BsWilku Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 100 pkt dla tego co pomorze... Jak przestawic ten punkt tam gdzie jest na rysunku... bo jesli animuje to zamiastu ruchu noga, to rusza mi sie cala gora :/ Nie wiem jak to nazwac, ale jak zmienic ten "punkt obrotu" z "to" do miejsca "tu" zdjecie http://img709.imageshack.us/img709/3714/blendx.jpg
BsWilku Napisano 20 Czerwiec 2010 Autor Napisano 20 Czerwiec 2010 Zrobić od początku poprawny kościec. a zeby nie robic od poczatku ? poza tym byly poprawne, ale glupi blend sam sobie od czasu do czasu zmienia wszystko jak i textury i inne dodatki... a w tym przypadku kosci... a taka odpowiedz sobioe sam moglm dac :P tylko ze nie mam czasu teraz i chcialem to poprostu odwrocic
dac77 Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 a zeby nie robic od poczatku ? poza tym byly poprawne, ale glupi blend sam sobie od czasu do czasu zmienia wszystko jak i textury i inne dodatki... a w tym przypadku kosci... a taka odpowiedz sobioe sam moglm dac :P tylko ze nie mam czasu teraz i chcialem to poprostu odwrocic Jeżeli ktoś twierdzi że coś martwego jest głupie to zwykle jest to użytkownik, np. komuś głupia piła ucięła rękę więc jest głupia. Trzeba znać program, wiedzieć jak działa. Bez tego nie ma sensu. Na przykład kwestia tego która kość jest główna? Wydaje mi się że na screenshocie jest to ostatnia kość prawej dolnej kończyny - a przynajmniej tam widnieje środek obiektu.
Skoti Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 a zeby nie robic od poczatku ? poza tym byly poprawne, ale glupi blend sam sobie od czasu do czasu zmienia wszystko jak i textury i inne dodatki... a w tym przypadku kosci... a taka odpowiedz sobioe sam moglm dac :P tylko ze nie mam czasu teraz i chcialem to poprostu odwrocic Blender na 100% sam nie zmienił - musiałeś to sam zrobić (wygląda tak jakbyś po prostu w złą stronę poustawiał kości przy tworzeniu - pewność byłaby gdybyś pokazał kości jako octahedron, a nie stick). OFC da się i w takim wypadku obracać w jakim punkcie Ci się podoba (ustawiasz kursor tam gdzie chcesz i ustawiasz pivot na 3d cursor), ale wygodniej jest po prostu robić dobrą armaturę ;p
dac77 Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 ... OFC da się i w takim wypadku obracać w jakim punkcie Ci się podoba (ustawiasz kursor tam gdzie chcesz i ustawiasz pivot na 3d cursor), ale wygodniej jest po prostu robić dobrą armaturę ;p Plus inaczej IK nie będzie poprawnie działało.
piko84 Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=150609
SkAi Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 W edit mode odparentuj kość, naciśnij "s" potem -1 i przyparentuj spowrotem do biodra i już.
BsWilku Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 No i o takie odpowiedzi mi chodzilo, zamiast robic jak to pewien kolega powiedzial od nowa cala armature... Dzieki i pozdrawiam Temat zamkniety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się