanoidalnych.

Program dostępny jest na licencji Open Source (GPL3.0) i dostepny jest

dla Windows, Mac OS X oraz Linuxa. Udostępniona wersja alpha nadal nie jest

jednak wersją z pelnymi możliwościami. Ale warto rzucić okiem na nowe funkcje.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1164

 

 

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No rzeczywiście już działa eksport. Zmienili teraz topologię na bardziej prostą co daje przyjemniejsze dla oka efekty. Pozbycie się tych ikonek też jest dobre. Jeszcze tylko włosy nie chcą się dobrze generować, ale pewnie niewielu użytkowników używałoby tej opcji. Fajne narzędzie jak trzeba coś szybko wstrzelić albo potrzebna baza do skulptowania.

Napisano

@Skoti fakt ze lepiej.

Mam sentyment do OBJ, bo jest bardzo prostym formatem (plikiem tekstowym). Kiedys na studiach programowalem w OpenGL to napisalem importer do OBJ :).. ehh to byly czasy.

Napisano

@Pierzak: Collada też jest plikiem tekstowym (XML), ale faktycznie już nie taki prosty (napisać importer OBJ (sama siatka bardzo prosto opisana (na początku lini v/vt/vn/f... i kilka liczb dalej) można w 15min, a z Collada już jest większy problem(zawiera poza siatką sceny, warstwy, animację, kości, kamery, światła, fizykę, shadery...)). Jednak to, że nie jest takim prostym formatem działa przeważnie na jego korzyść (dzięki temu można przenosić sceny pomiędzy programami praktycznie ze wszystkim).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności