Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No więc tak. Jako, że dostałem mieszane komentarze (można powiedzieć, ze ich prawie wogóle nie było ;) ) postanowiłem wymazać z pamięci tamten \"incydent\" i spróbować sił od nowa. Jest to tym razem jakiś Mech (nie ten rosnący pod drzewem). Narazie udało mi się zrobić nogę (choć nie do końca). Co o tym myślicie? Prosze o komentarz i porady.

 

Aha i jeszcze jedno, podajcie jakiś fajny pomysł na połączenie w \"kolanie\", bo zupełnie nie mam pomysłu :/.

 

Jakby co to moja druga praca w 3d studio.

 

  • Odpowiedzi 107
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Elo proponuje ci jak juz zaczeles robic cos ala mech\'y wzorowac sie moze na tym mechu z matrixa albo maszynce z obcego . Mogloby cos pieknego wyjsc . Ciekawie to wyglada.

Napisano

Taki mini update\'cik. Myślę, że takie złączenie będzie ładne (mogłoby być bardziej okrągłe, ale chciałem by Mech miał w miare kanciasty kształt, ale w razie czego zmienie).

 

Hmm Predator, to fajny pomysł by zrobić coś jak w Matrixie, czyli człowiek przytwierdzony do maszyny sterującej ciałem, ale chce zrobić Mecha, który miałby te 10-15 m wysokości i będzie utrzymany w konwencji \"Mad Cat\'a\" z takim drugim, nazwy nie pamiętam. Hehehe te kolce w kolanie to troche mi się kojarzą z Warhammer: 40K jak jakiś mech Chaosu czy co;), ale chyba wygląda fajnie?

Napisano

Bardzo, bardzo dobry pomysł z tym \"kołem zebatym\". Jesli moge coś zasugerować, to zwęż może \"pietę\", i w gornej częsci nogi dodaj jakąś hydraulikę jeszcze :)

powodzenia

Napisano

Fajnie to wygląda, ale ta zębatka wisi w powietrzu...Trzeba ją jakoś przymocować do reszty...

 

Co do typu MechWarriora to może Catapult ??

 

Pozdr

Napisano

Poprawi się, a co do tej zębatki to mówie jeszcze nie skończyłem wszystkiego, to dopiero wstępny pomysł wymyślony wczoraj o 2 w nocy:P.

 

Jednak poprawie to wszystko dopiero chyba po środzie, musze w koncu te maturke napisać, więc nie bede nocek zarywał przy modelowaniu.

 

Hmmm Catapult? Sorka ale nie kojarze tego Mecha :(, masz jakis rysunek jego może ?:P

 

Napisano

Zrob Madcata, jest najbardziej przechodzony, ale za to bardzo fajny. Archer, Stinger tez sa fajo. temayt malo oryginalny, ale lubie takie klimaty. Powodzenia!

Napisano

Ooo to chyba dlatego nie znam, bo Catapult to chyba z 4 jest :P, a w to niestety nie grałem:/. To będzie coś w stylu Catapulta (wyrzutnie rakiet) troche wydłuzony kokpit (i wyzej usadowiony) + ramiona z jakimś Gaussem albo co (2 różne bronie). \"Taka jest moja koncepcja tak ja to widze\" (przyp. Kazik)

 

A o to dzisiejszy render (ale mi to rzygotowanie do matury idzie ohohoho) jeszcze bez \"wychudzenia\" kostki, bo zapomniałem :P.

 

Hmm musze jeszcze odgrzebać starego SS\'a, tam miałem wszystkie Mechy z Vengeance:> przyda się.

 

Napisano

No to wyglada na to, ze bedzie to cos w stylu madcata. Poszukaj na googlach, w sieci jest masa materialow o mechach ze swiata battletech (gra bitewno-planszowa, na podstawie ktorej zrobiono gry komputerowe, rpg, karcianke i inne rzeczy).

Jakies to takie na razie strasznie kanciaste i \"postrzepione\", jakos dziwnie sotpa wyglada, nie wiem za bardzo jak sie bedzie zginac, pokaz jakiej inne ujecia

Napisano

Kanciaste to ma być, bo takie mam założenie, by wszystko wyglądało topornie. Jeszcze dodam pare detali ale to potem. Tu wersja z pomniejszoną stopą, a zaraz dodam render z troche \"niżej\" ułożoną stopą, bo rzeczywiście mało miałaby miejsca na zgięcia. Jak narazie to to wszystko jest w fazie wczesnej Alfy, więc dużo do poprawy :).

Napisano

No i obiecany render z podłogi ze wstępnymi bajerkami na nogach.

 

Tu mam zaś pytanie, jak zrobić by te okrągłe wypustki miały w srdoku czarną dziure? (chce zeby to wyglądało jak jakieś rury, które odprowadzają ciepło czy cuś).

Napisano

spoko ale mi sie wydaje ,ze te dwa tłoki nie dalyby zbytnio poddzwignac ciężaru całej góry...no chyba ze te tloki sa wykonane z jakiegos mega wytrzymalego metalu :P

 

a co do wypustkow to albo textura to zalatwic albo powytlaczac denko wypustkow do wewnatrz

 

Napisano

Hmm też myślałem nad lekkim zwiększeniem tłoków, to sie jeszcze zrobi:). Tak dokładnie to te tłoki są jako wspomagacze do stóp, dzięki nim robot szybciej moze stawiać kroczki ;) (taki bajer no co:P, TO MECH kurde:P). Pozdro

Napisano

Ahh dawno mnie tu nie było :). Już po maturach pisemnych, więc zabrałem się za modelowanie. Dorobiłem mu tułów i łapki, ale jak widać jeszcze nie ma detali, które oczywiście dorobie. Jak oceniacie ? (Ale miałem cholerny problem z proporcjami:/, jak nie kadłub za długi to nóżki za cienkie, ech).

Napisano

Ha Duckmech :D, bardziej myslalem o Mickey Mouse, bo bedzie mial jeszcze Wyrzutnie rakiet po bokach \"głowy\" ;), ale nad nazwą się jeszcze zastanowie. Naprawde az tak kaczke przypomina :| ?

Napisano

Bez obrazy, ale zdecydowanie górna część nie pasuje do reszty...nawet jeśli to sa dopiero początki tej części...po prostu to nie jest już typowy Mech (no chyba, że MechWarrior z części 1 i 2, bo tam były takie maszkarady....)

Nogi są spox, ale nad góną częścią radzilbym trochę jeszcze pomyśleć...Inny rodzaj kabiny itp.

 

Czekam na updaty :)

 

Pozdr

Napisano

Hmmm Falcrum nie wiem, ale widziałeś takiego mecha jak Daishi? Mój jest dość podobny do niego, tyle, ze ma dłuzszy kadłub. Tak poza tym to wszystko jeszcze bedzie przerabiane, poprawiane, jest to narazie ogólny zarys, bo zajmuje się łapami teraz. Tak poza tym to ja sie staram zrobic mecha własnego pomysłu, nie patrze jakos dogłębnie na referki innych mechów, chce zeby był tylko i wyłącznie wedlug mojego pomysłu.

Napisano

gacu, falcrumowi chodziło chyba o to że jest wyraźna różnica pomiędzy skomplikowaniem nóg, a kadłubem. Wrzuć w środek jakiś reaktor :)

Napisano

Nieno ja mówie, ze przeciez to narazie jest tylko powyginane pudełko, nad szczegółami pracuję ale narazie zająłem się rękami. Oto renderek. Jutro zaś zajme sie \"ciałkiem\". Co do ogólnego wyglądu to jeszcze jest to w fazie przemyślan i przeróbek więc wszystko przede mną.

Napisano

Właśnie...Nogi wyglądają na dość skomplikowane i przemyślane, natomiast góra jest już \"aby była\"....bez ciekawego pomyslu...

Widziałem Dashi\'ego...wiele godzin spędzilem powadząc tę maszynę :). Jesli wyjdzie ci coś w tym stylu to będę się klanial do pasa przed tobą ;P

 

Nie jest źle...po prostu chcę, aby z tej sceny wyszła naprawdę dobra praca, a nie kolejny nieudany mechkicz...:)

 

Pozdr

Napisano

Mówię, cały czas poprawiam:P, mam nadzieje, ze efekt końcowy się spodoba. To wszystko dlatego, ze nie opanowałem jeszcze tak 3d studio i cały czas sie ucze. Zas co do detalowania to zwykle wpierw robie zarys a potem dorabiam kolejne kawałki i tak dalej i tak dalej.

 

P.S. Daishi rządzi :].

Napisano

Jeszcze taki jeden screen na dobranoc. Nie mam juz sił dzisiaj nad nim pracować. Zrobiłem LRMy (jakieś Swarmy mi wyszły) ale zastanawiam sie czy nie zmniejszyc ilość rakiet, no nie wiem. Jutro pracuje nad szczegółami całego tułowia i kadłubu, jakieś kratownice mu dam czy co, coś sie wymyśli :). Pozdrawiam i dobranoc hehe:P

Napisano

Ech fucktycznie kabina do wymiany, jednak to wszystko wychodzi dopiero po odpowiednim renderku;). Teraz sie zastanawiam, moze by Nurbsów sie nauczyc u zrobić porządną kabine? Choroba nie umiem takiej ładnej zrobic no:/. Tak poza tym to Mickey Mouse mówi hello ;) IDE SPAĆ! :P (3d studio wciąąąąąąąga...)

Napisano

O ile nogi są spox, gnaty też wmiare LRM\'y też ujdą to kabina i przedramiona należy definitywnie wymienić. Na czym się te guny trzymają? Na ryrze od odkużcza?

Napisano

Darkstar to fakt kabina do wymiany, przedramiona są zerżnięte z Mad Cata z Mech Warrior 2, zresztą w trójce ma tez bardzo podobne, ale zapewne pójdą do wymiany albo dostawie mu jakies golenie czy co. Kabina bedzie zmieniana, bo tez mi sie nie podoba.

 

Co do Lrmów to fakt za duzo, zrobilem z tego Swarm missiles;),a zmniejsze ilosc do 16 i bedzie git i moze wstawie wystające rakietki:>.

Napisano

Update. Powiększony tułów dodany goleń na ramionach, lepiej teraz? Jeszcze kabina do wymiany i detale na tułowiu i bedzie chyba dość:)

Napisano

wyglada jak kanciasty madcat (moze to jakas wersja przedprodukcyjna?) calkiem fajny jest, moze jakos nie powala, ale jest naprawde fajny. Jesli ladnie go oteksturujesz i pokazesz, to bedzie b dobra pracka

Napisano

Heh thx, ale ja jeszcze go nie skończyłem;), te wszystkie kanciastosci będą jeszcze poprawiane no i jeszcze wogóle detali tam nie ma, narazie wymyślam co by mu mozna bylo dodac:). Cos wykombinuje, musi byc w koncu tak jak nogi i łapy, taki wybajerowany. NO i kabina do wymiany hehehe :]

Napisano

No i kolejny update. Kabina zmieniona, mam nadzieje, ze teraz sie podoba. Dodane wywietrzniki, zaraz jeszcze walne render tyłu, bo tam tez jest pare detali. No ale jeszcze nie skonczylem, teraz wymodelowac zewnątrz kokpitu i góre tułowia i bedzie git :).

 

Ooops render jest bez tła shit:P.

 

Napisano

Hehehe zanim teksturki to jeszcze musze wydetalowac troche górę ;). Tu renderek tyłu. I kto powiedział, ze ma małe chłodzenie :D

Napisano

Robi się ciekawie...:) Teaz już wygląda na Mech\'a :)

Teaz bez żartów, dodaj jeszcze parę detali i będzie naprawdę spox

 

Tzymam kciuki :)

 

Pozdr

Napisano

Dodam dodam, ale robie te detale od 18 i juz mam dość:P. Chwila odpoczynku i w nocy siąde.

 

Thx za słowa uznania, od razu czuje, ze powoli zmywam te wielką plame :D. Pozdro

Napisano

Ech nie mam pomysłów na detale, wiec narazie pozostanie tak :/. Poprawiłem lufy i dodałem pod kabiną kratke i dwa wydechy hehe, musze cos jeszcze na tą górę wymyśleć.

Napisano

Fajniutki ! a co detalow to fajnie by wygladal jak bys jakies wglebienia zrobil na gorze ! tak jak na nogach mu zrobiles takie rowki ! tylko z umiarem zeby uwagi od calosci obiektu nie odwracaly ! Ot takie moje skromne zdanko !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności