rdo Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 modelowanie Blender, render: Blender Internal, 90k poly, render: 35 sekund
rdo Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 modelowanie Blender, render: Blender Internal, 90k poly, render: 37 sekund
rdo Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 modelowanie Blender, render: Blender Internal, 90k poly, render: 21 sekund
Damian Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 24 godziny....... 23 godziny 59 minut i 30 sekund......
Damian Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 tyle na temat tematu :) co do reszty to oswietlic by to mozna by jakos porządnie ... i daj lepsze parametry renderera.
rdo Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 oto oświetlenie w lepszej jakości... że sie szybko renderuje, to moge sobie właściwie na to pozwolić:
Sharp Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 aaa!! proporcje!!!! pierwsze co to \'skrzydła\' do poprawy
Chris Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 A właśnie miałem cie przestrzec że Sharp jest bardzo uczulony na modele ze \"Star Wars\" :D Osobiście jestem zadziwiony, że w blenderze można taki model zrobić ;D Mi sie podoba...
mkk3a Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 no to ja sie przyczepie do aspektów fizycznych - mianowicie chodzi o cienie. nie chce mi sie tłumaczyc dlaczego, ale cienie w przestrzeni kosmiczną są bardzo głebokie, prawie czarne - a na Twoich renderach są bardzo jasne
rdo Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 napisał Sharp aaa!! proporcje!!!! pierwsze co to \'skrzydła\' do poprawy słuszna uwaga..... // chyba bede sobie dawać blueprint jako tło viewportu.. teraz juz proporcje sa w porzadku... zaraz render
rdo Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 napisał --Chris-- A właśnie miałem cie przestrzec że Sharp jest bardzo uczulony na modele ze \"Star Wars\" :D dobrze, że uczulony na błędy.. widać, że PRAWDZIWY fan.. pochwalam taką postawę... napisał --Chris-- Osobiście jestem zadziwiony, że w blenderze można taki model zrobić ;D Mi sie podoba... może dzięki tym modelom niektórzy uwierzą, że blender to bardzo porządny program... no może nie profesjonalny, ale do zadań amatorskich... nic dodać, nic odjąć... no to ja sie przyczepie do aspektów fizycznych - mianowicie chodzi o cienie. nie chce mi sie tłumaczyc dlaczego, ale cienie w przestrzeni kosmiczną są bardzo głebokie, prawie czarne - a na Twoich renderach są bardzo jasne rozwiń tę myśl, proszę... --------------------------------------------- juz jest render z poprawionymi skrzydłami... teraz proporcje są w porządku (przynajmniej, jeśli chodzi o główne składowe //EDIT: przed chwilą awaria zasilania... przymusowy reset.... właśnie Tie cofa sie do stanu, w jakim był 4 godziny temu ( bo wtedy ostatnio zapisywałem) ... ludzie.. uczcie sie na moich błędach i ustawcie sobie autosave co 2 minuty!!!!!!!!!
Damian Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 co tu roizwijac... w cosmosie cienie są idealnie czarne a oswietlone miejsa bardzo jasne. nie ma GI od sky light, bo niema sky. :) nie ma air ani nic co moglo by dawa rozproszone swiatło w ambiencie.
Krzysiek Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Jak na galerie to niezly WIP wyszedl ;))) Model poprawny, gwiazdy lekko mowiac dziwne. Pozdrawiam
LISEK Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 Hehe w blenderze da sie jeszcze lepsze efekty wyciagnac... wszystko we wszystkim sie da tylko w niektorych w latwiejszy sposob a w niektorych w trudniejszy :). Tyle ze trzeba chciec a to juz inna sprawa. Co do modelu to tak sobie mi sie podoba
Phantom Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 model jak model...poprawny...ale gwiazdki nie...zobacz sobie jaką kolwiek scene SW i zobacz że u Lucasa jest napaćkane gwiazdkami...pełno ich prawie każda na każdej..a Twoje można spokojnie policzyć :) pozdrawiam...
Gość User190 Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 Model całkiem, całkiem, za to przedstawiłeś go zupełnie bez sensu... dorób do niego jakąś scen, oświetl go ładnie... póki co to jest to tylko model :P
Sharp Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 moze zrob lecaca caly dywizjon lecacy w jakiejs formacji,np. w klinie ,a w tle 3 Star Destroyery, a jeszcze gdzies w oddali Gwiazda Smierci niszczaca jakac planete.......no dobra,to moze bez tej Gwiazdy Smierci :D a powaznie to szkoda ze ci sie skasowalo:/ ...na screnie z viewporta mysle ze lepiej wyglada. Mam tylko nadzieje ze nie zapomnisz o pogrubieniu skrzydel i pylonow łączących je z kokpitem, jak chcesz to moge ci podeslac fajne referki ,jak sobie je podstawisz to bedzie wszystko czarne na bialym ,co powinno zostac poprawione
rdo Napisano 9 Maj 2004 Autor Napisano 9 Maj 2004 bardzo słuszna koncepcja.. tyle, że ISD jest bardzo skomplikowany...... ale pomyśle nad jakimś okrętem liniowym.. chociaż chyba prędzej zrobie akś rebelski myśliwiec i animację bitwy,lub choćby pościgu... chociaż i tak rozmachem to moja praca do pięt imperatorskiej klonowni nie dorasta dobra wiadomość ludki... praca odtworzona, a nawet weszła na nieco wyąszy poziom... w następnm update dokonam kolejnych poprawek (chyba rzeczywiście te \"skrzydła\" troche za cienkie.... // czy można jakiegoś moderatora prosić o przeniesienie wątku do WiPów?? bo chyba jeszcze bede nad tym troche pracował... Pozdrawiam wszyskich fanatyków SW.. i tych, którzy się na SW dopiero nawrócą (choć jeszcze nie są tego świadomi)
Sharp Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 oo, koncepcja animacji już sie rodzi powoli..dobrze,dobrze.. :D
rdo Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 po mału... bardzo po mału powstaje Y-Wing... 3 godzniy zajęło mi wymodelowanie NURBSami kokpitu... skonwertowałem do mesza... i.. zorientowałem sie, że jest pełna bugów.... więc zagęściłem siatkę i ją jeszcze pokrzywiłem... // czy mam sie dalej z tym m ęczyć, czy pracować od nowa??
Batou Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 Nie lepiej modelować w poligonach ? Są chyba prostsze i łatwiej później wprowadzać poprawki.
rdo Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 waśnie dochodze do podobnych wniosków... ale chciałem kolejna funkcja wypróbować /... wypróbowałem.. i doszedłem do wniosku, że to jest dla mnie za trudne... chyba wymodeluje to po raz drugi.. bo (jak zaewne widać na załączniku... efekt marny osiągnąłem
Batou Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 Szczerze mówiąc poligony wystarczają w 90% przypadków. Można sobie pozwolić na większą swobodę co w przypadku takiego modelu jest dość ważne. Nurbsy są dla maniaków precyzji i do technicznych zastosowań ;). Tak mi się wydaje. A myśliwiec Tie bardzo fajnie ci wyszedł. To jest \"czysty\" render czy z GI? A może ambient occlusion?
rdo Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 render jest z Ambientem + punktowy sun... bez żadnej postprodukcji... w takiej postaci, w jakiej blender go wypluł
Batou Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 Damian : nie do końca masz rację. Oczywiście teoretycznie w kosmosie cienie są niezwykle ostre i prawie 100% czarne o ile w pobliżu jest jakaś gwiazda. Jednak zauważ że skrzydła Tie z tego co widać po renderkach rdo są pokryte czymś co te światło odbija (widać np. odbijające się gwiazdy). Czyli ostry cień przykrywający część statku może być lekko rozjaśniony światłem odbitym od połaci skrzydła. To tyle jeśli chodzi o moje rozważania :).
Sharp Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 albo jesli w poblizu znajduje sie jakas planeta. W nocy zwykle jest stosunkowo jasno przy pelni Ksiezyca...a to czarne na skrzydlach to są baterie sloneczne:)
rdo Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 aby rozwiać wątpliwości: planeta istnieje... (render na jakości próbnej... 10 sekund, bez ao). fani sw już zapewne rozpoznaja... // tekstura zrobiona ze skrinów z filmu
sanki Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 a myslales Sharp ze na co taki TIE chodzi ?? Imperium dba o srodowisko :D hehe mialem swego czasu model do sklejania Interceptora i on taki chropowate na skrzydelkach mial. Tylko potem pies go dorwal i sie skonczylo :( Super modelik, blender jest spox programem. A mam takie pytanko czy mozna w nim wprowadzac dokladne wspolrzedne i wymiary z klawiatury tak jak w maksie ??? Bo nigdzie nie znalazlem a by sie przydalo
rdo Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 od wersji 3.32 można... wciskajac N wymiary , wspolrzedne i kąt obrotu.... dla poszczególnych verteksów, grup vertexów lub całego objektu..... // drugi pomysł na animacje... TiE wladujące do i wylatujące z hangaru na ISD imperium dba o środowisko:).... tylko czemu nie uprzątneli tego gruzu pod Alderan??
Batou Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 Jakość jakością, ale nie podobają mi się 2 rzeczy. Tło czyli te niby gwiazdy oraz planeta. Kompozycji itp. nie biorę na razie pod uwagę bo pewnie jeszcze nad tym nie pracowałeś. Jeśli kosmos ma być w miarę realistyczny czyli taki jak w Star Wars, a nie np. jak w jakiejś podrzędnej grze komputerowej to gwiazdy powinny być mniejsze, oraz powinny mieć różne kolory (oczywiście bez przesady). Dodatkowo powinny być one jakoś sensownie rozmieszczone, a nie taka jednolita masa białych kropeczek. Planeta jest chyba wstępna więc powstrzymam się do komentarza. Sam chyba widzisz najlepiej co jest źle.
rdo Napisano 12 Maj 2004 Autor Napisano 12 Maj 2004 niestety widze te niedociągłości... chyba wezme po prostu jaakieś zdjęcie z Hubble\'a na tło i wmontuje w nie jakiś n.p. Endor. ale na razie skupie sie na modelowaniu Y-W... może jesszcze dorobie X-W (chociaż jeden już jest na forum... ale cóż - zrobie konkurencje... o ile jst to w zakresie moich umiejętności... Tie w końcu jest tylko zestawem prymitywów nieznacznie obrobionych... a Y-W czy tym bardzoej X-W mają konkretne kształty) dzięki za komentarze.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się