Napisano 10 Maj 201014 l mam maly problem w blenderze otóz nie moge wyswietalac textury na modelu w viewporcie i nie mam pojecia dlaczego tak sie dzieje oto link do pliku http://www.mediafire.com/?mjwyxmmmncy
Napisano 10 Maj 201014 l nie trzeba materiału do wyświetlania tekstury ściagnałem plik i nie znalazłem sposoby by to naprawić
Napisano 10 Maj 201014 l Autor Wlasciwie problem jest tylko z modelem postaci jakos udaje mi sie wyswietlic texture w vertex paint ale w editmode i object nie dziala. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje
Napisano 10 Maj 201014 l n-pigeon już podał rozwiązanie. Przy włączonym GLSL, trzeba dodać materiał oraz teksturę z mapowaniem UV. Ew. z menu render, paska user preferences zmień z GLSL na multitexture.
Napisano 10 Maj 201014 l Można wyświetlić bez materiału. Wystarczy nadać teksturę na UVałce i włączyć w menu opcję która się nazywa jakoś taaaak..... no nie pamiętam, to jest zaraz przy GLSL chyba "assigned" albo coś takiego. [Edit] Texture face material i oczywiście textured view.
Napisano 10 Maj 201014 l n-pigeon już podał rozwiązanie. Przy włączonym GLSL, trzeba dodać materiał oraz teksturę z mapowaniem UV. adrian, próbowałeś to zrobić? :)
Napisano 10 Maj 201014 l Autor Nadawalem texture w rozne sposoby i nadal ten sam dziwny problem chodzi o to ze textura nie wyswietla sie w viewoprcie na modelu postaci. Jest to troche dziwne bo na innych modelach w scenie mozna wyswietlic textury poprawnie.
Napisano 10 Maj 201014 l OK mam! Zmieniłeś sobie tryb wyświetlania z Shaded na Solid (w którym nie można wyświetlać tekstur) w panelu Object (F7) > Draw, ustaw ponownie Shaded poza tym zmień sobie Game > GLSL na multitexture materials
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto