Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 274
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
audi radka :]?

 

Dla podkreślenie Mistrza Radka :D

Napisano
Ech i jeszcze.... :) .....ważne!

 

Savoy, chcąc nadać efekt fresnela korzystasz z shader, node editor, czy stosujesz IncidenceAngle????

 

IncidenceAngle, pisałem wczesniej sa małe problemy z fresnel Node (trzeba uzywac CLAMB zeby do korekcjii)

Napisano
Savoy tu do końca się nie zgodzę:D

Jakiś czas temu kupiłem te mapy 01)

W necie jest ich faktycznie dużo lecz małej!!! rozdzielczości.

Tu mamy do czynienia z 147 mapami w 6250x3125 razem 11,6GB map:)

 

Naprawdę warto zobaczyć jaką różnicę i KOPA daje w końcowym renderze wielkość mapy zwłaszcza Ci początkujący!

Kazka co to dla agencji reklamowej 400zł???? namawiaj szefa na pewno Cię nie wywali ;)

 

pozdrawiam:)

 

Uwaga duże mapy HDRi moga sprawić problemy w renderze pod postacia kolorowych artefaktów (zwiazane to jest prawdopodobnie z ogromna iloscia informacji o źródle światła) i czasami mape HDRi trzeba poprostu zmniejszyc albo zblurować.

Napisano
ale w 3Render jest format .LWO

Savoy jak najlepiej ekportować pliki z Max'a? by jak najmniej się powliło.

 

Nie widzę problemu:

Wystarczy minimum max2009 i v-ray demo. Nowy max ma nowy exporter dla obj i nowy format Lightwave (ale polecam obj). Do tego uzywam darmowy skrypt do konwersji v-rayMaterials. Opisałem na forum Kray jak to robić.

Tutaj script:

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/vraymtlconverter-v2-5

 

here link:

http://www.kraytracing.com/joomla/phpbb/viewtopic.php?f=6&t=1856&p=11537&hilit=export+max+vraymtlconverter#p11537

Napisano (edytowane)

Savoy - rewelacja

 

Kazka - spróbuj ustawic gradienty na step więcej zobaczysz

i szybko zrozumiesz:)

[ATTACH]75068[/ATTACH]

 

Szybki test - model z NewTek, studio + hdr,

shading klasyczny SurfaceEditor

[ATTACH]75069[/ATTACH]

 

dzięki SAVOY!

Edytowane przez qbaqbaMAX3D
Napisano

To będzie realne jak skończę (narazie nie mam czasu). Wystarczy rozumieć co jest co...reszta sama przychodzi. Jesli ktos mysli o renderze jako o programie z jednym przyciskiem to niestety musi zmienić zainteresowanie....Problem nasladowanaia rzeczywistosci jest zbyt skaplikowany żeby zrobić program z jednym przyciskiem "RENDER". Wiele ludzi z całego świata "przychodzi" do mnie z doswiadczeniami po FPrime czy LW Native, zawsze odpowiadam ze trzeba czytać WikiKray i Forum, tam jest wszystko . Kray to skomplikowany software ale tylko dla poczatkujacych, którzy robia jump z FPrime czy LW Native. Potem jest juz lepiej, zapominają co to FPrime (lepiej...nie mogą zrezygnować z Kray :D ) . Mam przyjaciół którzy sa betatesterami Kray tak jak ja i naprawde to ludzie PROF przez wielkie P z wielką wiedzą...

Napisano (edytowane)

tyyyyyyyy ;) ale z max3d.pl NAM nie UCIEKAJ!!!!

Twój ostatni post zabrzmiał jak pożegnanie BUUUU

kUUUUUrde! (aż, się zdenerwowałam) :cool:

 

jak ktoś z Was ma problem z językami pogańskimi

(w sensie);)

można skorzystać z tego:

 

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.kraytracing.com%2Fjoomla%2Fphpbb%2Fviewtopic.php%3Ff%3D6%26t%3D1891

 

orginalna:

http://www.kraytracing.com/joomla/phpbb/viewtopic.php?f=6&t=1891

 

troszkę śmiesznie to wychodzi;)

- ale dla UPARTYCH wystarczy:)

 

dziękuje Savoy!!!!

Edytowane przez kazka80
Napisano

witam

Jestem tu nowy więc chciałbym się przywitać.

 

to CO TU robicie TOOO MIAZGA! biorę się do ROBOTY!

Napisano

Savoy

przygotowałem plik do szybkich testow oswietlenia, zgrzebnie tekstur itd.

[ATTACH]75101[/ATTACH]

!!!zmieniłem rozszerzenie!!! (portal nie łykał)

 

Jak znajdziesz jakąś lukę czasową to proszę sprawdz:)

Poniżej efekty z tego pliku:

[ATTACH]75100[/ATTACH]

 

pozdrawiam

Napisano

super, ze wreeeeszcie znalazłes czas....;)

mi i tak najbardziej podobał sie render wczesniejszy z ciemnym niebem byly fajne kontrasty.

Własnie! zróżnicuj może tą kamerkę w materiałach jest taka jednorodna możliwe, ze tak jest w realu ale przez to wydaje się - TAAAKA taniocha;) z bazarku od braci Rosjan:D

hi, hi, hi pojechałam...

 

physical sky - Savoy - dwie rzeczy by sie tam przydaly ktorych nie ma:

A) mozliwosc schowania widocznosci nieba - tylko dla kamery

B) ikonka slonca w scenie ktora pokazywala by gdzie tak wlasciwie ono jest. (tak dla łatwiejszej orientacji)

 

na dniach coś tu "walnę" ;)

Napisano

testy ciąg dalszy

fajnie wam idzie >>> do przodu!

 

na szybko czyli na jutro... do roboty :(

Zero - photoshop'a :) PhysicalSky + "koncentrator" qby:)

[ATTACH]75175[/ATTACH]

 

Savoy - nie wracam do mych problemow z kolorami z poprzednich postow

zwalam to na garb edukacji

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

to juz niech qba sie wypowie - ja jestem jedynie beta-TESTERką ;)

Zobaczcie jak przegladarka przeklamuje kolory, nasycenia. Po lewej jest zrzut z orginalnalu.

[ATTACH]75180[/ATTACH]

To profile????? masakra!

Edytowane przez agatfx
Napisano

Kazka dla osoby ktora troszkę czasu poświęciła na surface to chyba nic specjalnego???

 

Staralem sie zmieścić w jednym elemencie rozne zjawiska zwiazane z oswietlaniem - przede wszystkim pojedynczych obiektow. I nie ma to wyglądu studia :)

Oczywiscie ma iluminacje prócz tego efekt światła lokalnego + obszar cienia po za obszarem światła i najważniejsze ma też wlasciwosci sochewki :))) Skupia swiatlo zastane!!! i emitowane. Teraz jeszcze testuje... by zbadać to co jeszcze nie odkryte :) Gdy juz się poddam i stwierdzę że więcej się nie daaa :( udostępnie na forum. Ale wcześniej prześlę - wiadomo do kogo - do konsultacji.

 

:)Savoy - czy naprawdę dużym problemem jest stworzenie na Waszym forum zakladki PL??????

Napisano (edytowane)

na szybko...

 

bez efektu:

[ATTACH]75232[/ATTACH]

 

z efektem opisanym powyżej:

[ATTACH]75233[/ATTACH]

 

bez żmudnego ustawiania lumi plane, tylko physical sky, bez PS

Edytowane przez qbaqbaMAX3D
Napisano

e, ne!

przy Was jest ze mną jeszcze cienko-cienko:(

ale pracuje nad TYM!

chula - czyli nie uwala się co godzinę i tyra strrrasznie szybko:)

 

w pracy mam goscia pracującego w najjjjjj!lepszym soffffcie na ŚWIECIE - czyli max+vray nio i koleżka troszkę odpadł... piiiiiiiiiiii;)

ale to Savoy'a ROBOTA!:)

Napisano (edytowane)
- a to ten z TV i z samolotu?????

 

Spot, obiekty, animacje zrobili francuzi.

I tych materialow wówczas nie dało sie uzyskać.

Wiec, kopie pingwina musialem zrobic do promocji PC POS.

 

[ATTACH]75519[/ATTACH]

 

[ATTACH]75520[/ATTACH]

 

[ATTACH]75521[/ATTACH]

 

[ATTACH]75522[/ATTACH]

 

[ATTACH]75523[/ATTACH]

 

Nie sa to wersje finalne :) - bylo tu wiele poprawek i roboty.

Gdyż klient ma ZAWSZE... RACJE! ;)

Edytowane przez qbaqbaMAX3D
Napisano

elegandzko quba :d

mam nadzieje ze pokazesz tez final :D

jedyne czego mi brakuje to wlosy czy co tam maja pingwiny :] w postaci fiberfx np jesli dziala z kray

pozdrawiam

Napisano

ciekawe dlaczego taką robotę dają żabojadom:(

wczoraj nawet widzialam w TV.

 

Ale powiem że im cienko to wyszło:(

ten plastik a'la woda wyplywająca ze szklanki.

Mało plastyczne tak generalnie - w porownaniu do Twego pingusia!

 

Fajne kolory, plastyka i swiatlo!

troszkę dales ciala z łaczeniem UV są tam babole.

 

Ale i tak SUPER! oczywiscie :)

Napisano

qba - bardzo fajny pingwinek :)

J|L - jako autor tematu :) poprosił byś moderatorow o przyklejenie tego tematu tak jak udało się z tlumaczeniami instrukcji. Szkoda by tak wartosciowy temat gdzies sie walał raz w górę raz w dół!

:)

Napisano

mialam pare dni spokoju więc dobralam sie do tutka od 3dcm :)

model i tex byly w prezencie wiec moje to shaders, light, render - oczywiscie w KRAY! :)))

 

oto efekt koncowy:

[ATTACH]76847[/ATTACH]

Napisano

Agatka:

Troszkę uwalilam z tonemapingiem ciągle - metoda prób i błędów :(

 

FORDZIK :) tak ma być kurna! ;)))

to jest w/g mnie iluminacja raz sie swieci, a raz jest "czarno"...

zartuję - są tam błędy w siatce swawolne wertexy i kropeczki...

 

dalej tyram :)

dziękuje WAM strasznie za ODZEW! :)

Napisano

Czesc Panowie pytanie'a do Was :)

 

A)

- Instancing - przerabiam tutka http://www.kraytracing.com/wiki/Basic_Kray_Instancing i wszystko wydaje się oki do chwili - convert powergons w layout. Powinny po konwersji pojawic się dziesiątki nulków ;), a u mnie cisza i nic sie nie dzieje. Coś zrobilam źle i nie mogę wyczaić w czym problem. z trzy razy JUZ próbowałam... kuzia morda :(

 

B) Moze ktoś z Was przerabiał temat - mam pytanie związane z obiektem i skryptem:

AddNull penguin_lw8\rPosition \c\rRotation \n\rParentItem \i\rCreateKey 0\r

Czy biekt docelowy w tym przypadku pingwin powinien być odzielnym obiektem-plikiem, czy mozna go umiescic na osobnej warstwie w tym samym pliku co instancja z odpowiednia nazwa leyer'a ktorą ładuje w skrypt?

 

C)

Znacie w LW opcje, która umożliwia rozlozenie - przyciągniecie punktów do zróżnicowanej powierzchni? nie mogę sciągnąć pluga który zostal podany w tutku. ( ko_point )

 

pozdrawiam i dzięki za uwagę

Kasia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności