Napisano 11 Październik 201014 l Ech i jeszcze.... :) .....ważne! Savoy, chcąc nadać efekt fresnela korzystasz z shader, node editor, czy stosujesz IncidenceAngle????
Napisano 11 Październik 201014 l Ech i jeszcze.... :) .....ważne! Savoy, chcąc nadać efekt fresnela korzystasz z shader, node editor, czy stosujesz IncidenceAngle???? IncidenceAngle, pisałem wczesniej sa małe problemy z fresnel Node (trzeba uzywac CLAMB zeby do korekcjii)
Napisano 11 Październik 201014 l Savoy tu do końca się nie zgodzę:D Jakiś czas temu kupiłem te mapy 01) W necie jest ich faktycznie dużo lecz małej!!! rozdzielczości. Tu mamy do czynienia z 147 mapami w 6250x3125 razem 11,6GB map:) Naprawdę warto zobaczyć jaką różnicę i KOPA daje w końcowym renderze wielkość mapy zwłaszcza Ci początkujący! Kazka co to dla agencji reklamowej 400zł???? namawiaj szefa na pewno Cię nie wywali ;) pozdrawiam:) Uwaga duże mapy HDRi moga sprawić problemy w renderze pod postacia kolorowych artefaktów (zwiazane to jest prawdopodobnie z ogromna iloscia informacji o źródle światła) i czasami mape HDRi trzeba poprostu zmniejszyc albo zblurować.
Napisano 11 Październik 201014 l Savoy dzięki za tą uwagę na razie nie miałem problemów ale może się przydarzyć... Tu jest link z bardzo fajnymi scenami do testów. Prośba jedynie przy publikacji efektów o adnotaje kto jest autorem modelu! Strona jest rewelacyjna! http://www.3drender.com/challenges/index.htm
Napisano 11 Październik 201014 l Sceny raczej kiepskie... Polecam: http://www.3dmodelfree.com/ btw, mój nastepny test, jeszcze sporo do zrobienia , dopiero co zacząłem. 1h czas renderu
Napisano 11 Październik 201014 l ale w 3Render jest format .LWO Savoy jak najlepiej ekportować pliki z Max'a? by jak najmniej się powliło.
Napisano 12 Październik 201014 l ale w 3Render jest format .LWO Savoy jak najlepiej ekportować pliki z Max'a? by jak najmniej się powliło. Nie widzę problemu: Wystarczy minimum max2009 i v-ray demo. Nowy max ma nowy exporter dla obj i nowy format Lightwave (ale polecam obj). Do tego uzywam darmowy skrypt do konwersji v-rayMaterials. Opisałem na forum Kray jak to robić. Tutaj script: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/vraymtlconverter-v2-5 here link: http://www.kraytracing.com/joomla/phpbb/viewtopic.php?f=6&t=1856&p=11537&hilit=export+max+vraymtlconverter#p11537
Napisano 12 Październik 201014 l kurcze jak Ty to uzyskujesz - w tym pomieszczeniu z Kray te kolory są TAAAK realne. REWELACJA!
Napisano 12 Październik 201014 l Savoy - rewelacja Kazka - spróbuj ustawic gradienty na step więcej zobaczysz i szybko zrozumiesz:) [ATTACH]75068[/ATTACH] Szybki test - model z NewTek, studio + hdr, shading klasyczny SurfaceEditor [ATTACH]75069[/ATTACH] dzięki SAVOY! Edytowane 12 Październik 201014 l przez qbaqbaMAX3D
Napisano 12 Październik 201014 l To będzie realne jak skończę (narazie nie mam czasu). Wystarczy rozumieć co jest co...reszta sama przychodzi. Jesli ktos mysli o renderze jako o programie z jednym przyciskiem to niestety musi zmienić zainteresowanie....Problem nasladowanaia rzeczywistosci jest zbyt skaplikowany żeby zrobić program z jednym przyciskiem "RENDER". Wiele ludzi z całego świata "przychodzi" do mnie z doswiadczeniami po FPrime czy LW Native, zawsze odpowiadam ze trzeba czytać WikiKray i Forum, tam jest wszystko . Kray to skomplikowany software ale tylko dla poczatkujacych, którzy robia jump z FPrime czy LW Native. Potem jest juz lepiej, zapominają co to FPrime (lepiej...nie mogą zrezygnować z Kray :D ) . Mam przyjaciół którzy sa betatesterami Kray tak jak ja i naprawde to ludzie PROF przez wielkie P z wielką wiedzą...
Napisano 12 Październik 201014 l tyyyyyyyy ;) ale z max3d.pl NAM nie UCIEKAJ!!!! Twój ostatni post zabrzmiał jak pożegnanie BUUUU kUUUUUrde! (aż, się zdenerwowałam) :cool: jak ktoś z Was ma problem z językami pogańskimi (w sensie);) można skorzystać z tego: http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.kraytracing.com%2Fjoomla%2Fphpbb%2Fviewtopic.php%3Ff%3D6%26t%3D1891 orginalna: http://www.kraytracing.com/joomla/phpbb/viewtopic.php?f=6&t=1891 troszkę śmiesznie to wychodzi;) - ale dla UPARTYCH wystarczy:) dziękuje Savoy!!!! Edytowane 12 Październik 201014 l przez kazka80
Napisano 12 Październik 201014 l witam Jestem tu nowy więc chciałbym się przywitać. to CO TU robicie TOOO MIAZGA! biorę się do ROBOTY!
Napisano 14 Październik 201014 l Savoy przygotowałem plik do szybkich testow oswietlenia, zgrzebnie tekstur itd. [ATTACH]75101[/ATTACH] !!!zmieniłem rozszerzenie!!! (portal nie łykał) Jak znajdziesz jakąś lukę czasową to proszę sprawdz:) Poniżej efekty z tego pliku: [ATTACH]75100[/ATTACH] pozdrawiam
Napisano 17 Październik 201014 l Autor kolejne testy slideshow klik na play http://img375.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=59202947.jpg pozdrawiam Edytowane 17 Październik 201014 l przez J|L
Napisano 17 Październik 201014 l super, ze wreeeeszcie znalazłes czas....;) mi i tak najbardziej podobał sie render wczesniejszy z ciemnym niebem byly fajne kontrasty. Własnie! zróżnicuj może tą kamerkę w materiałach jest taka jednorodna możliwe, ze tak jest w realu ale przez to wydaje się - TAAAKA taniocha;) z bazarku od braci Rosjan:D hi, hi, hi pojechałam... physical sky - Savoy - dwie rzeczy by sie tam przydaly ktorych nie ma: A) mozliwosc schowania widocznosci nieba - tylko dla kamery B) ikonka slonca w scenie ktora pokazywala by gdzie tak wlasciwie ono jest. (tak dla łatwiejszej orientacji) na dniach coś tu "walnę" ;)
Napisano 17 Październik 201014 l Autor no podzialam cos w wolej chwili ale samemu bylem wkuzony jak ją kupilem ze ta kamerka jest tak kijowa :] pozdro
Napisano 17 Październik 201014 l testy ciąg dalszy fajnie wam idzie >>> do przodu! na szybko czyli na jutro... do roboty :( Zero - photoshop'a :) PhysicalSky + "koncentrator" qby:) [ATTACH]75175[/ATTACH] Savoy - nie wracam do mych problemow z kolorami z poprzednich postow zwalam to na garb edukacji pozdrawiam
Napisano 18 Październik 201014 l SUPER!, jak jeszcze bez PS to rewelka Qba-Agata co to jest - koncentrator??????
Napisano 18 Październik 201014 l to juz niech qba sie wypowie - ja jestem jedynie beta-TESTERką ;) Zobaczcie jak przegladarka przeklamuje kolory, nasycenia. Po lewej jest zrzut z orginalnalu. [ATTACH]75180[/ATTACH] To profile????? masakra! Edytowane 18 Październik 201014 l przez agatfx
Napisano 18 Październik 201014 l Kazka dla osoby ktora troszkę czasu poświęciła na surface to chyba nic specjalnego??? Staralem sie zmieścić w jednym elemencie rozne zjawiska zwiazane z oswietlaniem - przede wszystkim pojedynczych obiektow. I nie ma to wyglądu studia :) Oczywiscie ma iluminacje prócz tego efekt światła lokalnego + obszar cienia po za obszarem światła i najważniejsze ma też wlasciwosci sochewki :))) Skupia swiatlo zastane!!! i emitowane. Teraz jeszcze testuje... by zbadać to co jeszcze nie odkryte :) Gdy juz się poddam i stwierdzę że więcej się nie daaa :( udostępnie na forum. Ale wcześniej prześlę - wiadomo do kogo - do konsultacji. :)Savoy - czy naprawdę dużym problemem jest stworzenie na Waszym forum zakladki PL??????
Napisano 19 Październik 201014 l a możesz pokazać porównanie - Z i - BEZ tego efektu? ja poczeeeekam:)
Napisano 19 Październik 201014 l Autor quba lepiej procz tekstu pochwalil by sie testami w postaci obrazkow :] pozdrawiam
Napisano 21 Październik 201014 l na szybko... bez efektu: [ATTACH]75232[/ATTACH] z efektem opisanym powyżej: [ATTACH]75233[/ATTACH] bez żmudnego ustawiania lumi plane, tylko physical sky, bez PS Edytowane 21 Październik 201014 l przez qbaqbaMAX3D
Napisano 26 Październik 201014 l dzieki, pingwin z pol roku juz ma ale ciagle bierze CZYNNY udzial w testach :) utopilem sie teraz w RF5 - fajnie gdyz Kray go obsluguje :)
Napisano 26 Październik 201014 l KRAY z RF zapitala - azzzzz miło :) pinguś też ładny - a to ten z TV i z samolotu?????
Napisano 26 Październik 201014 l Autor mnie sie tak wydawało :] agatfx no to pokazuj jakies pracki skoro wszystko chula :] pozdrawiam
Napisano 26 Październik 201014 l e, ne! przy Was jest ze mną jeszcze cienko-cienko:( ale pracuje nad TYM! chula - czyli nie uwala się co godzinę i tyra strrrasznie szybko:) w pracy mam goscia pracującego w najjjjjj!lepszym soffffcie na ŚWIECIE - czyli max+vray nio i koleżka troszkę odpadł... piiiiiiiiiiii;) ale to Savoy'a ROBOTA!:)
Napisano 6 Listopad 201014 l - a to ten z TV i z samolotu????? Spot, obiekty, animacje zrobili francuzi. I tych materialow wówczas nie dało sie uzyskać. Wiec, kopie pingwina musialem zrobic do promocji PC POS. [ATTACH]75519[/ATTACH] [ATTACH]75520[/ATTACH] [ATTACH]75521[/ATTACH] [ATTACH]75522[/ATTACH] [ATTACH]75523[/ATTACH] Nie sa to wersje finalne :) - bylo tu wiele poprawek i roboty. Gdyż klient ma ZAWSZE... RACJE! ;) Edytowane 6 Listopad 201014 l przez qbaqbaMAX3D
Napisano 6 Listopad 201014 l Autor elegandzko quba :d mam nadzieje ze pokazesz tez final :D jedyne czego mi brakuje to wlosy czy co tam maja pingwiny :] w postaci fiberfx np jesli dziala z kray pozdrawiam
Napisano 7 Listopad 201014 l Autor oj to bardzo nie dobrze przydalo by sie wsparcie do fiberfx w kray.... mr T pomysl nad tym jesli to czytasz :]
Napisano 7 Listopad 201014 l ciekawe dlaczego taką robotę dają żabojadom:( wczoraj nawet widzialam w TV. Ale powiem że im cienko to wyszło:( ten plastik a'la woda wyplywająca ze szklanki. Mało plastyczne tak generalnie - w porownaniu do Twego pingusia! Fajne kolory, plastyka i swiatlo! troszkę dales ciala z łaczeniem UV są tam babole. Ale i tak SUPER! oczywiscie :)
Napisano 8 Listopad 201014 l qba - bardzo fajny pingwinek :) J|L - jako autor tematu :) poprosił byś moderatorow o przyklejenie tego tematu tak jak udało się z tlumaczeniami instrukcji. Szkoda by tak wartosciowy temat gdzies sie walał raz w górę raz w dół! :)
Napisano 9 Listopad 201014 l Autor kasiu myslę ze na razie nie ma takiej potrzeby.... ten watek raczej nie ucieknie..... :]
Napisano 6 Styczeń 201114 l mialam pare dni spokoju więc dobralam sie do tutka od 3dcm :) model i tex byly w prezencie wiec moje to shaders, light, render - oczywiscie w KRAY! :))) oto efekt koncowy: [ATTACH]76847[/ATTACH]
Napisano 7 Styczeń 201114 l bardzo fajna pracka :) jedynie mam wrazenie jakby za malo było kontrastu. Ogladam render na laptopie więc wszystko możliwe... :)
Napisano 7 Styczeń 201114 l Agatka: Troszkę uwalilam z tonemapingiem ciągle - metoda prób i błędów :( FORDZIK :) tak ma być kurna! ;))) to jest w/g mnie iluminacja raz sie swieci, a raz jest "czarno"... zartuję - są tam błędy w siatce swawolne wertexy i kropeczki... dalej tyram :) dziękuje WAM strasznie za ODZEW! :)
Napisano 16 Styczeń 201114 l kazka - bardzo fajna pracka! test z colorowymi kulkami [ATTACH]77115[/ATTACH]
Napisano 16 Styczeń 201114 l Przez dłuższy czas nie zaglądałem na to forum, a tu proszę - jak miło. Muszę nadrobić zaległości.
Napisano 17 Styczeń 201114 l Bardzo fajny kadr i pracka. moze zroznicowac kulki i dac im inne materialy??? Oswietlenie z tylu to bitmapa, czy scena? super:)
Napisano 18 Marzec 201114 l Czesc Panowie pytanie'a do Was :) A) - Instancing - przerabiam tutka http://www.kraytracing.com/wiki/Basic_Kray_Instancing i wszystko wydaje się oki do chwili - convert powergons w layout. Powinny po konwersji pojawic się dziesiątki nulków ;), a u mnie cisza i nic sie nie dzieje. Coś zrobilam źle i nie mogę wyczaić w czym problem. z trzy razy JUZ próbowałam... kuzia morda :( B) Moze ktoś z Was przerabiał temat - mam pytanie związane z obiektem i skryptem: AddNull penguin_lw8\rPosition \c\rRotation \n\rParentItem \i\rCreateKey 0\r Czy biekt docelowy w tym przypadku pingwin powinien być odzielnym obiektem-plikiem, czy mozna go umiescic na osobnej warstwie w tym samym pliku co instancja z odpowiednia nazwa leyer'a ktorą ładuje w skrypt? C) Znacie w LW opcje, która umożliwia rozlozenie - przyciągniecie punktów do zróżnicowanej powierzchni? nie mogę sciągnąć pluga który zostal podany w tutku. ( ko_point ) pozdrawiam i dzięki za uwagę Kasia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto