Sargoth Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 Heja! Soft: 3ds Max Renderer: Mental Ray Referka: http://i6.photobucket.com/albums/y212/sarg-oth/stormblade/ref_stormblade_iso1.jpg Tak generalnie to chyba zle zaczalem i teraz mi sie odrobinke proporcje sypia. Jakos to bedzie... chyba. Łobrazki:
koovert Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 Ten element wydaje się być z lekka za szeroki (głęboki), reszta wygląda super. Zapowiada się super. Powodzenia :)
Kubajaniak Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 W wakacje taż mam zamiar zrobić kilka modeli z tej gry, więc będę tu zaglądał. Zapowiada się ciekawie :)
Pawel Lipka Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 Wyjdzie super napewno, refka git i to co juz masz pokazuje, ze bedzie pieknie. Planujesz umiescic go w akcji/lokacji czy jako sterylny model?
Sargoth Napisano 30 Maj 2010 Autor Napisano 30 Maj 2010 Cheers! Staram sie jak moge hehe. Co do planow to narazie chce tylko skonczyc model, jak wytrwam to postaram sie o tekstury. A potem sie pomysli :)
terenas Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 Kibicuje wszystkimi kończynami :D ! Ostatnio chciałem zacząć marynata rzeźbic ale niestety czas nie pozwala, model narazie wygląda świetnie ! Dajesz dalej ;)
Sargoth Napisano 31 Maj 2010 Autor Napisano 31 Maj 2010 Dodalem pare drobiazgow, naprawilem pare bledow i to w sumie tyle. Rendery glownie po to by zobaczyc czy jest dosc szeroki :)
KoMic Napisano 1 Czerwiec 2010 Napisano 1 Czerwiec 2010 lecisz jak burza, ladnie. Tylko, IMO bezsexu jest robic kilka boxow i ich nie otexturowac, sam model (ogolnie, a nie konkretnie Twoj) jako bryla jest dretwy i kazdy wiesiek tak potrafi. pokaz klase i porzadnie otexturuj , a bedziesz mial swietna prace
Sargoth Napisano 2 Czerwiec 2010 Autor Napisano 2 Czerwiec 2010 Ho ho ho! @KoMic: no texturki beda na 100%, nie ma to tamto :)
M4rcus Napisano 3 Czerwiec 2010 Napisano 3 Czerwiec 2010 (edytowane) lecisz jak burza, ladnie. Tylko, IMO bezsexu jest robic kilka boxow i ich nie otexturowac, sam model (ogolnie, a nie konkretnie Twoj) jako bryla jest dretwy i kazdy wiesiek tak potrafi. pokaz klase i porzadnie otexturuj , a bedziesz mial swietna prace dretwy jak dretwy..baneblade-y sa piekne EDIT: apropos Imperial guard zeby off-u nie bylo - model idzie swietnie, te srubki chyba najbardziej nadaja klimat jakie to jest masywne Edytowane 3 Czerwiec 2010 przez M4rcus
Tweester Napisano 3 Czerwiec 2010 Napisano 3 Czerwiec 2010 Jak to mówią "Diabeł tkwi w szczegółach". Trzymam kciuki za Ciebie że się uda :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się