Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Przechodzenie kapsli wynikło z ograniczenia Mographa w Cinemie - moduł nie oferuje kolizji przy morphowaniu z jednej matrycy do drugiej.

Co się tyczy światła i materiałów - to efekt kompromisu efekt/czas renderowania. W wersji "wypaśnej" jedna klatka 640x360 renderowała się około godziny, co przy prawie minutowej animacji w 30 fps skończyłoby się tym, że nigdy bym tego nie wyrenderował. Ogoliłem więc render z GI i innych " obciążaczy". Druga kwestia to moja wiedza, która jest.. powiedzmy że daleka od eksperckiej ;)

 

//edit

poprawiłem literówki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności